Wat een gezellige plannen allemaal LianneE, naar welke film gaan jullie? Ik vind Sinterklaas altijd zo'n leuk feest! Maar ja, ik heb geen familie en geen broers/zussen om t mee te vieren . mijn vader en vl houden helemaal niet van gedichten/surprises oid en om t nou alleen met mijn moeder te vieren..
Nee heel mooi. Ik dacht zelfs om sterretjes in de boom te hangen en toen dacht ik nee ik lijk wel gek. Maar jouw idee vind ik erg mooi.
Sorry dames.. Ik ga vanmiddag alles terug lezen!!! Zit nu snel tussen de bedrijven door te typen.. Hier nog geen ongi of iets wat er op lijkt.. Voel me ook niet zwanger en test was wit 10dpo.. Maar mijn vraag aan degene met n bbz.. Ik heb al n week steken rond mijn eileider.. Doet af en toe pijn. Kunnen jullie vertellen hoe het bij jullie ging? Raar voorgevoel zeg maar
Ik had bij 5 weken zwangerschap ineens bloedverlies en buikpijn die niet te houden was. Geen menstruatie pijn maaar buikpijn net boven de navel. De verloskundige vergrouwd de dat niet en stuurde me door.
Hommel, ter geruststelling: na mijn MA heb ik dat ook. Meestal in de 2e wachtweek (deze ronde toevallig niet). En bij een BBZ test je meestal ook positief toch? Als je het echt niet vertrouwd even de HA bellen? Sun, jouw tijd komt nog wel! Met kleine kindjes om Sint mee te vieren We gaan naar de Hunger Games ben benieuwd wat ze het van het boek hebben gemaakt.
The Hunger Games wil ik ook nog heen! Hommel, bij een BBZ test je idd gewoon positief volgens mij. Ik heb sinds mijn MA die steken ook geregeld. Hoop dat het je gerust stelt.
Ik zal 'm vanavond even voor je keuren heb je de boeken ook gelezen? Ben je trouwens alweer aan het eieren zoeken?
Goede morgen dames, Wij vieren vandaag Sinterklaas bij m'n schoonouders. Verwijzing is een jaar geldig, kreeg ik toen de tijd te horen. Hoop dat je gevoel niet klopt. Ik was gewoon ongesteld geworden, maar kreeg ongeveer na anderhalve week last van steken aan mijn linkerkant met wat bloedverlies. En later trok dat iets door. Doordat ik pas ongesteld was geworden vertrouwde ik het niet. Niet dat ik daar aan dacht, maar vond het erg raar. De steken op zichzelf vond ik niet eens zo vreemd was meer de combinatie en de tijd.
oh nou ja zoals ik gisteren al zei.. eerst maar eens bezwangerd worden en dan zie ik wel waar mijn pet naar staat
Goedemorgen lieve meiden, Balen mamayo Op naar 2015! Het is jullie allemaal zo gegund. Ik lig nog heerlijk in mn bed! Gister een dagje naar de sauna geweest. Echt super ontspannend was het. En vandaag gewoon nog een dag vrij. Straks gaan we een kerstboom kopen en vanaaf sinterklaas vieren bij mn broertje met zn kids! Heerlijk dit!
Goedemorgen! De buikgriep heeft hier helaas doorgezet. Zou vanavond bij mn vader eten, maar dat stel ik ff uit denk ik. Wat een lieve beer, butterfly, had ik nog niet op gereageerd. Hopelijk heeft ie straks een vriendje of vriendinnetje
Even over die verwijzing.. Ik hoefde hem ook niet te verlengen. Heb het nog aan de gyn gevraagd. "Als ik in februari terug moet komen (dus nog niet zwanger en vervolg stappen), moet ik dan een nieuwe verwijs brief meenemen"? Antwoord was nee. Zou t dan verschillen per gyn? Maar precies meis, eerst zwanger worden
Op zich wel een fijn idee dat je eerst naar de gyn mag. Je krijgt eerder een echo, vaker een echo en als er iets is kan je altijd bellen of komen.
Ja is ook zo. Het is inderdaad fijn om de 'optie' te hebben, ongeacht wat ik er uiteindelijk mee doe..