Ja.. stom.. het zou eigenlijk zo moeten zijn dat als je er meer koopt je korting krijgt ook al koop je zie niet in 1x. Het is stom genoeg dat het even duurt. Ik vind Wiekse Witte 0,0% ook erg goed te drinken overigens. Alleen niet zo winters
Hahaha, wat een ovulatietesten berichtjes Ik ga ook weer meedoen. Heb er nog welgeteld 1 liggen van Z&K en nog 8 van clear blue met dubbele indicator. Vond het al zonde van mijn geld, want ik was de ronde erna zwanger. Dus geluk bij een ongeluk: kan ze nu weer gebruiken. Als mijn dipstick ovu testen positief zijn, staat er binnen no time een tweede streepje die heel snel oploopt. @Puk: wil het toch ook nog even zeggen: je bedoelt het allemaal niet zo en jij mag hier ook zeker je onzekerheden en angsten uiten, maar het komt niet echt fijn over als 2 mensen net een mk hebben of hebben gehad.
Ik hou van rosé bier!! Maar jullie moeten wel goed kijken bij 0.0% biertjes, soms zit er wel iets in namelijk.
Hahahaha Mamayo! Het is ook kut, daar lach ik ook niet om. Maar soms moet je cynisch zijn. Als ik in een hoekje ga zitten huilen word het helemaal niet beter.
Ik had op vakantie ook een keer per ongeluk een 0,5% te pakken, ik googlen en toen kwam ik erachter dat in rijpe bananen ook soms wel 0,3-0,6% zit maar die van Wiekse Witte 0,0 (ook de rosebier ervan is echt 0,0% )
whahahahahhaah Heerlijke dames zijn jullie ook Mamayo en Logan. Ja, zelfspot moet inderdaad kunnen. Het is allemaal al Kut genoeg.
Rosebier 0.0 vind ik dan weer niet te pruimen, wat een bocht. Of ik had gewoon het verkeerde merk 0.0 te pakken.
Lianne, dan korfbal ik altijd onder invloed Eet voor de wedstrijd altijd een banaan. En meestal is die ook vrij rijp
Ooh moonlight zo herkenbaar jou verhaal.. Hier ook een mini bevalling met vruchtwater verlies en enorme krampen bah wil dat het liefst zo ver weg mogelijk stoppen.. maar voor de verwerking is het gewoon goed om er af en toe weer eens bij stil te staan.. Ovu testen ik heb er nog een paar in huis maar ga ze niet gebruiken.. zwangerschaptesten echt nog bizar veel 😯 en die roepen altijd zo hard haha.. Hier lekker de rest van de dag vrij net klaar ga zo lunchen met een vriendin 😊