Oooo dames, wat een berichten gemist Ga mijn best doen te reageren. Naa, wat naar van je schouder. Zou er inderdaad ook even naar laten kijken. Wat leuk dat je met een zwangere vriendin naar een spa bent gewest. Sun, ik blijf ook nog even voor je duimen. Butterfly, dikke knuffel lieverd. Ik ga zeker voor je duimen dat het volgende ronde raak is. Je hebt inderdaad weer een mooi onderschrift. Mandy, ook een dikke knuff voor jou schat. Vind het echt naar voor je dat het streepje weer niks betekende. Sleur die gyn gewoon aan haar haar hoor. Je hebt lang genoeg gewacht. Lianne, zo knap dat je zo lang kunt wachten met testen. Blijf het verbazend vinden. Maar aan de andere kant kan ik ook wel weer snappen dat je bang bent voor teleurstelling. Heb wel goede hoop voor je. Hou je kwaaltjes maar mooi voor jezelf, kan het ook geen ongeluk brengen. Gerinda, hier alles goed. Ben al druk aan het aftellen tot de eerste echo. Het hebben van weinig kwaaltjes zit me nog wel wat dwars. Vanochtend nog maar weer even een test gedaan die ik nog had liggen. Moet soms een soort bevestiging hebben dat ik nog wel zwanger ben . Maar goed, over het algemeen ben ik redelijk rustig. Soms bevliegt me de angst dat het niet goed zit even, maar dat is gelukkig niet heel veel aanwezig.
Ik ben een heel erg nuchter persoon maar met zwangerschap heb ik allerlei bijgeloof-dingen niet vroeg testen is er 1 van. En daarbij had ik vorige zwangerschap op 10/11 DPO een omo-witte dus ik denk dat het toch geen zin heeft Spannend he Liana.. ik kan me helemaal voorstellen dat je aan de ene kant heel blij bent weer zwanger te zijn maar aan de andere kant ook die angsten hebt..
Ohhh Mandy... ik leef met je mee meid.. eerst die gescheurde ballon en nu een negatieve test.. wat een kl*te begin van het jaar.. om moedeloos van te worden... Dikke knuffel
Lianne, snap je ook helemaal hoor, dat je zo lang mogelijk wacht met testen. Dat wilde ik ook elke keer, alleen was bij mij het idee heel leuk. De uitvoering was wat minder Het valt mij nog mee hoe ik me voel onder deze zwangerschap. Heeft er misschien ook wel mee te maken dat ik ontzettend dankbaar ben dat het zo snel alweer mocht lukken. Plus dat mijn gevoel, op de weinige kwaaltjes na, zegt dat dit gewoon goed zit.
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Januari > LianneE - 5 januari > Sun123 - 8 januari > Mamayo - 9 januari > Cosy - 10 januari > Hommel82 - 13 januari > Itakepictures - 18 januari > Logan - 30 januari Februari > ButterflyNova - 1 februari Onbekend > Mandy3 > Bakegirl ♡Zwanger♡ ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♂♀? ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Naa - 22 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Missjuul - 31 juli 2015 -♂♀? ♡ > Wensje88 - 1 augustus 2015 -♂♀? ♡ > Blloempje - augustus 2015 -♂♀? > Liana84 - 1 september 2015 - ♂♀? We already have 2 boys, 2 girls & 0 surprises. ♡Moeders voor Moeders toppers: Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Blloempje en Liana84. Afspraken > Naa - termijnecho vk - 6 januari > MissJuul - Echo - 7 januari > Moonlight - 20 weken echo - 7 januari > Wensje88 - echo - 12 januari > Linky - 20 weken echo - 13 januari > Daantjuh85 - 20 weken echo - 13 januari > Liana - 1e echo - 15 januari > Elf84 - controle vk - 20 januari > Wensje88 - termijnecho - 21 januari > Naa - Pretecho - 23 januari > Logan - hsg - 13 februari > Elf84 - 20 weken echo - 24 februari > Logan - gesprek na de hsg - 27 februari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost
3x is scheepsrecht haha, ik heb het al eerder verteld maar ik heb eerder wel vroeg getest (voor de MA) en oef die deceptie van witte test + ongesteld worden op je NOD. bleh niks aan dan wacht ik liever
Ik vind het echt knap dat je het zo moeilijk vond en er nu toch een dag aan vast plakt Zo veel geduld zou voor mij ook wel goed zijn
He dames, ff snel tussendoor. Mandy en Butterfly, dikke knuffel voor jullie, zoooo niet leuk hommel leuke ava liannee ik heb goede hoop voor je morgen! Hier fikse krampen, maar weet niet meer of t nu darmen zijn of bm kust is nog veilig, snap er heeelemaal niks van. Heb ik nog nooit gehad. Enige keer dat krampen niet binnen paar uur gevolgd werd door ongi was ik zwanger maar daar passen rest vd klachten en temp daling niet bij Als t dan toch niet raak is laat t dan ook maar duidelijk zijn...
oh Sun wat een onzekerheid.. ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent en zolang de kust veilig is houden we hoop! @geduld: het is meer een kwestie van ook een soort van bang zijn om te testen en sinds zaterdag heb ik een soort kalmte heel raar heb ik normaal nooit last van.. nou ja hoewel ik het in het kader van de angst het liefst nóg een dag zou uitstellen ga ik er morgen toch maar aan geloven
oooooooooooh nu durf ik het bijna niet te zeggen maar die kalmte/ angst combi heb ik bij beide zwangerschappen gehad. Dan voelde ik dat ik niet hoefde te testen, dat ik gewoon kon afwachten. Gewoon struisvogelen tot morgen! dan is de slagingskans hoger, denk ik altijd maar
Haha! Ik vind die kleine lettertjes leuk ik struisvogel verder hoor, vanavond ga ik lekker naar de bios en daarna slapen
Stuur het met ff in pb ofzo dan haal ik die code weg! Automatisch gooit de site er codes bij, maar die kun je best zelf weghalen. Met de lijst ook altijd, als er veel op staat is het bericht te groot maar ik krijg ze altijd in 1 bericht