Knuffel lieve Mandy! Niet leuk dat soort confrontaties. Kan de boel mooi een beetje in de gaten houden hier , zijn namelijk in een overdekt winkelcentrum.
Ach Bakegirl, wat een verdrietig nieuws! Gecondoleerd en veel sterkte!! En Linky, wat akelig voor je stiefzus en -broer! Vanochtend de oma van ml begraven, wat een pokkenweer zeg! Maakt zo'n begrafenis nog triester . Ik had zelf niet zo'n band met d'r, maar het snikken van ml en het hartverscheurende huilen van dl komen wel binnen.... Toch ook nog even een momentje met gedachten aan ons kindje dat niet geboren mocht worden. Blij dat het achter de rug is nu... Mandy en alle anderen die het gemis extra hebben gevoeld de afgelopen dagen een hele dikke knuffel!!
Oei, dat lijkt me inderdaad hartverscheurend! Dierbaren verdrietig zien is vaak nog erger dan je eigen verdriet.
Aii wat een verdrietige berichten allemaal Sterkte meiden! Hier druk aan het schoonmaken, huis was een rommeltje. De rest van het weekend lekker loom op de bank liggen en series kijken... Fijne dag!
Aww mandy ik lees het nu, dikke knuffel voor jou. Ik herken het, deze dagen had je je gewoon zo anders voorgesteld, inderdaad met een hele dikke buik of al een klein babytje. Is niet makkelijk... je bent niet de enige die er om gehuild heeft... Knuffel! @Opmerkingen schoonma: ik laat het er maar bij. Ze kan (onbedoeld) heel lomp zijn en is sociaal gewoon heel onhandig, dat vind iedereen en ze doet het ook bij iedereen, dus dat scheelt. Toen mn schoonzus zei dat ze zwanger was begon ze ook meteen een heel verhaal dat ze vond dat schoonzus rustig aan moest doen met werk enzo want ze had al 2 kinderen en die mochten er niet de dupe van worden. Toen zag ik schoonzus ook even zuchten
Heel vermoeiend lijkt me dat, zo'n schoonmoeder. Is ze ook een beetje dommig/naief of valt dat nog mee? Zo'n exemplaar heeft mijn vader ooit uitgezocht. Kan ik totaal niet mee!
Wat het precies is weet ik niet, mijn schoonzussen en zwager zijn allemaal psycholoog en analyseren het graag Ze is wel betrokken etc, maar haar wereld is best klein en ze is sociaal niet zo vaardig. Als er iets is wat je verteld, verteld ze juist over zichzelf ipv luisteren en doorvragen, ze kan soms best oordelen over anderen. Ach ik vind het iig fijn dat het niet iets is wat mij stoort, maar dat we het allemaal vinden en ze kwetst mensen niet opzettelijk, dat helpt al heel erg om het te relativeren. Ze doet het echt uit onhandigheid en onvermogen.
Schoonmoeders, praat me er niet van . Die van mij is echt een schat en in tegenstelling tot jouw schoonmoeder wel heel sociaal, maar ze is wel erg vermoeiend af en toe. Wel fijn dat je niet de enige bent die het ziet.
Yes!!!! Wat fijn en 20 weken.. Op de helft Droomde net dat ik zwanger was maar vl moest de bevalling doen Als in de baby kwam uit zijn buik. Raaarrr. Wat kunnen dromen toch gek zijn! Liana leuke ava trouwens!
dikke knuffel voor iedereen die dat nodig heeft. Heb alles wel gelezen, maar alles gaat langs me heen. Niet alleen hier, maar eigenlijk gewoon overal.
Itakepictures, schoonmoeders.....zucht....wat je zegt, als ze t bij iedereen doet en niet zo handig is helpt het om naast je neer te leggen. Mar blijft niet leuke reactie! Mamayo, heftig hoorn, is ook hartverscheurend om de liefste mensen om je heen zo verdrietig te zien. Dikke knuffel Liana, leuke ava En Butterfly, hoe is het trouwens met je pakje aan vl afgelopen,