Kaarsjes, bubbels, maretakken Met z'n allen bij elkaar Maar er mist nog 1 klein lichtje Zal het volgend jaar Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een mooi nieuw jaar met een plakkerd van een baby
Mooi gezegd Bakegirl! Laten we het hopen. Logan, heb m op Instagram geplaatst. Nog geen vragen gehad. Ik schuif aan bij ons kerstontbijt Fijne dag dames, knuffel voor wie het nodig heeft!
Jeeej linky een meisje, super leuk! Heel mooi bakegirl! Laten weten daar inderdaad met zen alle heel hard op hopen! Hier hele drukke dagen.. gisteren lang in de auto gezeten naar familie maar ben zo misselijk dat ik dan echt niet op men telefoon kan dus vandaag pas alles bij gelezen... hele dikke knuffel voor jullie allemaal hopelijk kan iedereen een beetje genieten van de kerst en inderdaad 2015 is het jaar van ons paaseitjes!!
Voor alle paasei-vriendinnetjes een hele fijne kerst toegewenst, samen met de mensen van wie je houdt. Met veel gezelligheid en liefde, en dat de mooie woorden en wensen allemaal waar mogen worden het komende jaar!
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten December > Bakegirl - 25 december 🎄 > Logan 31 december ✨ Januari > LianneE - 5 januari > ButterflyNova - 7 januari > Sun123 - 8 januari > Mamayo - 9 januari > Cosy - 9 januari > Itakepictures - 18 januari Onbekend > Mandy3 > Hommel82 ♡ ZWANGER ♡ ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♂♀? ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♂♀? ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Naa - 22 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Missjuul - 31 juli 2015 -♂♀? ♡ > Wensje88 - 1 augustus 2015 -♂♀? ♡ > Blloempje - augustus 2015 -♂♀? > Liana84 - 1 september 2015 - ♂♀? We already have 2 boys, 1 girl & 0 surprises. ♡Moeders voor Moeders toppers: Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Blloempje en Liana84. Afspraken > Gerindaruspje1 - pretecho - 27 december > Liana84 - moeders voor moeders - 29 december > Elf84 - combinatietest - 31 december > Naa - termijnecho vk - 6 januari > MissJuul - Echo- 7 januari > Moonlight - 20 weken echo - 7 januari > Linky - 20 weken echo - 13 januari > Daantjuh85 - 20 weken echo - 13 januari > Liana - 1e echo - 15 januari > Elf84 - controle vk - 20 januari > Naa - Pretecho - 23 januari > Logan - hsg - 13 februari > Logan - gesprek na de hsg - 27 februari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
Mooi gedaan Logan!👍 Wij zitten nu in de auto richting Friesland. Zoontje van mijn zusje is vandaag een jaar geworden. Na zijn feestje gaan we bij mijn ouders Kerst vieren. Fijne dag vandaag lieve Paasei vriendinnetjes!😘
Word je niet wagenziek van typen tijdens autorit? Hier het huis aan t poetsen (ook leuk ), bezoek komt om 16.00 uur. Maar ach met een kerstmuziekje op de achtergrond is t goed te doen. Veel plezier vandaag lieve meiden en lekker smikkelen! (En drinken voor degene die dat nog mogen )
Lieve allemaal, veel plezier vandaag!! Hier een zware dag qua misselijkheid maar ik hou vol... ml mag flink zn best doen voor het diner Bakegirl.... heb je al nieuws?
Even snel tussendoor... Ik stond net uit het raam te kijken en dacht aan ons kleine meisje en dat ze bij ons had moeten zijn vandaag. En terwijl ik daaraan dacht zag ik een prachtige regenboog verschijnen..... Zo'n bijzonder kippenvel moment wilde ik toch even met jullie delen. Ik weet zeker dat al onze vlindertjes bij ons en bij elkaar zijn vandaag! Elf, balen van die misselijkheid, en ml succes vanavond
Hihi, hier ook net keuken gepoetst Sun. Schoonouders komen zo en blijven steengrillen. Aan begin van de middag nog even met dl bij oude oma wezen kijken, zaterdag begrafenis. Rare dagen maar zo . Morgen gaan we maar even lekker met z'n drietjes naar de Kerstmarkt in Gent, zin in. Eet smakelijk voor straks allemaal!
Wow Sun, wat bijzonder..... Krijg er ook kippenvel van als ik het lees. Volgend jaar sta je daar hopelijk met je lieve kindje of een dikke buik uit dat raam te kijken. Knuffel xxx!
Wow heel mooi!! Ik krijg even kippenvel. Heel bijzonder. Juist de dagen mis je je vlindertje ontzettend he.