Rot sneeuw hier.. heel mooi hoor maar heb er drie kwartier over gedaan om op het werk te kopen ipv 25 minuten. Spekglad ik gleed een paar keer weg ook. Jakkes.
Gecondoleerd bakegirl veel sterkte!! Hier ook sneeuw en guur maar ga toch even hardlopen *geeft zichzelf schouderklopje*
Ah lieve Bakegirl. Gecondoleerd! Cosy, ja was nog laat wakker Hier blijft de sneeuw ook niet liggen, alleen maar van die vieze natte meuk. Wij gaan zo lekker shoppen in Duitsland.
Gecondoleerd bakegirl, heel veel sterkte. Wij hebben ook een vervelende dag gehad gisteren. Net nadat ik mijn goede nieuws had aangekondigd, werd mijn stiefzusje door haar broertje gebeld, die in paniek vertelde dat hij zijn vader na het middagdutje niet wakker krijgen kon. De ambulance zou zo komen. Mijn vader en stiefmoeder hebben mijn stiefzusje naar het ziekenhuis gebracht, maar helaas was het te laat. Haar vader had een zware beroerte gehad en is aan het eind van de avond in coma geraakt. De ochtend heeft hij niet gehaald. Wij kenden de man niet persoonlijk. Het scheen ook niet zo'n leuke man te zijn geweest, maar ik vind het zo erg voor mijn stiefbroer en -zus. Ik ben de komende dagen ook even niet online. Ook omdat we een paar dagen weg gaan.
Lieve Bakegirl, gecondoleerd. Wat een k/ut kerst zeg Neem je tijd, je weet ons te vinden als t nodig is. Dikke knuffel. X linky, wat naar zeg. Ook al kende je hem niet persoonlijk, als je naaste Verdrietig zijn doet dat ook zeer liana, klinkt leuk shoppen in Duitsland. Veel plezier! liannE, doe je voorzichtig met hardlopen *bezorgde moeder modus uit*, zeker een schouderklopje waard! Misschien kom je wel terug als sneeuwpop mandy, hoe is het met jou lieverd? Dagen beetje oke doorgekomen?
Bake girl gecondoleerd. Linky jij ook gecondoleerd. Wat een rot nieuws zeg, ben er even stil van. Sterkte allebei.
Jeetje Linky wat heftig! Naar verhaal!! Sterkte! Viel mee hardlopen, wel koud maar ook lekker na 2 dagen vreten nu het de dag na kerst is ga ik vanavond omdat het kan nog even Sint vieren met vriendinnen. Weken geleden nog wat schuimpjes en kruidnoten gekocht haha
He bah Linky, toch sterkte! Lief van jullie meiden! Hoe zal ik t zeggen.. Ik heb vooral een masker opgezet en "gezellig" gedaan.. Thuis wel veel moeten huilen Gister waren we bij familie van m'n moeders kant en mijn tante haar broer heeft een dochtertje gekregen en dat deed me ook weer verdriet.. Ik had nu met een plof buik moeten lopen of misschien al zijn bevallen, dat soort dingen hakken er extra in op dit soort dagen!
Wat een heftige bericht! Linky, ook al ken je deze man zelf niet. Zal rot zijn je stiefzusje verdrietig te zien en misschien je stiefmoeder ook? Geniet van jullie dagen weg! Liana, veel shop plezier in Duitsland. Ik heb me daarstraks naar buiten gewaagd maar blijf de rest van de dag lekker binnen. Levensgevaarlijk buiten! Kreeg ook nog een laag waterige sneeuw over me heen van een auto die veel te snel reed, en bedankt hè! Nu lekker warm aangekleed op de bank, lekker relaxen na twee redelijk drukke dagen.
Dat hakt er zeker in meis! Ik dacht ook, ons kleintje had zijn of haar eerste kerst moeten beleven. Niet leuk.. Dikke knuffel!