He balen Logan Het was hopen dat er meer te zien was... Stiekem duim ik nog dat de kv test wat laat zien!
Volgens mij beter dan die Action testen! We duimen nog even door meis. Hoe is het verder hier dames? Nog wilde plannen vandaag? Moonlight, wat moet dat bijzonder zijn zo'n eerste schopje!
Itakepictures, hopen dat je morgen weer wat bent opgeknapt! BZV blijft leuk! logan, succes met werken, misschien geeft t wat afleiding...knuffel Ik ga straks naar de bios, vriendin had kortingsbonnen die voor eind vh jaar op moeten en alleen voor middag voorstellingen te gebruiken zijn. Van tevoren ff lunchen dus dat is wel gezellig. Hoop alleen dat ik het volhoud want ik ben toch een partij moe (en misselijk ). Ik haaaat hormonen
Oh leuk Sun, welke film? Hier ook vast wat boodschappen doen en vanmiddag borrelen en lekker uit eten met vl. Itakepictures, beterschap
Vandaag niet, werken tot 17:00 uur en vanavond oppassen. Probeer mezelf een beetje warm te houden Voel jij je al wat beter vandaag?
Werkse! Nee weinig plannen, blijf lekker in bed liggen en nadenken over wat leuke dingen voor in huis. Wonen hier nu al 4,5 jaar en nogsteeds geen lamp in de keuken en badkamer
Haha, dat wordt twee mooie lampen uitzoeken Wij wonen er nu ruim 5 jaar en moeten ook nog steeds iets in de keuken fixen Club gecheckt!
Ik duim ook nog even voor je door Logan! Itakepictures, beterschap! Ik ga zo lunchen met een vriendin en ik heb vanavond een oefenwedstrijd.