Daar ben ik weer. Met mij gaat het op zich wel weer, alleen soms van die nachten dat ik niet kan slapen. Zaterdag crematie gehad. Het is allemaal zo snel gegaan eigenlijk. En tijdens de crematie ook nog even heel moeilijk gehad. nog wel geprobeerd terug te lezen, maar echt niet alles onthouden (het is ook zo veel). Zag wat mooie foto's voorbij komen. Ik ga weer proberen het hier weer een beetje bij te houden.
Spannend alle meiden op wachtbankje! Wachten tot echo duurt altijd onwijs lang Liana! Hoop dat de tijd snel voorbij gaat voor je! Bakegirl snap dat het allemaal moeilijk is. Is ook niet niks. Rustig aan doen meid! Ik gisteren lekker naar een Spa geweest met vriendin. Lekker gebadderd en gekletst. Zij is nu 18 weken zwanger van de 3e en vertelde me gisteren dat ze nog een jochie krijgt. Zo leuk voor ze! Ik heb weer ontzettend last van mijn schouder. Telkens gaat het paar weken beter en dan ineens weer veel pijn aan
He Bakegirl, het is ook rot allemaal.. kwam wel allemaal tegelijk ook he knuff voor jou! Naa, wat naar van je schouder zeg beterschap! Ga je nog naar de huisarts? Hier: alles rustig nog! de testen zijn nog in de kast gebleven (had eigenlijk ook geen drang, gek genoeg). En ik ben verkouden en onwijs last van m'n keel.. veel thee met honing vandaag Fijne (werk)dag allemaal!
Spannend Lianne! wat is je gevoel? Naa wat vervelend van je schouder. Is het rsi? Bakegirl, knuff voor jou!
Butterfly, nog bruinverlies gehad? Dat wordt lastig plannen jullie bruiloft! Ik had er geen problemen mee om zwanger te trouwen (maar uiteindelijk was ik dat niet) Mandy, hoe is het met jou? Nog een testje geprobeerd? Sun, geniet van nog een week vrij Hoe voel jij, durf je er nog iets van te zeggen/hopen? Lianne en Mamayo, spannend die verkoudheidsymptomen. Hier ben ik ook al vanaf het begin aan het hoesten, niezen en beetje aan het snotteren. Cosy, ik hoop dat je struisvogel-aanpak werkt Spannend dames op de wachtbank!
Spannend hoor Lianne!! Ik weet niet zo goed wat het is. Dacht eerst altijd slijmbeurs. Maar het komt en gaat. Gaat soms weken goed en ineens is het dan weer terug.
Ik hou er nog steeds rekening mee dat ik vandaag gewoon ongesteld wordt hoor en m'n gevoel tja.. ik weet niet ik durf niet zo goed te hopen. Sterker nog vind het zelfs een beetje eng om te testen bang dat ie negatief is ofzo.. raar he? Mijn vriend heeft exact dezelfde klachten dus ik maak me weinig illusies dat ergens specifiek doorkomt tenzij mijn vriend gewoon heeeel solidair is Cosy, ik wilde nog even zeggen dat ik je aanpak briljant vind
Bakegirl, heftig allemaal hoor meis, doe rustig aan! Cosy, slimme aanpak lianneE, wow geen testdrang! En verkouden schijnt een gunstig teken te zijn, dat belooft wat (ook voor Mamayo trouwens). Naa, heeerlijk dagje spa. Beetje jammer dat je schouder weer zo opspeelt Hier allemaal symptomen van naderende ongi: humeur is opgeklaard, geen zere tepels meer, puistenpolitie is langs geweest vannacht, enorme temp daling (hoewel mn temp normaal gesproken pas 2 dagen na start ongi daalt) en ik denk ook wat lichte krampen te voelen. Ik vind t wel wat vroeg, zit op 11-12 DPO. FF en de bijsluiter v Ovitrelle verschillen namelijk van mening over wanneer mijn ei was Bij mij komt t vrij snel op gang na bovengenoemde klachten dus ga maar voorbereid naar de opleiding vandaag
Meis, ik blijf duimen tot het tegendeel bewezen is.. maar ik wil je vast een dikke knuff geven! het is niet niks dat hele circus wat jij ervoor over moet hebben!
Ah.. jammer Sun.. Dat zijn wel duidelijke tekenen (al blijf ik altijd duimen tot het tegendeel bewezen is)
Goedemorgen, bakegirl rustig aan meis en sterkte. Is ook niet niks. Lekker hoor Naa de Spa, heerlijk zo,n dagje ik kom dan helemaal tot rust. Hopelijk niks ernstig aan je schouder, misschien idd even naar de dokter. Lianne beter dat je geen testdrang had, hopelijk word je wachten morgen beloont met een knal positieve test. Balen sun al die symptomen, hoop echt dat het niet zo is. Blijf duimen voor je. Werkse allemaal.
Nou, we gaan het zien hoor, of de verkoudheid een goed teken is, nog een paar dagen geduld . Ik heb voor deze maand voor het gemak maar de lengte van de cyclus van vorige maand (35) aangehouden, maar anders zou vandaag mn NOD zijn. Begint echter meestal eerst met bruinverlies 1-2 dagen van tevoren, dus ik zit nog steeds goed . Aan de andre kant zou mn cyclus nu natuurlijk ook juist weer langer kunnen zijn (eerste na curretage was 38) en dan zegt zaterdag testen nog niks..... Geduld, geduld, geduld.......... niet mijn sterkste kant . Blehhhhhhh Sun, en toch hoop ik dat het niet zo is! En werkt het Cosy ? Spannend vandaag Lianne, ik hoop voor je dat het rustig blijft vandaag en je morgen een mooie test in handen hebt!!! Knuffel Bakegirl, hoop dat je je snel weer watbeter voelt! En vervelend die schouder Naa, misschien toch wel slim ja om er eens naar te laten kijken!
Pff nou ik ben nu wel serieus aan het broekloeren geslagen. Maar de kust is (gelukkig) nog veilig en begin wel enigszins zenuwachtig te worden. Vanavond ga ik naar de bios met een vriendinnetje (Gooische vrouwen 2 ) dus dan is het snel morgenochtend. Vorige zwangerschap had ik geen ovu-testen dus ik weet ook niet precies wanneer ik toen positief testte enzo. Mamayo, spannend he. Volgens mij heeft niemand geduld als het gaat om zwangerschap en ik duim voor je hoor!! heb je nog ovu-testen gebruikt deze ronde?
Het is helderrood geworden Gisterenavond in bed ontzettend buikpijn gehad, kon er niet van slapen. Vreselijk! En zojuist is het losgebarsten.. geen goed begin van 2015 In de eerste weken van een zwangerschap zou me dat ook niet uitmaken, als ik mijn strakke figuur maar behoud voor in de jurk Hmm, ik voelde ook iets aan komen zetten. Hoop dat je ongelijk hebt maar houdt er rekening mee.. LianneE bij jou nog alles rustig dus? Mijn humeur is trouwens ook niet zo op zijn best, komt ook doordat de werkweek vandaag weer begonnen is. Vanavond maar met een warme deken en een warme kop thee op de bank. We kunnen we beginnen met tellen... CD1..
Och meis wat rot. Elke keer toch een baalmoment! Een hele dikke knuff voor jou!! Bij mij is alles rustig. Geen spoortje rood/bruin of wat dan ook. Alleen witte meuk Ik probeer niet teveel hoop te krijgen.. ben bang voor teleurstelling. Weet iemand of je LF over het algemeen constant is?
Dacht dat je LF wel redelijk constant is ja.. Enne Lianne, veel witte meuk? Beetje vloeibaar/waterig/dun?