Paasei-kletsclubje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liana84, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Na het bruin verlies deze ochtend nu niks meer maar het zal morgen of overmorgen wel doorzetten vrees ik.

Vanmiddag er lekker op uit geweest met vl, het was er prachtig weer voor!

Morgen beginnen de normale werkweken weer :)

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad heerlijk weer!
    Ik duim door dat het niet doorzet hoor!

Hihi...werkweken beginnen hier nog niet :) morgen dagje opleiding (nog 7x en dan klaar :)) en rest van de week nog heerlijk lanterfanten :)
    Heb ik extra veel tijd om te broekloeren ;)

3. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat lief dat je het vraagt. Voel me op zich wel goed, niet super veel kwaaltjes, maar merk meestal wel dat er wat in mijn lijf gaande is. Dat is dan wel weer fijn. De tijd tot de eerste echo kruipt alleen voorbij en dat terwijl ik al een vroege echo heb staan ;)

4. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ohhh goody, extra broekloertijd! :D
    Het is lekker druk op de lounge bank zie ik in de lijst :) hopelijk beginnen we het jaar goed met verhuizingen naar de zwanger lijst :cool:

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nou gezellig he! Hoe gaat t met jou Cosy?

Morgen zal de drukte op t werk wel weer losbarsten. Ach ja afleiding is goed :D

Liana, ik kan me helemaal voorstellen dat t eindeloos duurt.. Nog 11 nachtjes toch?

6. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Begrijpelijk hoor meis! Gelukkig kun je al zeggen; volgende week echo!

7. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik ben weer terug thuis na een paar heel gezellige dagen bij zusje en zwager te hebben doorgebracht. Heb alles weer gelezen hier hoor.

Wat ontzettend rot Mandy, snap dat je hier enorm van baalt. Had het je zo gegund...

Gefeliciteerd Erikatje!!! Dat is een mooie start van het nieuwe jaar. Laten we hopen dat er nog vele positieve testen volgen!!!

Mooie foto's hoor Gerinda! Leuk, een meisje!

Ben benieuwd hoe het de dames op het wachtbankje deze week vergaat, ga zelf zaterdag testen als er dan nog niks te zien is. Spannend weer hoor! Ben sinds gisteren snipverkouden, had ik begin van vorige zwangerschap ook. Geen idee of het toeval is, weet iemand of je weerstand verminderd kan zijn aan het begin van een zwangerschap? Ach ja, het is waarschijnlijk gewoon zoeken naar.... ;).

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Spannend lady's op de wachtbank , hopelijk verplaatsen een paar, liefst iedereen, naar de zwangeren lounge hoek

9. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Spannend voor de testers deze week, ben heel benieuwd!

Kijken jullie ook BZV? :D

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Jaaaa! 1808 brieven... :$ ik vind die speeddates altijd zo mega awkward.. maar ook grappig :) ben benieuwd volgende week!

De zwangeren lounge hoek :) dat klinkt gezellig.. ga mijn best doen! ;)

11. Logan

Logan Niet meer actief

Ik keek divorce :D

12. itakepictures

Ga je morgenochtend testen Lianne?

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nee dinsdag :)
    Wil na mn NOD zitten (en 13 dpo klinkt beter.. Meestal op 12 DPO ongesteld nl ;))

14. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Mandy, haha, dan lijkt het ineens weer heel kort als ik zeg 'volgende week echo'.

Lianne, ja iets van 11 nachtjes inderdaad ;). Zou bijna een scheurkalender maken, zodat ik elke dag tot 15 januari een briefje af kan scheuren :p. Jij mag bijna testen!

Mamayo, spannend hoor. Toeval of niet, maar achteraf gezien had ik bij alle 3 zwangerschappen een verminderde weerstand zo rond de innestelingstijd. Ik was een paar dagen verkouden en niet lekker. Dus ik hoop dat het een goed teken is.

15. XmoonlightX

Ik ook :D

16. XmoonlightX

Hier ook, trouwens nog steeds ...

17. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Liana, doen! Die scheurkalender :) superleuk idee hihi

Lianne, hier wel ok hoor, heb besloten dat ik net doe of ik in wachtweek 1 zit, die is namelijk veel relaxter. Zit morgen dus op 1dpo :p

Bzv, gemist :( morgen avond maar eens terugkijken...

Mamayo, volgens mij is het niet nadelig in ieder geval! Heb meer verhalen over verkoudheid en positests gelezen :)

Hier nog een wasje ophangen en dan slapen. Aankomende werkweek is superdruk en rommelig dus hopelijk gaat de "1e" wachtweek snel :p

18. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik heb een stukje geplaatst bij over mij in de club:)

19. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Heb niet alles bijgelezen..
    Borrel was gezellig! Veel leuke reacties en felicitaties gekregen. Nu alleen zo super moe dat ik morgen even ga bij lezen.
    Trouwens...vanaf morgen werk ik weer dus ben ik hier weer veel minder :(

20. itakepictures

Morgen beginnen de 'gewone' werkweken inderdaad weer... Manlief ook aan het werk, ga hem wel missen want zo veel thuis de afgelopen 2 weken was wel gezellig :D

Ennn de wachtweken beginnen nu voor mij! Ik ga zaterdag de 17e testen :) Aftellen!

Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina