Ohh bah wat ontzettend rot dikke knuff meis!! Misschien iets om ook bij de gyn aan te kaarten dat je bijna elke ronde deze streepjes krijgt? Sun, dat is rot he als je met een etentje in zo'n verdomhoekje zit
Lieve Mandy wat ontzettend naar dit zeg misschien kun je eens met je gynaecoloog overleggen hoe dit steeds kan? Je hebt nu in cyclus al twee keer een duidelijke tuur streep gehad. Dikke knuffel meis.
Ja dat ga ik ook maar doen ik test dinsdag denk ik nog een keer en als dje dan helemaal wit is ga ik haar maar is mailen.. Heb dan toch liever een negatieve test, die blijdschap wat weer wisselt met verdriet is killing
Super erikatje!! Zie je dat je lange cyclussen gehad hebt na je mk. Gefeliciteerd en hopelijk tot gauw!
Mandy lieverd wat naar. Het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat je ei één dezer dagen komt. Misschien een vreemd voorstel, maar zou je over een paar dagen niet nog eens testen om te kijken of het streepje weg is of dat het juist beter is geworden? Als het weg is zou het zeker je ei kunnen zijn (en dat je precies nu hebt getest is niet heel raar, je had wat vreemde symptomen die zowel op zwangerschap als ovulatie konden wijzen ). Als het streepje donkerder is, weet je ook dat het goed is en als het precies dezelfde uitslag geeft, moet je misschien die testen niet meer gebruiken? Of in ieder geval de gyn op de hoogte stellen... Dikke knuffel meis, die kun je volgens mij goed gebruiken
Ah Mandy, dat is echt killing.. Hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid krijgt meis. Erikatje, lekker begin van het nieuwe jaar! Inderdaad dames! Het zat hem toch dieper dan ik in eerste instantie dacht. Fijn om daarover gepraat te hebben. Ook over onze bruiloft gehad, wat zijn ideeën zijn en wat mijn ideeën zijn. En wanneer de grote dag moet gaan plaatsvinden.. kinderwens gaat voor maar dan moet ie wel snel vervuld worden. Vanochtend bruin verlies dus verwacht dat de menstruatie een dezer dagen door zal zetten..
Ja die mannen blijven bijzondere wezens, kom je er opeens achter dat ze er toch meer mee bezig zijn dan je denkt. En heel fijn als dat ook eens uitgesproken wordt! Bruinverlies is dan weer een stuk minder
Butterfly fijn dat jullie zo goed kunnen praten samen! Dat is altijd goed voor een relatie Wel jammer van het bruinverlies... Ik heb een buikfotootje geplaatst in de club (eindelijk), maar vind m in het echt overtuigender dan op de foto
Bij de vorige keer was je nog plat, dus duidelijke verandering linky Balen butterflynova vond 7 jan wel een mooie datum voor een pos test van je
Fijn dat jullie goed hebben gepraat. Mannen verwerken vaak anders heb ik gemerkt. Hebben jullie al enig idee wanneer jullie ongeveer willen trouwen En dik balen van je bruinverlies niet leuk!
Nou... Mandy! Wat stom die KV testen zijn ook niet neer wat ze waren! Ik lees zo veel valse streepjes verhalen. Hopelijk is het je ei! Ik heb zelf altijd erg veel klachten rond de eisprong dus wie weet jij ook Butterfly, hmm das geen goede voorbode... Hier gaat week 2 op de bank beginnen ik kijk er nu al naar uit!
Oh Mandy wat rot dit voor je zeg! Hele dikke knuffel! Butterfly fijn dat jullie goed hebben gepraat! Rot van het bruinverlies
Dat blijkt inderdaad, wel fijn dat het uitgesproken kan worden zodat je elkaar beter begrijpt. Ik wil niet trouwen met een zwangere buik of net daarna. Wil wel lekker in mijn vel zitten. Dat maakt het ook wel lastig plannen, liefst morgen maar er moet natuurlijk ook nog van alles geregeld worden.
Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad! Dat is af en toe wel nodig he? Zo'n trouwdatum wordt wel lastig te plannen zo he haha.
Mandy, snap je gevoelens helemaal. Dan kun je maar beter een witte test hebben inderdaad. Nu is het weer steeds die teleurstelling. Knuff. Sun, wat dat betreft kun je beter een lopend buffet hebben. Dan kun je nog eens bij andere mensen in de buurt gaan zitten. Dat toetjesbuffet klinkt goed . Ik ben dol op toetjes Butterfly, dat wordt inderdaad lastig plannen. Maar ik kan me goed voorstellen dat de kinderwens voorgaat. Balen van dat bruinverlies Linky, ben benieuwd naar je foto. Zal zo ff kijken.