Voor de rest een fijne jaarwisseling! Ik hoop dat het komende jaar een jaar wordt waarin al onze wensen uitkomen! Ik reageer in het nieuwe jaar wat meer op jullie. Ik vind het op mn telefoon een beetje onhandig. Veel liefs Daan x
Hihi, dat vind ik dan wel weer grappig !! Wat een prachtige duidelijke echo Elf! En wat super dat alles goed is, ik ben zo blij voor je Hoop dat het Grote Genieten nu echt voor je kan beginnen meid!
He bah Logan, wat een onduidelijkheid . Ik denk aan je! En Sun, als dat waar is, dan gaan we met z'n allen horkieporkie een paaseitjesgroepshug geven
hihi Ga ik langzaamaan wel mee beginnen ja nu nog een beetje minder misselijk en het wordt echt leuk Thx voor alle lieve reacties!
Jij natuurlijk ook een fijne jaarwisseling!! Ik hoop ook dat 2015 ons zoveel moois gaat brengen Ik gun het iedereen hier enorm en blijf duimen voor gezonde baby's en veel goede zwangerschappen!!
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten December > Logan - 31 december ✨ Januari > LianneE - 5 januari > ButterflyNova - 7 januari > Sun123 - 8 januari > Mamayo - 9 januari > Cosy - 10 januari > Hommel82 - 13 januari > Itakepictures - 18 januari Onbekend > Mandy3 > Bakegirl ♡ Zwanger♡ ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♂♀? ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♂♀? ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Naa - 22 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Missjuul - 31 juli 2015 -♂♀? ♡ > Wensje88 - 1 augustus 2015 -♂♀? ♡ > Blloempje - augustus 2015 -♂♀? > Liana84 - 1 september 2015 - ♂♀? We already have 2 boys, 1 girl & 0 surprises. ♡Moeders voor Moeders toppers: Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Blloempje en Liana84. Afspraken > Gerindaruspje1 - pretecho - 3 januari > Naa - termijnecho vk - 6 januari > MissJuul - Echo - 7 januari > Moonlight - 20 weken echo - 7 januari > Linky - 20 weken echo - 13 januari > Daantjuh85 - 20 weken echo - 13 januari > Liana - 1e echo - 15 januari > Elf84 - controle vk - 20 januari > Naa - Pretecho - 23 januari > Logan - hsg - 13 februari > Elf84 - 20 weken echo - 24 februari > Logan - gesprek na de hsg - 27 februari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost
Fijn dat alles goed is Elf! wat een prachtige echo Sun ik kan me goed voorstellend at je hoop krijgt! Ik hoop voor je dat het ook waarheid word
Ik zit hier thuis in mn eentje op de postbode te wachten die vanmiddag nog 2 pakjes komt brengen als het goed is. Ml en dl zijn al naar de vrienden waar we O&N mee vieren vanavond. Zijn een wandeling aan het maken nu, maar aangezien ik vannacht bijna niet geslapen heb (geen idee waarom, was gewoon klaarwakker ) is het wel lekker om nog even thuis te relaxen. Vind het heel gezellig hoor met zo'n hele club mensen, maar kost me altijd ook wel veel energie . Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en daaaaaaaaaaaaag stom 2014
Wauw Elf!!! Super!! Iedereen vast een hele fijne jaarwisseling! En ondanks dat 2014 een rot jaar was geven alle goede echo's en zwangerschappen mij ook hoop dat t voor ons allemaal goed gaat komen volgend jaar!!
Hihi paaseitjes groepshug Nog 1 avondje overleven en dan op naar een mooi 2015! Ik hoop zo dat al onze wensen worden vervuld komend jaar! Ik zie echt op tegen vanavond, we zijn t enige kinderloze stel, verder 2 pasgeboren baby's en 2 hoogzwangeren. Joepie zin in...NOT 1 voordeel, zal iig niet laat worden @woning: ik maak nog ff geen foto's van ons huuske want de meubels zijn er nog (steeds) niet. Voordat jullie denken dat we in een dump wonen
Mooie foto elf, en zo mooi duidelijk. Fijn dat de uitslag van de combitest ook goed was. Balen mandy. Logan ik hoop dat je op de valreep alsnog een positieve kruitvat test in handen krijgt. Fijne jaarwisseling allemaal! Op naar 2015 het jaar waar hopelijk al onze wensen en dromen uit mogen komen en we aan het einde, hopelijk allemaal met een kleine op de arm mogen staan.
2015 wordt gewoon ons jaar, lieve paaseitjes!! Zonder direct rete sentimenteel te worden: ik ben ontzettend blij dat ik jullie heb leren kennen en ik vind het echt een fijn clubje! Ik gun jullie allemaal zo hard een beebje. Voor sommigen van ons al (heel) dichtbij en voor de meiden die nog niet zwanger zijn, we gaan voor iedereen op roze! Sun, ik snap dat je er niet echt op zit te wachten vanavond. Is ook wel heel confronterend natuurlijk. Ik hoop dat je het ondanks dat toch naar je zin zult hebben!
Ohja, ik heb vandaag mijn laatste test gedaan. De CB gaf 3+ aan en gisteren een knaller van een action test. Ik weet dat het niks hoeft te zeggen, maar het is in elk geval fijn te zien dat het hCG goed stijgt. Nog bijna geen kwaaltjes, dus dat maakt dan wel weer onzeker. Vooral omdat ik niet zulke fijne ervaringen heb met zwanger zijn en weinig kwaaltjes. Maar daarnaast heb ik een goed gevoel bij deze zwangerschap en dat had ik bij de vorige twee niet. Het moet dus gewoon goed komen! Zo niet, dan toch Ffies een fotootje van de testjes
Dat zijn mooie testen Liana En deze keer gaat het 'gewoon' goed! Het blijft super spannend en echt onbevangen zul je er niet meer in staan als je weet dat het ook mis kan gaan, maar de kans dat het goed gaat is heel groot.
Ik wens jullie allemaal ook een heeeeeel fijn nieuw jaar! Heeeeeeel benieuwd naar de baby's die geboren gaan worden en naar de roze streepjes die we gaan krijgen, want daar heb ik echt alle vertrouwen in! Op naar een nieuw jaar waarin het gemis een plek heeft naar waar we ook uit mogen kijken naar nieuwe dingen. Ik ben iig heel blij met alle steun en herkenning die ik hier heb gekregen, het heeft me echt zooo geholpen en ook al is het soms best confronterend dat sommigen al wel weer zwanger zijn en ik (en anderen) nog niet, ik had jullie niet willen missen
Mooie testen! Niks meer aan doen!! Het HCG zit goed en 3x is gewoon scheepsrechts punt uit. Volgens mij hebben hele volksstammen nog geen kwaaltjes met 5 weken dus probeer te genieten (moeilijk, dat snap ik). En inderdaad, ook al was de aanleiding niet leuk, ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen! Dank meiden, voor alle steun en troost en vooral ook voor het vele lachen !! Op naar een baby-rijk 2015!!
Mooie testen Liana!! Met 5 weken voelde ik me ook nog top Wat een lieve berichten allemaal! Ik wil jullie ook enorm bedanken voor alle steun en lieve woorden (en namens ml een REUZE enorme bedankt dit clubje scheelde hem ook een heleboel 'dom' vrouwengeneuzel, haha) Vind het een erg fijn clubje!
Mooie testjes Liana, kwaaltjes zeggen niet zo veel hoor Je gaat in ieder geval (knal)positief het jaar uit!