Paasei-kletsclubje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liana84, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Knuffel lieve Mandy!
    Niet leuk dat soort confrontaties. :(

Kan de boel mooi een beetje in de gaten houden hier ;), zijn namelijk in een overdekt winkelcentrum.

2. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Bakegirl, wat een verdrietig nieuws! Gecondoleerd en veel sterkte!!
    En Linky, wat akelig voor je stiefzus en -broer!
    Vanochtend de oma van ml begraven, wat een pokkenweer zeg! Maakt zo'n begrafenis nog triester :(. Ik had zelf niet zo'n band met d'r, maar het snikken van ml en het hartverscheurende huilen van dl komen wel binnen.... Toch ook nog even een momentje met gedachten aan ons kindje dat niet geboren mocht worden. Blij dat het achter de rug is nu...

Mandy en alle anderen die het gemis extra hebben gevoeld de afgelopen dagen een hele dikke knuffel!!

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Even totaal iets anders...

Gerindarupsje1 hoe was je pretecho??

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Oei, dat lijkt me inderdaad hartverscheurend! Dierbaren verdrietig zien is vaak nog erger dan je eigen verdriet.

5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Aii wat een verdrietige berichten allemaal :( Sterkte meiden!

Hier druk aan het schoonmaken, huis was een rommeltje. De rest van het weekend lekker loom op de bank liggen en series kijken... Fijne dag!

6. Logan

Logan Niet meer actief

Jeetje Linky wat heftig! Gecondoleerd.

Mandy, dikke knuffel voor jou. :(

7. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Dank voor de knuffels lieverds!

8. itakepictures

Aww mandy ik lees het nu, dikke knuffel voor jou. Ik herken het, deze dagen had je je gewoon zo anders voorgesteld, inderdaad met een hele dikke buik of al een klein babytje. Is niet makkelijk... je bent niet de enige die er om gehuild heeft... Knuffel!

@Opmerkingen schoonma: ik laat het er maar bij. Ze kan (onbedoeld) heel lomp zijn en is sociaal gewoon heel onhandig, dat vind iedereen en ze doet het ook bij iedereen, dus dat scheelt. Toen mn schoonzus zei dat ze zwanger was begon ze ook meteen een heel verhaal dat ze vond dat schoonzus rustig aan moest doen met werk enzo want ze had al 2 kinderen en die mochten er niet de dupe van worden. Toen zag ik schoonzus ook even zuchten ;)

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Heel vermoeiend lijkt me dat, zo'n schoonmoeder. Is ze ook een beetje dommig/naief of valt dat nog mee? Zo'n exemplaar heeft mijn vader ooit uitgezocht. Kan ik totaal niet mee!

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Jeetje Linky, wat erg voor je stiefbroer en -zus..

Vreselijk!

11. itakepictures

Wat het precies is weet ik niet, mijn schoonzussen en zwager zijn allemaal psycholoog en analyseren het graag ;) Ze is wel betrokken etc, maar haar wereld is best klein en ze is sociaal niet zo vaardig. Als er iets is wat je verteld, verteld ze juist over zichzelf ipv luisteren en doorvragen, ze kan soms best oordelen over anderen. Ach ik vind het iig fijn dat het niet iets is wat mij stoort, maar dat we het allemaal vinden en ze kwetst mensen niet opzettelijk, dat helpt al heel erg om het te relativeren. Ze doet het echt uit onhandigheid en onvermogen.

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Kan me voorstellen dat dat hard binnen komt inderdaad. Dikke knuffel!

13. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Schoonmoeders, praat me er niet van ;).
    Die van mij is echt een schat en in tegenstelling tot jouw schoonmoeder wel heel sociaal, maar ze is wel erg vermoeiend af en toe. Wel fijn dat je niet de enige bent die het ziet.

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Even ego;)
    Vandaag 20 weken :D .. En ik lijk wat baby activiteit te voelen!

15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    YES!!! * Dansende banaan *

16. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeeh wat leuk Moonlight!

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Yes!!!! Wat fijn :D en 20 weken.. Op de helft :)

Droomde net dat ik zwanger was maar vl moest de bevalling doen:( Als in de baby kwam uit zijn buik. Raaarrr. Wat kunnen dromen toch gek zijn!

Liana leuke ava trouwens!

18. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    dikke knuffel voor iedereen die dat nodig heeft.

Heb alles wel gelezen, maar alles gaat langs me heen. Niet alleen hier, maar eigenlijk gewoon overal.

19. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Yes Moonlight :)

Lianne, grappig die droom... :D

20. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Itakepictures, schoonmoeders.....zucht....wat je zegt, als ze t bij iedereen doet en niet zo handig is helpt het om naast je neer te leggen. Mar blijft niet leuke reactie!

Mamayo, heftig hoorn, is ook hartverscheurend om de liefste mensen om je heen zo verdrietig te zien. Dikke knuffel

Liana, leuke ava :)

En Butterfly, hoe is het trouwens met je pakje aan vl afgelopen, ;)

Deel Deze Pagina