Na het bruin verlies deze ochtend nu niks meer maar het zal morgen of overmorgen wel doorzetten vrees ik. Vanmiddag er lekker op uit geweest met vl, het was er prachtig weer voor! Morgen beginnen de normale werkweken weer
Inderdaad heerlijk weer! Ik duim door dat het niet doorzet hoor! Hihi...werkweken beginnen hier nog niet morgen dagje opleiding (nog 7x en dan klaar ) en rest van de week nog heerlijk lanterfanten Heb ik extra veel tijd om te broekloeren
Wat lief dat je het vraagt. Voel me op zich wel goed, niet super veel kwaaltjes, maar merk meestal wel dat er wat in mijn lijf gaande is. Dat is dan wel weer fijn. De tijd tot de eerste echo kruipt alleen voorbij en dat terwijl ik al een vroege echo heb staan
Ohhh goody, extra broekloertijd! Het is lekker druk op de lounge bank zie ik in de lijst hopelijk beginnen we het jaar goed met verhuizingen naar de zwanger lijst
Nou gezellig he! Hoe gaat t met jou Cosy? Morgen zal de drukte op t werk wel weer losbarsten. Ach ja afleiding is goed Liana, ik kan me helemaal voorstellen dat t eindeloos duurt.. Nog 11 nachtjes toch?
Zo, ik ben weer terug thuis na een paar heel gezellige dagen bij zusje en zwager te hebben doorgebracht. Heb alles weer gelezen hier hoor. Wat ontzettend rot Mandy, snap dat je hier enorm van baalt. Had het je zo gegund... Gefeliciteerd Erikatje!!! Dat is een mooie start van het nieuwe jaar. Laten we hopen dat er nog vele positieve testen volgen!!! Mooie foto's hoor Gerinda! Leuk, een meisje! Ben benieuwd hoe het de dames op het wachtbankje deze week vergaat, ga zelf zaterdag testen als er dan nog niks te zien is. Spannend weer hoor! Ben sinds gisteren snipverkouden, had ik begin van vorige zwangerschap ook. Geen idee of het toeval is, weet iemand of je weerstand verminderd kan zijn aan het begin van een zwangerschap? Ach ja, het is waarschijnlijk gewoon zoeken naar.... .
Spannend lady's op de wachtbank , hopelijk verplaatsen een paar, liefst iedereen, naar de zwangeren lounge hoek
Jaaaa! 1808 brieven... ik vind die speeddates altijd zo mega awkward.. maar ook grappig ben benieuwd volgende week! De zwangeren lounge hoek dat klinkt gezellig.. ga mijn best doen!
Mandy, haha, dan lijkt het ineens weer heel kort als ik zeg 'volgende week echo'. Lianne, ja iets van 11 nachtjes inderdaad . Zou bijna een scheurkalender maken, zodat ik elke dag tot 15 januari een briefje af kan scheuren . Jij mag bijna testen! Mamayo, spannend hoor. Toeval of niet, maar achteraf gezien had ik bij alle 3 zwangerschappen een verminderde weerstand zo rond de innestelingstijd. Ik was een paar dagen verkouden en niet lekker. Dus ik hoop dat het een goed teken is.
Liana, doen! Die scheurkalender superleuk idee hihi Lianne, hier wel ok hoor, heb besloten dat ik net doe of ik in wachtweek 1 zit, die is namelijk veel relaxter. Zit morgen dus op 1dpo Bzv, gemist morgen avond maar eens terugkijken... Mamayo, volgens mij is het niet nadelig in ieder geval! Heb meer verhalen over verkoudheid en positests gelezen Hier nog een wasje ophangen en dan slapen. Aankomende werkweek is superdruk en rommelig dus hopelijk gaat de "1e" wachtweek snel
Heb niet alles bijgelezen.. Borrel was gezellig! Veel leuke reacties en felicitaties gekregen. Nu alleen zo super moe dat ik morgen even ga bij lezen. Trouwens...vanaf morgen werk ik weer dus ben ik hier weer veel minder
Morgen beginnen de 'gewone' werkweken inderdaad weer... Manlief ook aan het werk, ga hem wel missen want zo veel thuis de afgelopen 2 weken was wel gezellig Ennn de wachtweken beginnen nu voor mij! Ik ga zaterdag de 17e testen Aftellen! Slaap lekker allemaal!