Ik snap het nog steeds niet denk ik? Of bedoel je dat je post dan naar boven komt in zoekmachines Sun, nee is niet leuk zo'n confrontatie. "gelukkig" is iedereen in ons O&N clubje nog laaang niet daar mee bezig dat scheelt wel... maar goed 2014 mag een strik om, die zetten we in de kast, op naar een nieuw jaar. Alleen Logan sluit nog even knallend af!
Zou kunnen.. Al denk ik dat er bepaalde sites zijn die veel moeite doen om op de 1e pagina's te komen (bioscopen, filmmaatschappijen etc) maar beter zeker zijn van niet haha Ben je nog geweest? Of vanavond?
Ongelooflijk wat zon en een mooie wandeling met je kan doen.. Had opeens het gevoel dat alls ging goedkomen
klachten voor nodIk had bij beide 2 kenmerken al voor nod, hartkloppingen en de vitamine tabletten hadden ineens een vies smaakje.. Dit was andere maanden niet Bij de laatste maagzuur, verkouden en duidelijke aders over gehele lichaam.. Grotere borsten heb ik elke maand dus dat waa geen meetpunt bij mij babyactiviteiten nee een soort plopjes en dat zijn volgens mij niet mijn darmen.. heel lastig uit te leggen.. Nog even 1,5 wk geduld voor de echo
We zullen zien ben echt heel nieuwsgierig. Ergens heb ik een goed gevoel maar ben zo bang wéér teleurgesteld te worden.
+1 Oh Liana ik vind je banner tof maar bij dat plaatje van 4 weken moet ik altijd denken aan de soja bonen van de shabu shabu en sumo
Jaaa sushi ik heb weekend na NOD ook een sushi avondje gepland. Of lekker los gaan omdat ik ongesteld ben geworden of heeeeel veeeel sojaboontjes ivm een sojaboon in buik
Hahaha, ik vind het meer op de rug/billen van iemand lijken Ook niet iets wat je in je buik wilt hebben, althans niet in dat formaat Ohh susshhii..😋. Das dan weer leuk aan vega zijn, sushi kan altijd