Butterfly, lekker zeg zo'n gefrustreerde kip in het verkeer. Dat soort lui veroorzaken ongelukken en zijn daar meestal zelf nog niet eens de dupe van ook. Lianne, spannend! Ik heb op 1 of andere manier ook hele goede hoop voor je! Ik ben ook al op tijd wakker, dus ik houd het hier in de gaten. Logan, mooie ava!
Haha Logan, ik dacht al wel dat het van The Bold was. Heb dat nooit gekeken! Ik ga mn bedje opzoeken! Vond mn eerste dagje werken toch wel weer een beetje zwaar
Oh wat grappig met die auto's.. VL en mij interesseert het dus echt helemaal niks.. vandaar ook de hyundai i20 als lease-auto had VL een citroen c1 omdat ie lekker cheap was haha! al trek ik wel een duidelijke grens bij een fiat multipla.. wat is die lelijk! maar niet rot bedoelt maar deze meeste hufters rijden wel in een BMW.. niet alle bmw rijders zijn hufters maar de hufters op de weg zitten toch vaak in een bmw of audi lief al die positieve vibes! tot morgenochtend en slaap lekker!
Ssssssssssspannend Lianne!!!!!! Heel veel succes met piesen morgenochtend en ik duim heel hard voor je! Probeer morgenochtend tussen alle drukte door ff te spieken hoor!
hahahahaha stelling 1: - hufters hebben vaak een audi of bmw stelling 2: - NIET alle bmw of audi bezitters zijn een hufter stelling 3: - sommige hufters verstoppen zich in een fiat panda/ toyota aygo/ opel corsa /etc. zal vloeken in de kerk zijn... maar ik vind het echt zonde van het geld