Haha Gezellig toch!! Haha Lianne je maakt het echt niet beter, want hiervoor reed ik in een Opel Corsa! En ml in een Fiat Punto (bijna een Panda)
Hahaha hufterclubje Hier ook totaal niks met auto's. Ben al blij als ik een bmw van een fiat panda kan onderscheiden
Uh oh..sorry..elf je woont dichtbij.. Kom je me van de weg afduwen Ik bedoelde dat het elk merk kon zijn heb zelf ook een punto gehad overigens
Haha.. ik heb hier ook enorme lol in mn eentje Ik ben in 10.5jr nog nooit bekeurd voor een snelheidsovertreding! Zo netjes ben ik dus.... (en ik ben altijd goed op de hoogte van de snelheidscontroles ) Slaap lekker allemaal!
Hahahaha stelletje gekkies! Ik duik met pijnstillers het bed in, bloed stroomt er uit dus ook maar even een flinke lap tussen de benen Kom maar op met die twee streepjes morgenochtend. Heb er een goed gevoel over!
Zeg wat is er mis met een panda:x Scheurt lekker hoor Lianne ik kom je wel helpen hoor!! Drukken die bmw wel van de weg af!
Ah nee arme butterfly.. Hopelijk slaap je lekker lieverd! Slaap lekker paaseitjes! Énnnnn ik duim voor je lieve lianne!
Knuffel butterfly. Haha lach me rot om de auto intriges. Lianne spannend, heb d'r ook een goed gevoel over.
Haha lekker bezig hier kan niet zo goed slapen.. Nog maar even proberen de laatste 4 uurtjes tot de wekker