Ja ik gebruik dipsticks maar daar heb ik een heel handig onder-elkaar-plak-velletje bij gekregen Heftig hoor Moonlight, maar wat je zegt, hoe moet je nou weten wat 'normaal' is... Wat betreft positief in staan: ik sluit me erbij aan, het is natuurlijk rot & oneerlijk maar als je negatief denkt wordt het ook niet beter.. Ik heb ook m'n dipjes maar probeer ook te genieten van de leuke dingen in het leven en het is al eerder gezegd: aan het einde komt alles goed en als het niet goed is.. is het niet het einde! Mamayo, ik hou je uiteraard op de hoogte van alle inns & outs van mijn ovu-test experiment. Ben benieuwd, ben wel van plan hierna weer te stoppen maar geeft nu even rust om een ei te zoeken en een NOD te weten
Haha, dat velletje heb ik ook . Gaat dat niet stinken op den duur . Ben van plan het een paar cycli te gaan doen om wat zicht te krijgen op mijn cyclus en of ik wel regelmatig een ei krijg. Ben soms een beetje bang dat ik al aan het aftakelen ben op dat vlak . Sluit me ook aan bij bovenstaande opmerkingen over positief zijn. Is natuurlijk moeilijk soms (zegt mrs. glas halfleeg ), maar hoop doet leven!
Dank voor jullie medeleven en knuffels dames! Zo lief ♥ Vreselijk, daar wil je toch niet over na denken Helaas heb ik twee verhalen in mijn omgeving van mensen die ongeveer zoiets hebben meegemaakt. Dat zet je wel even met beide benen op de grond. Een kindje kwam levenloos ter wereld en andere kindje is na een paar dagen overleden, exacte reden onbekend. Hartverscheurend. Beide dames hebben inmiddels twee gezonde kinderen, dat is wel prettig om te zien. Het verdriet zal altijd blijven. Ik hoop dat bij ons 3 keer scheepsrecht is! Altijd moed houden en positief blijven. Maakt het leven een stuk leuker!
Handig Lianne. Ik plakte ze altijd zelf op. Helemaal ingetapet haha. Later gebruikte ik midstreams van de action, daar schreef ik altijd de datum op.
Nee, ik heb ook nog een zw-test dipstick liggen (wel 'ingepakt') maar dat droogt gewoon op. Heb ook plakband over het 'dip'stukje gedaan. En was niet van plan ze boven m'n bed te hangen ofzo bewaar ze deze cyclus (en misschien de volgende ook nog) om te vergelijken en daarna gooi ik ze weg. Mamayo, bij sensitest worden ze goedkoper naarmate je er meer bestelt maar vond t ook zonde er meteen 500 (dat kan!) te bestellen, dure grap als je wel eerder zwanger bent
Haha Die testjes drogen inderdaad gewoon op. Mijn testjes van vorige week heb ik al weggegooid, anders kon ik je even mijn rijtje laten zien. Begon ook erg licht, bleef daarna stabiel en toen opeens BAM! de knaller vorige week maandag Ik heb er nu nog een paar liggen. Ik gebruik ze soms om te checken of mijn gevoel gelijk heeft (ik heb een paar dagen voor eisprong buikpijn, vermoedelijk door de groei van het follikel). Als ze straks weer op zijn dan bestel ik geen nieuwe meer.
Vond het ook wat enthousiast ja.. heb er 24 gekocht (12 vond ik net weinig). Maar misschien als je met een groep mensen met kinderwens inkoopt
O ja, heb nog een tip voor de bierliefhebbers onder ons (als die er zijn ). Stender (van Grolsch) is heel goed te pruimen en bevat maar 0,5% alcohol. Kun je toch aardig doordrinken als je liever (bijna) geen alcohol drinkt tijdens het zwanger willen worden . Edit: had eerst geschreven "tijdens het zwanger worden", maar voor de beelddenkers onder ons maar aangepast
Ja, het is wel heel enthousiast he? Het enige wat ik kan verzinnen is dat je ze samen met iemand koopt? VL gisteren (tijdens een uitleg van mij hoe het werkt): 'Oh en hoeveel van die stokken heb je dan gekocht'. Haha stokken, ik vond het vrij hilarisch alsof het enorme apparaten zijn
Stender is inderdaad lekker! Die fruitsmaakjes vind ik wel erg zoet, maar zomers is dat prima te drinken. Alcoholvrije wijn vind ik trouwens geen succes...