Gefeliciteerd moonlight! Je bent op de helft! Wat voel je voor activiteit? Kriebels of al iets duidelijks?
Ja ik dacht ik kan niet achterblijven ik ben eigenlijk ook wel klaar met 2014. Ga er wel een mooi feestje van maken woensdag wat gaan jullie eigenlijk doen met Oud & Nieuw?
Vond het wel weer tijd worden voor een nieuwe ava 😊 Bakegirl, logisch dat alles langs je heen gaat. Knuffel!
Ik houd mn kerst plaatje tot na oud en nieuw. Hopelijk kan die dan veranderd worden in een zwanger plaatje van blond amsterdam. Aan de zwangere dames, wat voelden jullie voor nod? Ik geloof niet in een zwangerschap zonder gevoelige borsten maar ik meen, na diep denken, dat die de eerste pas kwamen na 5 weken. Ik heb sinds eergister een beetje maagzuur, licht misselijk gevoel. Vooral savonds. En vanaf gister witte vloed, ik zou haast denken aan mijn eisprong maar het rekt voor geen meter. (Sorry ). Om op mijn verhaal terug te komen, ik heb geen gevoelige borsten en daardoor is het voor mij niks. En toch word het spannend weer dus moet ik ff met beide benen op de grond gezet. Ben nu ommenabij 11 a 12 dpo.
Dat hoop ik ook (dat van je ava). Ik ben niet zwanger maar wil toch even reageren op de gevoelige borsten discussie ik merkte niks noppes nada aan mijn borsten. Ik zag achteraf een foto van mezelf en toen dacht ik ze lijken wel wat voller maar ze deden geen pijn, werden niet beurs en zag geen aders. Als ik ongesteld wordt doen ze bij mij wel pijn en word ik misselijk en de witte vloed kan bij mij duiden op beiden dus kortom: ik denk dat borsten niet de dealbreakers zijn wanneer ga je testen? woensdag?
Hmmm.. ja woensdag. Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was want ik wilde het wat loslaten. Niet gelukt dus Maar 31/12 leek me een goede om het jaar af te sluiten. Of met extra stempel klote, of toch nog goed afgesloten
Hehe.. herkenbaar. ik heb ook zo'n voorspelbaar patroon waarvan ik elke maand denk: oh nou nu ga ik het echt anders doen. eerste dagen van de cyclus overheerst het balen, dan komt het ei en is dat ook weer spannend/nieuwe start en kan ik het redelijk loslaten. Tot en 7 DPO gaat het allemaal nog wel maar daarna ga je weer denken: zou het, ik voel dit en dat 31-12 is inderdaad een mooie datum
Oh ik hoop het ook zo van je ava! Ik denk dat kwaaltjes ook per zwangerschap kunnen verschillen, dus geen gevoelige borsten hoeft niks te betekenen...ik ben geen expert (1x zwanger en mijn ongi ervaringen dateren van jaaaaren geleden), maar ik had altijd bij ongi zere tepels (en verder geen gevoelige borsten) en toen ik zwanger was geen van beide. Maar wel voller, ook al voor NOD... Tja, en dan verschilt het natuurlijk ook nog per persoon, ook altijd fijn Ik duim voor je lieverd.
Logan, die borsten deden niks bij mij voor NOD (de laatste zwangerschap dan) en maagzuur en misselijk herken ik zeker als klachten voor NOD. Die witte afscheiding trouwens ook... Oh wat hoop ik voor jou dat het raak is!!!!!
Helemaal niet ego Moonlight, gaaf meis! Op naar de echo Haha goed Na het uitpakken nog even kunnen rekken voordat ik het aangetrokken heb. Wel apart als je zoiets nooit draagt maar vl was helemaal gelukkig haha. BH kan ik gelukkig ook vaker aan, zit erg fijn. Oud&Nieuw, ja ik wilde eigenlijk graag naar een gaaf feest maar alle vrienden blijven thuis of bij elkaar.. we hebben verschillende uitnodigingen gehad en uiteindelijk een keuze gemaakt. We vieren het lekker met een stel met één kleintje, zo draait het niet de hele tijd om de kids. Logan, bij mijn eerste zwangerschap had ik voor NOD ineens grotere tepels. Merkte er verder weinig van. Bij de tweede zwangerschap voelde ik helemaal niks. Na beide zwangerschapstesten wel meer afscheiding. Zo vervelend al die kwaaltjes.. Heb nu bijvoorbeeld steekjes en vraag me af wat dat dan is een paar dagen na de ovulatie.. Ik hoop er zo op voor jou Logan!!
Zo gaat het hier ook. Heb al zoveel tactieken geprobeerd. Niks werkt. En de laatste helft van de wachtweken duren echt heel lang. En steeds weer ga ik denken dat ik zwanger ben. Alleen is het nu wel anders. Wat meer rust, maar goed ik ben ook erg druk geweest op het werk dus dat zorgt ook wel dat je er niet veel aan kan denken.
Thanks dames voor jullie berichten. Ik wacht maar gewoon af. Maagzuur kan ook komen door het vele eten
Oh wat leuk! Ben benieuwd wat je precies voelt. Grappige droom lianne. Bakegirl, sterkte meis. Heel logisch dat alles langs je heen gaat. @ logan hoop het zo dat je, je ava in een zwangerplaatje van blond kan veranderen de 31ste. Wat betreft de gevoelige borsten, de maand voor ik zwanger werd waren zeg veel gevoeliger zeg maar.