wat is er trouwens gebeurd met de lijst? ander lettertype?! na een paar dagen stilte en niet alles bij kunnen lezen, stel ik vast overbodige vragen...
De kindjes liggen lief te slapen, wat een schatjes. 2014 werd voor mij, ondanks een paar lichtpuntjes en leuke dingen, toch overschaduwt door verdrietige dingen. Kijk daarom uit naar 2015!
Op de pc was het niet te lezen en mijn ipad laadde niet meer Wensballonnen zijn inderdaad voor ons. Ik laad de blauwe op en manlief de roze. Morgen om twaalf uur en dan giet ik een fles wijn naar binnen. Het is nog steeds een beetje bruin verlies maar het zal wel doorzette vannacht. Itakepictures zeker een mooi jaar!!
Bekijk bijlage 436214 En 3. 😊, jammer dat ik ff geen voor foto's kan vinden hahaa! Maar we hebben; tussenmuur door gebroken en 2,5 meter naar achter aangebouwd, over de gehele breedte Oude keuken stond waar nu m'n witte hangstoel staat.. Was heel klein en oud
Ohhhhh kwijl!!! Heb jij zon hangstoel? die wil ik ook!! Maar hij is best groot en duur dus ik houd me in hihi. Staat in jullie huis superleuk! Elf, de letters zijn groter/ anders geworden idd kleur etc. Is hetzelfde geloof ik.
Hahaha ja beneden is t wel altijd netjes😊 Die stoel zit heerlijk, zit er alleen veeeel te weinig in
Mooooi Mandy!! Zo opgeruimd is t hier nooit haha Logan, dikke vette balen, bleh had gehoopt op iets anders En tja 2014.. Niet echt ons jaar maar ja 2015 kan alleen maar beter worden
Haha Elf.. Moet nu denken aan wat je laatst zei over de autist in jou Mandy ben benieuwd naar je testje morgen.. Je ging testen toch?
Ja ik ga t maar doen! Ook al wil ik niet teleurgesteld worden.. Wil wel die zekerheid, ken ik mooi aan de zuip😁
Wat mooi mandy en wat een ruimte heerlijk! Hier was 2014 helaas ook overschaduwt met te veel verdrietige dingen. Dus kijken erg uit naar 2015.
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en mamayo voor het kaarsje. Heel jammer Logan, ik had het zo gehoopt voor je.
Haha nou dan zou ik vooral niet hier in huis komen kijken als je dat opgeruimde gewend bent En wb die stoel....wacht maar tot er een beebje is dan kom je er niet meer uit! Lijkt ie me nl uitermate geschikt voor! En hopelijk is dat heeeeeel snel. Trusten dames, oogjes vallen dicht hier!