Wat vervelend Mandy dat de ballon stuk ging. Ik duim voor jullie dat hij niet nodig is geweest en dat je test oploopt. Hcg verdubbelt iedere 48 uur, dus het beste is overmorgen testen, maar ik kan me voorstellen dat je morgen al graag opnieuw wilt kijken
Ja we hebben uiteindelijk besloten dat we het willen weten We houden het voor de omgeving geheim maar jullie mogen het wel weten 😉 Wij wachten geduldig af tot 21 wk 😉 Misschien doen we later een keer een pretecho. Butterfly, een goed gesprek brengt elkaar altijd weer dichter bij elkaar. Knuf
Meiden toch even een topic geopend.. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/554609-3.html
Gerinda, wat leuk een meisje! En wat een mooie echo's zeg! Vervelend dat je griep had. Hopelijk maakt het hebben kunnen kijken naar jullie prinsesje een hoop goed. Butterfly, wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Mandy, je hebt iig genoeg testjes dus!
Ik zie hem nu ook.. Ik hoop echt dat ie duidelijker wordt! Ik brand een kaarsje voor je! @ gerinda, super leuk een meisje! Mooie echo's ook!
Ohhh mandy wat spannend! Ik duim voor je hoor lieverd! Gerinda wat super leuk een meisje en wat een mooie foto van je echo. Zo duidelijk dat kleine handje! @alle wachtende testers: spannend hoor en knap dat jullie het volhouden!