Hahaha heerlijk Mamayo, katten zijn echt heerlijk eigenaardige dieren. Ik moet ook altijd zo lachen dat onze kat niet zoveel moet hebben de speciaal aangeschafte kattenbedjes, dekentjes en speelgoed, maar dol is op slapen op plastic zakken, in een kartonnen doos en graag speelt met dingen die wij laten slingeren.
Stender is er zeker in fruitsmaakjes! In flesjes verkopen ze die. En inderdaad er bestaan alcoholVRIJE en alcoholARME drankjes Goed opletten dus! Dit weekend ook weer wat biertjes en wijntjes gedronken. Nu stop ik er weer mee (het smaakte me zondag sowieso al niet omdat ik een beetje last van mijn maag(zuur) had). Zelfspot... ik doe er vrolijk aan mee hoor!
Whahahaha, ja katten. Die van mij lag zonet op mijn schoot helemaal over de laptop heen. Alsof ik dan nog kan typen. Lieve Butterfly, idd een mooi onderschrift. Knuff!
Volgens mij doen katten het erom, speeltjes laten liggen en helemaal enthousiast zijn over een kartonnen doos Rose-bier vind ik met en zonder alcohol bocht dus ik weet het niet Jillz 0,0 is overigens ook heel erg prima!
Trouwens Mamayo, je kat kijkt lekker snugger uit de ogen. Die van mij is vrijdag in de pleepot gelazerd. Ik was natuurlijk heel chagrijnig omdat ik bruine meuk begon te verliezen, maar ik pieste zowat in mijn broek door dat geintje van 'm.
Zeker een mooi onderschrift butterfly! Ah katten hier ook twee gekkies een kitten en een ex kater van 3 zooo gezellig haha ahh liana mijn kat doer dat ook altijd 😂 en beledigd zijn als ik haar dan even aan de kant zet..
Whahaha mijn kitten kwam pas ook binnen met een nat hoofd.. was ook in de wcpot gevallen 😂 Onze kitten vind het vooral leuk om snachts ineens heel hard in je neus te gaan bijten en als je dan wakker word je heel schattig aan te kijken en keihard te gaan spinnen zo van joepiee gelukt je bent wakker 😍
Onder je kussen?? Gatver.. Het is dan wel je eigen bloederige bedoeling maar jakkie. Mijn team zat gisteren massaal aan de pre-wedstrijd-banaan maar helaas heeft het niet geholpen
Bedankt Mamayo, Liana en Wensje ♡ Over katten kan ik helaas niet meepraten dames, wel over de kat van onze buren. Mag dat ook ? Die vergist zich nog wel eens een deurtje.