Paasei-kletsclubje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liana84, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik zie m hoor Mandy! Heeeeel licht, maar ik zie n streepje. Wat spannend zeg :D

2. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Haha dat doe ik :D

3. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Jeej :)

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik zie m op de gewone foto (negatief niet maar daar ben ik altijd slecht in :D). Spannend meis! Ik duim voor je!! Wanneer ga je weer testen :)?

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Mezelf kennende morgen haha!
    Ga nu met de nichtjes naar ballorig en daar komt m'n vriendin ook met nieuwe testen.. Want ik heb niets meer haha

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Haha handig zo'n vriendin :)
    Veel plezier met je nichtjes!
    Ik ga heel hard duimen voor een duidelijker streepje morgen!!

7. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik heb mn eerste awkward buikmomentje al gehad trouwens. Op de borrel bij mn tante op 1 januari kwam er iemand naar me toe (die ik echt nauwelijks ken!!!) om me te feliciteren met mn zwangerschap en daarbij even een bemoedigend 'buikklopje' gaf. Heel raar vond ik dat zeg... en was ook te laat om opzij te stappen of er iets van te zeggen. Het was een man overigens...
    Dus vanaf nu doe ik mn armen over elkaar zodat niemand er meer bij kan :p

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Klopt;)

9. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ah lieve Sun. Knuff! :(
    Het is misschien een dooddoener, maar probeer de moed niet op te geven zo lang je geen bloed ziet. Al snap ik heel goed dat je dit wel doet, gezien je kwaaltjes. Maar ik hoop echt dat het vals alarm is.

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Oh hmm bijzonder.. Kan me voorstellen dat je dat arelaxed vindt. Raar dat mensen bij een zwangere buik menen dat je ze personal space niet hoeven te respecteren ;)

11. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Toch maar even een 'gewoon' berichtje. Anders moet ik zoveel quoten ;)

Mandy, ik zie helaas ook geen streepje op de foto. Maar het stemt me heel positief dat je vriend en een vriendin 'm wel zagen. Helemaal je vriend, want mannen zien nooit een streepje :p (die van mij pas als ie heel duidelijk is). Fijn dat je vriendin met testjes komt.

Wensje, wat leuk dat je een extra echo hebt! :)

Bakegirl, hoe gaat het nu met je meid?

Elf, dat is inderdaad een awkward moment. Dat vertelde Daantje ook een keer. Waarom denken mensen ineens dat ze aan je buik mogen zitten als je zwanger bent.

Butterfly, vanavond Tangled op televee ;)

Hier, ik ben ineens kotsmisselijk. Nog maar net uit bed ;) en nog niks gegeten. Dat moet ik vanaf nu dus niet meer doen. Als een idioot maar even wat gaan eten zo.

12. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Elf, heeeel bijzonder haaha! Lijkt me raar, mensen die aan je buik zitten..

13. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh sun wat vervelend zeg, maar hoeft niks te zeggen. Blijf voor je duimen dat je wel tot de groep behoort die 3 fases doorloopt en zwanger zijn.

Heel irritant als je denkt dat het een doordeweekse dag is en je ook nog denkt je wekker vergeten te zijn.

Gerinda succes vandaag.

@ mandy ik denk ook wat te zien, ik hoop het voor je.

@ elf omg waarom doen mensen dat toch:( Echt bizar. Inderdaad lekker met de armen over elkaar.

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha ja, leuk! Net vorige week nog gezien. Had Aladdin willen zien maar die kwam zo vroeg vanochtend!

Misschien kun je een pakje crackers of biscuits naast je ved zetten ;) Lijkt me heel vervelend die misselijkheid.

Elf, zo irritant als er mensen ongevraagd aan je (buik) zitten! :x

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Liana, gaat het weer een beetje met de misselijkheid?
    Inderdaad crackers naast je bed en eerst eten voor je opstaat ;)

Ben benieuwd hoe vaak ik dat ongevraagd buik aanraken ga meemaken. Ik hou helemaal niet van 'aanrakerige' types, ben zelf ook helemaal niet zo.

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Misselijkheid is over. Had het ook nog niet toen ik uit bed stapte, pas iets van n half uur daarna. Als ik in die tussentijd gewoon eet, ben ik het denk ik voor.

Een vriendin van mij heeft gewoon de wekker gezet voor Aladdin 😂

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Mandy, ik zie wel ongeveer waar het streepje zou moeten zitten. Hopelijk loopt ie op!

Lastig meiden, die misselijkheid! Maar goed, het is wel een kwaaltje waarvan je niet wil dat hij zomaar verdwenen is..

Wij zijn naar het laatste deel van de hobbit geweest. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen hier fan is van die film, maar ik vond m heel mooi. Ik heb ook lang geleden het boek eens gelezen en ik moet zeggen dat het verhaal er erg veel op lijkt (nu voel ik me een nerd).

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik heb de hobbit ook gezien.mooi gemaakt maar duurde mij iets te lang ;)

Ohhhh waarom duren die laatste dagen op het wachtbankje zo lang :)

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Linky, hoe voel jij je nu eigenlijk. En dan bedoel ik buiten het feit om dat je je een nerd voelt :p. Vk had toch gezegd dat je je stemming goed in de gaten moest houden?

Lianne, vooral die laatste dagen zijn killing. Vind het ook super knap van je dat je nog niet getest hebt. Maar de kust is nog steeds veilig dus, bij broekloeren?

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Nou Lianne... anders doe je toch gewoon morgen al een testje? ;):D:):p

Deel Deze Pagina