Paasei-kletsclubje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liana84, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lianne, heb de boeken niet gelezen. Ben er op zich wel benieuwd naar, maar heb nooit de rust in mijn donder om te gaan lezen ;). Ben ook alweer aan het eieren zoeken ja. Vandaag CD 13. Meestal op dag 15/16 piek. Hopelijk volgende wk dinsdag/woensdag mijn ei.

Linky, beterschap meid!

Daantje, lekker dat je uit hebt kunnen slapen. Verl plezier vandaag.

Ik heb net toch maar die zwanger box opgehaald. Kreeg vorige wk de afhaalkaart nog binnen. Kan het hopelijk vast ooit wel gebruiken.

2. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik vind het wel leuk dat het wat extra achtergrond info geeft ook het verhaal in het boek.
    Ik hoop het ook een ei binnenkort weer. Zag dat je NOD hebt 24-12. of heel leuk of wel beetje rottig voor de kerst denk ik?

Ik het idee dat mijn ei op CD 13 is geweest maar weet niet zeker.. nou ja nog een weekje ongeveer, dan weten we het :D

3. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Linky beterschap!!

Nou ik vind het wel spannend allemaal.. Nu op dpo10 en nog niks wat lijkt op n ongi.. Zal volgende week wel komen maar ben blij dat ik weer n redelijke cyclus zonder bloedingen heb 😄 verder heb ik ineens zo een goede huid? Strange

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hommel.. wanneer ga je weer testen :p ik geloof eigenlijk niet dat je gaat wachten tot je NOD ;)

5. Hommel82

Lianne 😂 nou ik test zowiezo pas laat positief.. Bij dochter en mk na NOD.. Denk zo of di 😄

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Het is een beetje dubbel. Als ik positief test is het natuurlijk een mooi cadeautje. Maar de kans is uiteraard groter dat ik negatief test. En dat vooruitzicht vind ik wel een beetje spannend. Zeker zo rond de feestdagen. Als ik ongesteld word, ben ik wel een dag of twee even een beetje depri. We zullen wel zien.

7. Gerindarupsje1

Gerindarupsje1 Actief lid

5 jun 2014
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beterschap Linky!

Wat fijn Missjuul da je een goede echo hebt gehad! Nu duimen dat er nog veel mooie goede echo’s gaan volgen!!

Wat een lieve beer Butterfly en een mooie gedachte erachter, hoop zo dat dit voor jullie ook snel werkelijkheid gaat worden!!

Wij vieren morgen sinterklaas met familie van ML. Zijn ouders, opa en oma en ooms en tante. Heb er wel zin in! Met onze eigen familie doen we dit jaar cadeautjes met Kerst in plaats van Sinterklaas, ook leuk.

Ik hoop verder een rustig weekend zonder ontsnapte dieren. Vanmorgen kwam een buurvrouw mij vragen of wij een konijn misten. Ik zei dat dat bijna niet kon, want ML doet ze ’s avonds altijd naar binnen. Toch even gekeken en ja, het blijft een raadsel maar inderdaad ons konijn. Gelukkig heb ik hem toch nog kunnen vangen met behulp van een biscuitje als omkooptactiek. Dat hij in de buurt was gebleven en het vannacht heeft overleeft met alle loslopende katten hier verbaasd me nog! Had er niet aan moeten denken dat er iets met hem gebeurd was heb hem een paar jaar geleden als verassing gekregen van ML en ben er toch wel erg aan gehecht.

Iedereen een fijn (sinterklaas)weekend!

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hmmm ja snap ik...! ik hoop dan maar op een mooi kerstcadeau voor jullie :)
    Ik zat vandaag te kijken op mijn cyclus-app en als ik uitga van een cyclus van 26 en het is nu niet raak krijg ik een kerst-ei :D vind ik ook nog wel wat hebben, VL is ook voortgekomen uit een kerst-ei :)

Gerinda, klinkt ook gezellig bij jou! gelukkig dat je konijn het heeft overleefd!! bij mij in de buurt wonen wilde konijnen :) een heel clubje van schattige bruine beestjes die door de buurt hupsen. En ik woon in van de 4 grote steden van NL :$

9. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jeetje Gerinda, mooi avontuurtje had dat konijn van jullie.

Lianne, nou als het deze ronde niet raak is, moet het volgende ronde wel. Kersteieren (weer eens wat anders dan paaseieren :p) zijn blijkbaar goede eieren, gezien je vl ;)

10. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijne sinterklaasavond meiden.

Wat een verhaal weer geridarupsje, gelukkig is ie ongedeerd gebleven.

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#371 XmoonlightX, 5 dec 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2014
    Een jaar kan idd, maar het is bijna 2015, dus daar kunnen ze moeilijk om doen.

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

#372 Elf84, 5 dec 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 dec 2014
    Hi allemaal, ben er weer :)
    Beetje last van mezelf gehad afgelopen dagen ;)

@Missjuul: ik zie in je banner een 'gekleurd' kindje :) Mag ik vragen wat je afkomst is? Of heb je toevallig dit kindje gekozen?

Hier vieren we geen Sinterklaas, maar verwacht dat dat met kind(eren) heel anders zal zijn.

Over verwijzingen: ik heb bij deze zwangerschap ook geen nieuwe verwijzing nodig gehad ;)

Hommel, ik had helemaal geen klachten met de bbz. Dacht echt dat alles gewoon goed zat.... Hoop dat die steekjes niks betekenen!
    Ik had idd ook gewoon positieve testen, die ook netjes opliepen.

Lekker relaxed Daantje geniet ervan!!

Linky, beterschap... heel vervelend buikgriep :(

Mamayo, jammer van je nieuwe cyclus.

Lianne, fijn dat je afspraak prima was :)

13. Hommel82

Thanks meiden voor jullie reacties.. Tja.. Afwachten maar weer.. Toch is dit echt iets nieuws hoor.. Gelukkig weet ik dat de baarmoeder etc helemaal prima is! Ben gewoon paranoïde .. Eisprong was dag/nacht voir de gyn gesprongen (voir het eerst een knal ovu test.. Spontaan getest) nu denk ik.. Ze heeft zo enorm lopen froeten inwendig.. Dat kan toch echt geen invloed hebben op n afdalend eitje 😄

14. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dat denk ik niet hoor Hommel!
    Ik heb wel altijd een beetje bruinverlies (heel lichtjes) na een inwendige echo.. maar heb nooit gehoord dat een echo je cyclus/eisprong kan verstoren.
    Ik had trouwens een ei op springen bij de controle echo na operatie en dat eitje is gewoon gesprongen!!

15. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    :) niet toevallig gekozen hoor :) ik ben half Antilliaans half liberiaans, vandaar dat ik dit kindje gekozen heb.

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Oh wow, wat leuk! En je vriend/man?

Ik ben 100% surinaams, mijn man 100% nederlands.
    We hopen dus op mooie halfbloedjes :D

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Leuk al die verschillende rassen ;). Ik heb een Marokkaanse vader.☺

18. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Leuk!
    Zijn er nog meer smaakjes hier? :)

19. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn vriend is ook Nederlands. Mokka, karamel :)ik ben inderdaad benieuwd hoe ons kleintje eruit gaat zien.

Ook een mooie combi liana, is je vriend/man Nederlands?

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    100% Dutch ;)

Hoe raad ge het zo ;)

Drukke maar leuke dag, al die blije kinderen. Zo leuk!
    Zal een foto in de club plaatsen.

Deel Deze Pagina