Hahahahaha echt leuk! Krijg helemaal zin om de film weer eens te kijken, weet alleen niet of ik Dory nog kan zien zonder aan LiannE te denken
Hihi ja klopt Logan. Bedoelde ook meer dat ik het fijner vind als hij er volgend jaar beide is als ons andere kindje er ook is. Lijkt me vervelende om volgend jaar alleen te zijn met 2 kindjes.
MvM is net geweest. We hadden verwacht dat mijn test vrij licht zou zijn met 4+6, maar het tegendeel is waar Mag 6 januari beginnen met plasjes sparen
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten December > Logan - 31 december ✨ Januari > LianneE - 5 januari > ButterflyNova - 7 januari > Sun123 - 8 januari > Mamayo - 9 januari > Cosy - 10 januari > Itakepictures - 18 januari Onbekend > Mandy3 > Hommel82 > Bakegirl ♡ Zwanger♡ ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♂♀? ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♂♀? ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Naa - 22 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Missjuul - 31 juli 2015 -♂♀? ♡ > Wensje88 - 1 augustus 2015 -♂♀? ♡ > Blloempje - augustus 2015 -♂♀? > Liana84 - 1 september 2015 - ♂♀? We already have 2 boys, 1 girl & 0 surprises. ♡Moeders voor Moeders toppers: Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Blloempje en Liana84. Afspraken > Liana84 - moeders voor moeders - 29 december > Elf84 - combinatietest - 31 december > Gerindaruspje1 - pretecho - 3 januari > Naa - termijnecho vk - 6 januari > MissJuul - Echo - 7 januari > Moonlight - 20 weken echo - 7 januari > Linky - 20 weken echo - 13 januari > Daantjuh85 - 20 weken echo - 13 januari > Liana - 1e echo - 15 januari > Elf84 - controle vk - 20 januari > Naa - Pretecho - 23 januari > Logan - hsg - 13 februari > Logan - gesprek na de hsg - 27 februari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
zo even mijn nod aangepast ligt het trouwens aan mij of lijken de letters groter te zijn geworden? Dat er hier ook zo veel sushi liefhebbers zijn! *rilt* O&N: wij gaan oliebollen bakken das traditie, en dan om 0.00 uur de straat op. Wellicht gaan we de wensballon dit jaar wel oplaten . Vorig jaar regende het en daarna wilde ml hem bij een goede echo de lucht in sturen...maar aangezien hij nu al een jaar in de berging rondhangt ga ik voorstellen om hem gewoon op te laten gaan wie weet brengt het geluk. Hebben jullie trouwens lekker vakantie en ben ik de enige in een verlaten kantoor? of moeten er meer werken?
Hier ook op kantoor, geen *** te doen En dan is de verwarming ook alweer kapot, sta op het punt om naar huis te gaan maar dat kan ik niet maken.
ahhh bah! Had je toch die onesie moeten aanschaffen . Hier kan het ook zo koud zijn, heb een wollen poncho in mijn la liggen