Lieve meiden, Even afwezig geweest ivm klussen (helaas in huis ).. Nu in nieuwe huis nog geen internet. Vandaag onder opleiding geprobeerd bij te lezen, nu op tel veel gedoe. Morgen weer vd partij.. Ik hou v poesbeesten, mijn foto's volgen... Gelukkig ook goede berichten, gerinda!
Hier ovu-bambi: is t normaal dat ik gister een tuurstreepje kreeg en vandaag niks? Snap dat mn lh-piek dan nog niet in zicht is maar ik zie zoveel verschillende dingen over streepjes hier op zp volgens mij zit er altijd wel lh in je systeem en was mn urine gister mss geconcentreerder? Ofzo?
Ja het kan wisselen. Er zit altijd wel een deel LH in je lichaam, ene dag wat meer dan de ander. Maar ik heb maar 1 ronde ovulatietesten gedaan en toen was t raak. Dus heel veel weet ik er niet over
Mooi zeg! Heb je er wel eens wat besteld? Gerinda: gefeliciteerd met de goede echo! Linky, succes morgen Poezenbeesten, wat zijn ze lief! Ik ben allergisch dus helaas geen kat voor mij. Nu woont de buurkater zo ongeveer bij ons in de tuin dus das the next best thing Lianne ja hoor, het lh hormoon schommelt gewoon wat. Sun, gelukkig bij lezen zou ik niet aan beginnen En ehm de rest weet ik nu al niet meer
Precies dit. En als je test positief is, dan zie je echt heel snel een duidelijke streep (althans, zo werkt het bij mij). Sun, fijn dat je even een berichtje doet Trouwens, die herinneringsketting is echt wel heel mooi zeg!
Snap ik meis. Ik heb hem besteld met een bedeltje van een sterretje voor mijn sterretjes maar ook een met blauwe voetjes voor mijn zoontje, een hartje voor mijn vriend. En een klavertje vier voor geluk.
Mooi Naa! Ik draag nu vaak en ketting met een muzieknoot en wordt al vaak gevraagd wat dat voor mij betekent.
Wow wat een mooie ketting Naa, ik heb al een tijdje zitten denken wat ik zou willen, maar zon ketting vind ik echt een heel mooi idee!
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD In November > Puk2015 - 1 november > Elf84 - 3 november > Cosy - 4 november > Logan - 5 november > Hommel82 - 12 november > Naa - 13 november > Bakegirl - 16 november > Wensje88 - ? november NOD Onbekend > LianneE > Anne020 > Mamayo > Sun123 > Erikatje > ButterflyNova > Liana84 > Mandy3 ♡ ZWANGER ♡ ♡ > XmoonlightX - 23 mei 2015 - ♂♀? ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? Twins! ♡ > Linky - 5 juni 2015 - ♂♀? ♡ > Babylove 85 - 5 juni 2015 - ♂♀? > Gerindarupsje1 - 16 juni 2015 - ♂♀? > Blloempje - 1 juli 2015 - ♂♀? Moeders voor moeders support: Moonlight, Linky, Daantjuh85 AFSPRAKEN > Linky - termijnecho - 28 oktober > Linky - gynaecoloog - 30 oktober > Gerindarupsje1 - echo - 4 november > Mandy3 - gynaecoloog - 6 november > Mamayo - gynaecoloog (controle na curettage) - 17 november > Blloempje - echo - 17 november > Logan - gynaecoloog - begin december > LianneE - gyneacoloog - begin december Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of Logan vragen. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost