Mandy wellicht ovu testje doen? Ik vond het nooit fijn maar uiteindelijk was ik steeds te vroeg met testen en tegen de tijd dat mijn ei was waren ze op 😔 deze keer van die goedkope dingen gehaald bij de action en stug doorgetest.. Uiteindelijk een knaller gehad.. Het blijft fijn om te weten.. Nu weer paar dagen verder en het malen is weer begonnen .. Ik heb altijd maar een korte LF dus ben benieuwd ..
Ja snap ik hommel.. Maar wilde deze ronde rust.. Nu ondertussen al dag 43, dan zouden de testen er zo doorheen gaan. Maar goed volgende ronde toch proberen..
Balen Logan! Wel een mooi idee van die wensballonnen in blauw en roze! En geniet van je wijntje! Hoe is het met de rest van de wachtbankers? Jammer Mandy dat de test negatief was, maar er is in ieder geval hormonaal wel wat aan het gebeuren in je lichaam. Kans bestaat dat het een aankomend eitje is. Goed van je dat je jezelf niet gek wil maken met ovulatietesten. Had je al contact opgezocht met de gyn? Mooie huisinrichtingen! Die bank ook, super ding! Elf, hoe was het bij je combitest?
Ben nog niet ongesteld. Het blijft bij bruin kan iemand me ff met beide benen op de grond zetten? Jammer Mandy! Misschien je ei? Anders weer ff contact opnemen met de gyn ?
Alles was goed hier! Nekplooi was 1,5mm (geen verhoogde kans) en mini spartelde er weer op los Ook behoorlijk gegroeid want hij is al 6cm. Echt zo leuk om te zien! Die echo foto is ook grappig want hij ligt als een plank, zal de foto zo uploaden.
Elf, jeeeaah wat fijn dat alles goed is! Zeiden ze nog iets over het bruinverlies? Gefeliciteerd! logan, wat vaag zeg zo irritant die onduidelijkheid! Ik sluit me bij Moonlight aan, vanmiddag testen en anders laat die wijn maar doorkomen! Ik zit mezelf behoorlijk in de weg Test nog niet helemaal negatief dus hormonen nog niet uit mn lijf. Maar ik heb sinds 2 dagen kwaaltjes en ik zou verwachten dat die juist afnemen met afname v spuit-hormonen ipv na 5 dagen ontstaan. En vanochtend een duidelijke verdere toename v mijn temp...nu kan dat best eenmalig zijn, maar dit alles lijkt zo op toen ik zwanger was. Ik wil niet teveel hoop krijgen maar ongemerkt gebeurt dat toch kan ook wel een reality check gebruiken
Fijn Elf!!!! Logan, indd vaag.. Ben benieuwd naar je test Voor jou ook spannend Sun.. Ik durf er met die hormonen niks over te zeggen wat was je lf bij je zwangerschap?
Yes elf, wat fijn dat alles goed was! Kun je weer wat geruster zijn. Sun killing dat je er nu nog niks mee kan! Maar de signalen die je krijgt lijken in ieder geval goed! Er zit niks anders op dan de tijd afwachten... En Logan: wat moonlight zegt.
Logan, wat irritant dit... Sun, toch best spannend allemaal. Hoop natuurlijk dat je het goed aanvoelt! Bruiverlies: vermoedelijk baarmoedermond. Ze zag niks aan mn placenta of ergens anders wat de oorzaak kan zijn voor de bloeding. Placenta ligt trouwens op de achterwand, dus ik hoop mini goed te kunnen voelen straks
Wauw Elf, wat een fantastische foto van mini! Super dat alles goed is! Logan, je houdt het spannend. Goed idee om straks nog ff n testje te doen als het niet doorzet. Lieve Sun, wat spannend allemaal. Verwarrend ook dat je allemaal kwaaltjed hebt die je bij je vorige zwangerschap ook had. Ik duim voor je dat het een goed teken is!