Ik heb ooit een keer 1,5 week op de binnenkat van een vriendin gepast. Het beest ontsnapte natuurlijk en raakte compleet in paniek toen de kattenhatende buurvrouw hem van haar balkon jaagde en durfde toen niet meer weg. Wij proberen hem te pakken en toen rende ie weg.. hele nacht geen kat, overal briefjes opgehangen en geroepen. Dag erna vond ik 'm in het schuurtje van de buren en heb ik 'm opgepakt en meegesleept. Het beest heeft me compleet opengekrabd maar ik had 'm.. de vraag of ik nog een keer wilde oppassen nooit meer gehad Ik moet erbij zeggen: die kat is voor hun echt hun kind dus omgg als ie kwijt was gebleven
Bekijk bijlage 425209 Hahaa oke ik zal 2 van m'n katten kinderen laten zien. Het zijn broertjes, de dikke en de dunne 😂😂😂 En 1 van m'n lieverds is weg die is al 2 dagen niet thuis geweest.. Dat js niets voor haar.. Ze is altijd in de buurt van haar 2 kindjes
Wil ik ook een foto van mijn kat uploaden, lukt het niet via de telefoon. Moet ik 'm eerst weer op de mac zetten. Dus die houden jullie nog tegoed
Ahhh wat een schatjes!! Gets Mandy wat naar, hopelijk komt ie snel terecht!! Gerinda, jij al afspraak kunnen maken voor een echo?
Hey lieve meiden bedankt voor jullie meeleven! Vanmorgen konden we gelukkig al terecht bij de verloskundige en er was een heel klein ini mini beebje te zien met een goede hartslag, heel bijzonder! Het bloedverlies lijkt onschuldig te zijn. Echt een hele opluchting! Het blijft natuurlijk spannend maar we zijn voor nu toch weer gerustgesteld. Bloempje hoe is het nu bij jou? Ah wat lief Mandy en Linky! Mooie beestjes hoor. Hoeveel hebben jullie er? Haha Mamayo ook al zon kat die de gekste plekjes opzoekt? Is die langharig?
Oh gelukkig Gerinda, wat ben ik blij om dat te horen! Tuurlijk blijft het toch spannend, maar een kloppend hartje!!!! Wat een opluchting! Kat is een kruising tussen een huis tuin en keukenkat en een Noorse boskat (waarschijnlijk). 13 jaar geleden uit het asiel gehaald
En dit plekje valt overigens nog mee (al begint het dr eel moeite te kosten om op de kast te springen...) Vorige stekje was op het kookplaatje van het speelkeukentje van dl
@ butterfly: je onderschrift is inderdaad echt prachtig! @ Gerinda: wat super fijn zo'n mooi kloppend hartje! @ katten; ik heb hier ook twee van die bankhangers... Heerlijke beesten zijn het!