Ga mn bedje (en ml) opzoeken, anders komen er (zijn woorden ) nooit kindjes . Welterusten iedereen!!!
Goedemorgen dames! Gezellig geklets nog gisteravond ga de dag beginnen met een bezoekje aan de huisarts. Vrees voor beginnen blaasontsteking (heeft me ook fijn wakker gehouden vannacht ) fijne dag vast vandaag!!
Goedemorgen dames! Oei dat zou niet fijn zijn Lianne, ik ben er helaas ook bekend mee. Logan is vast al onderweg naar de cursus. Hopelijk valt het mee met de files. Ik ga vandaag ook weer werken, volhouden maar!
Goedemorgen!! O irritant Lianne, heb er overlaatst ook 1 gehad 😝. Werkse Butterfly, ik mag ook weer vandaag 😕. Doe je rustig aan? Hoe is het nu Liana? Nog bloedverlies? Linky, alvast veel succes voor vanmiddag, ik ben heel benieuwd naar de mooie echo's!
Jaaa lieve Linky, succes vanmiddag! Butterfly, hoop dat het werken vandaag goed gaat! Ik vind het bloedverlies een beetje vreemd: gisteravond en vannacht helemaal niks meer. Verband schoon vanochtend en bij afvegen ook geen spoortje te bekennen. Straks is niet alles eruit, of het bloeden begint later weer. Kan natuurlijk ook. Moet nu nog opschieten ook, anders kom ik te laat bij mijn cliënt
goedemorgen lieve dames, pfff...dat viel niet mee bijlezen, heb ik dan ook maar niet helemaal geprobeerd. Heb gisteren de halve lesdag besteed aan op mn tel turen om jullie berichtjes te lezen. Lesdag was eigenlijk best leuk, maar ik miste jullie te erg Bij voorbaat excuus voor t niet reageren op belangrijke posts of voor verkeerde namen bij de verhalen..doe mn best... Gelukkig is niet al t bloedverlies negatief uitgepakt, er moeten wel wat beebjes blijven plakken hoor! Liefst allemaal natuurlijk en liefst gisteren! En schoonfamilie...laat ik er maar niet over beginnen dan zit ik hier morgen nog te typen, maar ik erger me kapot als ik sommige verhalen hier lees! haha LIana en Butterfly; hoe is het met jullie. Laat het verdriet er zijn als het er is, het valt allemaal niet mee. Ik heb aan jullie gedacht afgelopen dagen, kreeg telkens weer een knoop in mijn maag HIer is t *sarcasme modus aan* reuze gezellig *sarcasme uit*. Heel weekend v 's ochtends tot 's avonds laat aan t klussen in oude huis. we moeten belachelijk veel doen en veel tegenslag. Vl is gestresst en wordt dan boos (vooral op mij) en ik ben gestresst en ga dan (als een echte vrouw) lekker janken. Wat vl weer boos maakt etc. Dit was echt worst weekend ever! haha. Gisteren voor eerst in nwe huis blijven slapen en zodra we daar over drempel stappen zijn we weer blij (gelukkig ). Zegt vl ook nog tot overmaat van ramp ''dit weekend vond ik nog erger dan het 'gebeuren' met het kindje" Nou dat viel bij mij totaaaal verkeerd! Ik heb liever de rest v mn leven zulke weekenden dan dat ik nog een keer een kindje verlies! Uiteindelijk bleek hij t anders te bedoelen (maar hoe dan wel ben ik ook al weer kwijt )... Maar goed dat 1 nov in zicht is, dan is t als het goed is eindelijk achter de rug.. Als ik dan onze poesbeesten zie word ik altijd weer blij. Wel zielig, ze zijn hartstikke bang in t nieuwe huis, eentje komt al dgn niet onder de bank vandaan....aaaahhh.. ga proberen foto te plaatsen.. Verder al nachten aan t dromen over baby's, en word dan huilend wakker. Werd ook helemaal emotioneel van al die mooie tatoos van jullie . Ben ook nog steeds op zoek naar een mooi sieraad oid. Tja en dan hebben we t maar niet over feit dat t inmiddels cyclusdag 46 is ofzo en nog steeds geen ei te bekennen. Temp is sinds zondag wel 0,2 hoger maar ik denk dat dat komt doordat klok verzet is... Zo genoeg geklaagd...o nee: internet doet t thuis dus ook niet! :x Zo nu wel klaar... ga me maar richten op mn werk vandaag, hoop nog wat te kunnen lezen/posten hier. Komende dagen zal ik er ook weinig zijn ivm klussen (nee, van dat andere klussen komt tegenwoordig ook weinig meer dus laat dat ei nog maar ff wachten tot vlg week..) en gebrek aan internet. Baal er wel van, want jullie zijn zooooooo lief en dat meen ik!
Succes Sun! Ik krijg al last van plaatsvervangende stress als ik je verhaal lees... Hopelijk gaat het vanaf nu een stuk voorspoediger!!
Ah Sun dat klinkt niet tof nee Inmiddels in de wachtkamer.. Ik net aan de assistente vertellen over de mk (dacht das handig) zitten al die mensen ne vanuit de wachtkamer aan te loeren en komt er iemand met een baby naast me zitten. Liana wat een gedoe met komend en gaand bloed, hoeveel dagen ben je nou bloed verloren? Weet niet wat het is, zal de wintertijd wel wezen want had gisteravond ook echt een slechte bui, alleen maar janken.. Ben aan de ene kant blij dat ik nu met testen een ei kan zoeken maar aan de andere kant ben ook doodsbang dat ik er geen vind en geen eisprong heb ofzo. Stom gemuts. Oh great, baby 2 is gearriveerd, zal wel baby spreeekuur zijn ofzo..
Pffff succes sun!! Ik weet hoe het is.. En wat een pittig katje!! Lianne succes bij de huisarts, hopelijk valt t mee! Meiden ik ga wel af en toe reageren natuurlijk, maar ga tot vrijdag weg!🎉🎈
Nou t is de grootste lobbes allertijden, ik denk dat ie niet eens weet dat ie kan blazen... Veel plezier!! En LianneE: irritant al die baby's, of ze t doen om je te pesten ofzo! Hopelijk ben je snel aan de beurt!
Ahh lieve Sun, wat een heftigheid allemaal! Knuff voor jou! Gun het je zo dat de rust wat terugkeert! Mandy, lekker! Geniet ervan! Lianne, dan zijn baby's ineens heel vervelend. Dikke knuff voor jou ook, vind het rot dat je zo'n baalavond hebt gehad. @Bloedverlies: zaterdag, zondag en gister bloedverlies gehad. Vind het zo kort ofzo. Wie weet is het nog niet voorbij, maar toch baart (haha, leuke woordspeling) het me wel zorgen...