Ik ga zo maar vast richting bed.. moet morgen op cursus. Dat is vanaf hier al anderhalf uur zonder file en ik moet er natuurlijk om 9.15 zijn.
Blehhhh Logan! Welterusten! Heel mooi Naa! Zit zelf te denken aan een klein sterretje voor naast mn meisjeshoofdje aan ketting of een trollbead voor aan mn armband of een tattoo. Haha, ben er nog niet uit dus!! Idd fijn om je even te horen Sun! Ben wel heel benieuwd/bezorgd hoe het met Blloempje gaat?
Slaap lekker Logan. Ik lig met waterige ogen Het Vergeten Kind te kijken. Niet te geloven hoeveel kinderen slecht behandeld worden. Daar kun je toch boos om worden.
Nou echt he? En ons en de rest van ons leuke meisjes is het (nog) niet gegund. Terwijl wij stuk voor stuk liefdevolle mama's zijn. Ik kan er ook altijd heel boos van worden. Niet dat het zin heeft ofcourse, maar toch.
Dat is mijn plan! Een heel klein hartje voor mijn misgelopen zwangerschappen. Moet alleen nog moed verzamelen om het te doen.... als ik volgende week ongesteld ben, zal ik het weekend erna toch echt moeten! Vind het erg eng Ketting vind ik erg mooi trouwens!
Wat heb jij voor iets? Vinger/hand/pols/arm kan en wil ik niet vanwege mijn werk Wil hem graag binnenkant enkel. Hoop dat die plek ook meevalt qua pijn!
Hier een foto van mijn tattoo. Let niet op mijn drie keer zo dikke pink, die is laatst uit de kom geweest Tattoo heeft niet echt een speciale betekenis btw.
Ik ben heel schattig (als ik slaap) Zie trouwens dat ik een haar van de kat op mijn hand heb op de foto
Hahaa nu je het zegt! Leuuuuk behang! Hou d'r van Wij hebben bloesem takken behang in woonkamer: Bekijk bijlage 425328