Wij gaan voor een tweede, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pomm, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Zo blij! Wij gaan voor een broertje of zusje voor ons kleine mannetje van bijna twee en een half jaar. Deze maand de ''oefenronde'', we zijn net terug van vakantie en tijdens de vruchtbare dagen geen mogelijkheid tot gemeenschap gehad. (daarvoor wel dus er is wel een kleine kans). 11 juli is mijn NOD. We vinden het zo spannend weer!

Wie ook?:D

2. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Wij ook , en ook op 11-7 mijn NOD, spannend he?

3. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Wij! Ons mannetje is nu 8,5 maand..Het lijkt ons super leuk als er weinig leeftijdsverschil tussen zit. Maar nu eerst nog zwanger worden:)

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Leuk meiden! Ja zeker weer heel spannend. Waren jullie ''vlot'' zwanger bij de eerste?

5. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Ja, 1e ronde :)

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hopelijk nu weer zo snel raak!

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Jep hier ook bezig voor een 2e. Bij de eerste meteen raak en nu al ronde 11 :( Succes dames!

8. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Bij de eerste was ik de tweede ronde zwanger, nu zijn we net de tweede ronde in gegaan.. Spannend! Helaas is het niet vanzelfsprekend dat het bij een tweede weer snel lukt..

9. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    wij gaan ook voor ons 2e wondertje hoop dat deze niet zo lang op zich laat wachten 1e bijna 2 jaar over gedaan zouden bijna aan iui beginnen..

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wij ook! 23 juni me spiraal laten verwijderen.
    2 dagen daarna een bloeding gehad(voor zover we nu kunnen bedenken is dat een reactie van me lichaam geweest op de verwijdering van de spiraal (overlegt met vriendin die vk is))
    De week daarvoor me eisprong gehad en flink aan de klus geweest dus we wachten af

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Wat een verschil is er he, niks geeft garanties. Ik was bij mijn zoontje ook snel zwanger. Mijn vriend denkt dat het weer zo snel gaat, ik hoop het!!

Iedereen succes iig!

12. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Wij gaan ook voor een 2e.
    Onze dochter is gisteren 2 geworden :D

Ik ben alleen ontzettend bang dat het weleens heel lang kan gaan duren.
    Heb mezelf nu dus ook voorgenomen dat ik niet vroeg ga testen.

Mijn nieuwe NOD is volgende maand pas. Van mijn dochter was ik wel vrij snel zwanger. Had begin augustus mijn spiraal laten verwijderen en eind oktober was ik alweer 2 weken zwanger.

Maar ben nu wel bang dat het weleens lang zou kunnen duren, geen idee waarom.

Iedereen succes!

13. Von86

Von86 Lid

8 jul 2012
    80
    0
    6
    Verpleegkundige
    Jaaa! Ook wij hebben besloten om voor een 2de te gaan! Onze kleine meid is 2 weken geleden 1 jaar geworden... vindt het weer super spannend!

14. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Wij gaan ook voor een 2e!! Heel spannend..
    22 juni laatste pil geslikt, daarna soort van ongesteld geweest, haha..
    Nu afwachten.. Weet ook niet wanneer mijn NOD en eisprong is.. Eigenlijk ook niet echt mee bezig, omdat ik de druk niet zo hoog wil hebben.
    Onze dochter is ruim 14 maanden, hopen dat het niet al te lang duurt, bij haar was ik ronde 2 zwanger:)
    Succes meiden, laten we hopen op goed nieuws allemaal

15. Juboer

Juboer Lid

29 jun 2012
    33
    0
    0
    Wij gaan ook voor een tweede. Hier de eerste in ronde 1 en nu ook in de eerste ronde. Hier 8 juli NOD. Wil dit weekend testen! Spannend

16. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    #16 Marrr, 3 jul 2014
    Laatst bewerkt: 3 jul 2014
    xxx

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Van de eerste was Ik de 11e ronde zwanger. Nu wacht ik op me ongi. 2 weken geleden eisprong gehad maar toen zat me spiraal er nog in die is er paar dagen later uit gegaan.

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Sunrise. Nog gefeliciteerd met je dochter. Herkenbaar hoor je gevoel, ik denk ook dat het niet snel lukt, weet niet waarom.

Vond86. Super leuk! Hopelijk ben je snel zwanger!

Annekeruiter85. Knap van je als het lukt om er niet teveel mee bezig te zijn. Moet zeggen dat het nu ook anders voelt als bij de eerste maar toch denk ik er wel een paar keer per dag aan.

Juboer. Dit weekend testen, spannend!!!! Succes! Heb je een voorgevoel?

Tweety. Kon je gewoon je eisprong meten toen je spiraal er zat of zag je die op een echo?

Ik zie dat dit topic is verplaatst naar ''clubs''. Hebben jullie de behoefte om hier te schrijven? Dan maak ik een NODlijstje aan.

19. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Ik zou het wel leuk vinden om een lijstje bij te houden.
    Ik probeer het zelf ook los te laten, je kan het immers toch niet afdwingen.

Ik hoop iig dat dit een vruchtbaar topic word haha.

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Pomm, tijdens mijn spiraal merkte ik elke maand wanneer mijn ei er was. Had dan hele klodders slijm zeg maar (sorry voor het smakelijke) dit kwam elke maand weer rond dezelfde tijd vandaar.
    Zit nu wel in dubio. Mijn ei is dus 2 weken geleden geweest. Paar dagen later me spiraal verwijderd. 2 dagen na verwijderen bloeding gehad. Overlegd met mijn vriendin die vk is geweest, volgens haar is die bloeding een reactie van mijn lichaam op het verwijderen van de spiraal, dus geen ongi. Daar wacht ik nu dus op. Wil nu wel weten wat ik eventueel aan toe ben zouden jullie testen? En zo ja wanneer?

Deel Deze Pagina