Ah lieve Sun! Hier toch nog even er op uit geweest. Krijg ik het onderweg aan de stok met een gefrustreerde huismoeder :x Ik reed al ruim boven de toegestane snelheid en was aan het inhalen maar blijkbaar wilde ze door mij heen? Dus raak even licht de rem aan, nou dat schoot blijkbaar in het verkeerde keelgat. Ze slingert haar auto naar rechts (ik was alweer terug op de rechterbaan) en trapt voor me hard op de rem. Gelukkig heb ik een snel reactievermogen, achterlijk wijf! Zij zat fout, ik niet. Hoop dat ze zo een boom gaat knuffelen!
Irritant dat soort mensen! Ze snappen ook niet dat het ook nog eens levensgevaarlijk is:x wel grappig dat je bij een gefrustreerd persoon meteen denkt aan een moeder
zoo ben weer terug van Gooische Vrouwen 2.. heel hard gelachen. wat een foute bedoeling vriendin waar ik mee was vertelde dat ze met kerst ten huwelijk is gevraagd, superleuk!! Sun, heel herkenbaar en heel logisch ook die hoop. je wil iets heel graag dus je klampt je aan alles vast. knuff! nu de kust hier nog steeds veilig is heb ik mijn bekertje en testje maar klaar gelegd voor morgenochtend. ik heb echt test-angst, hoe dom en mutserig dit misschien ook klinkt en ik mag ook niet zeuren.. ik heb tenminste reden om te testen..
grr.. vreselijk ja! En dan die mensen die je op een 2baans weg gaan zitten drukken en op je bumper hangen terwijl je een vrachauto aan het inhalen bent. ehm meneer in je te dure bmw ik ga heus aan de kant zo. :x
Haha inderdaad, je zou eigenlijk tekstbordjes in de auto moeten hebben voor dit soort situaties Oeh spannend meis! Ik duim voor twee streepjes!
Die bordjes zouden denk ik niet zo aardig zijn dank jullie wel lieve meiden! mijn wekker gaat meestal rond 7.00 maar ben misschien wel eerder wakker morgen jullie hoeven dus niet te lang in spanning te zitten..
Oh top, dan kan ik het nog ff checken voor ik 7:45 weg ga Ik duim voor je! OP naar de eerste roze streepjes van 2015
Lianne, ik ben bijna in staat om mijn wekker te zetten morgen voor je test! (ik ben morgen vrij ) Haha... ik voel me meteen aangesproken met mijn 'te dure bmw', maar ik rij wel heel netjes altijd Ml daarentegen...is een echte foute bmw-rijder Wel een hele lompe actie hoor Butterfly! Gelukkig heb je een prima reactievermogen Wij kwamen laatst ook zo een raar gefrustreerd type tegen in een dikke Porsche (uit de UK) terwijl we door Antwerpen reden. Het had niet veel gescheeld of we waren met zn 4en door de voorruit gevlogen. De rest ga ik even teruglezen nu...
Spannend LianneE! Ik heb zo'n voorgevoel dat dit wel eens de eerste roze streepjes gaan zijn van 2015. Kan bijna toch niet anders, of geef ik je nu te veel hoop