Kan idd van naderende eisprong zijn, maar hou ook in de gaten dat het niet gaat irriteren (jeuk, branderig gevoel, rode huid). Dan moet je meer in de richting van een schimmelinfectie denken ben ik bang... Ik heb er ook last van sinds het begin van de zwangerschap (afscheiding bedoel ik dan he). Zelfs dat is dus nog mogelijk... Al wil ik je ook geen valse hoop geven :/
Ja, ik doe morgen gewoon een glaasje bubbels hoor, ik kan op geen enkele manier achterhalen of ik zwanger ben morgen ieder moet dit zelf weten maar wil niet mijn leven helemaal laten bepalen, straks duurt t nog tig rondes @natte bende: is bij mij pms.. Maar wisselt per persoon volgens mij..
*zeur modus aan* is het nu nog geen 17 uur? er is hier echt geen scheet te beleven, ik heb het koud, voel me alsof ik door een vrachtwagen ben overreden en ik heb echt een enorme drang om op mijn toetsenbord te gaan liggen slapen...*zeur modus uit* Zijn er trouwens al nieuwe echo of buik foto's gemaakt voor in de club? Lianne, groot gelijk heb je, dat ene glaasje maakt echt niet uit nu
Mamayo, wat lief die kaarsjes! Mandy, mooie foto's . Mooi idee ook die wensballon. Wat die liters afscheiding betreft: kan heel goed van een naderende ei sprong of menstruatie zijn. Ik heb het nu ook door de zwangerschap. Het kan alle kanten op. Knuff. Cosy, misschien moet je lekker op je toetsenbord gaan liggen slapen, haha. Als je geen r**t te doen hebt, kruipt de tijd ook zo langzaam voorbij. Lianne en Butterfly, ik zou echt wel lekker een drankje nemen. Dat je er rekening mee houdt kan ik begrijpen, heb ik deze laatste ronde ook gedaan. Maar je weet nog niet of je zwanger bent en wat Lianne zegt: voor hetzelfde geld duurt het nog even (al hoop ik natuurlijk van niet)
Ja vaag toch meiden! En ik vind alledrie de "opties" prima. Er gebeurd tenminste iets met m'n lichaam..
Idd, die wetenschap is fijn. Al is het wel zo leuk als je er dan ook snel achter komt welke optie het is.
Mandy, wat mooi die wensballon, en die andere versieringen ook. Kan ik je niet een keertje inhuren? En idd er gebeurt wat in je lichaam...nu maar hopen dat het een ei is...ik zou het zekere voor t onzekere nemen mamayo, wat lief die kaarsjes <3 Cosy, wakker worden, tijd om naar huis te gaan!! Oh en die qwerty in je wang staat je goed Zo film van daarnet Whiplash, was echt intens. Een echte filmhuis film dus je moet er van houden maar poeh daar werden we even stil van... Daarna nog paar uurtjes blijven plakken in de bar En dan nog 1 dagje en dan is het daaaaaag stom 2014 en hallo hoopvol 2015!
Bruin verlies is begonnen. Morgen maar aan de wijn... Onze wensballonnen zijn binnen, een blauwe en een roze.
Inderdaad sun! Daaaaaaaaag 2014!! Oké mag niet helemaal klagen hoor.. Hebben een prachtig huis gekocht en verbouwd! Foto's zal ik vanavond is plaatsen, toch echt wel trots op. Zit nu op m'n week dus internet is sloooom
weg met 2014 en idd lekker wijntje nemen meis dat heb je wel verdiend! Ow en een roze en blauwe wensballon, ik hoop zooooooooo dat je wens uitkomt! Voor iedereen hier natuurlijk! Ik zeg dat als we allemaal zwanger/bevallen zijn op 31 dec 2015 dan vieren we het met alle paaseitjes
Kom maar door met die wijn voor Logan! rot zooi.. Had het je zo gegund meis. Dan gaan we voor een goede start in 2015! Deal Sun! Ik ga nu genieten van mijn oppas kindjes, even lekker kroelen en daarna naar bed brengen met uiteraard een verhaaltje
Goed idee Sun Echt heel jammer Logan... had het echt zo gehoopt voor je.. Hoop dat 2015 een heleboel gezonde baby's en bevruchte eitjes gaat opleveren!
@ mandy mooie tak, erg leuk. Mooie herdenking die wensballon. Fijn dat er iig iets gebeurd op het moment in je lichaam. Lekker cosy zelf oliebollen bakken hmm. Oh balen zeg logan, ik had het ook zo erg voor je gehoopt. Inderdaad op dan maar naar een goede start van 2015.
hihi sun, ik kon qwerty-loos naar huis hoor! Zit nu veilig met handwerkje (kerstsok voor ml) op de bank onder een dekentje Zal zo whiplash eens gaan opzoeken houd wel van filmhuisfilms. Logan, knuf! Jammer weer zeg Mandy, zeuren mag echt wel! En blij zijn met 2014 op huizen gebied natuurlijk ook Butterfly, veel plezier met voorlezen
Ik bedacht me net ook dat ik ondanks (of dankzij?) alles een fijn jaar heb gehad. 2 keer naar Afrika geweest, op de top van de Kilimanjaro gestaan, mijn bedrijf ging supergoed, en manlief en ik zijn erg hecht geworden het afgelopen jaar Fijne avond dames!