Wat vervelend Linky en Daantjuh. En als je er dan slecht door kan slapen lijkt me erg irritant Heel fijn Wensje dat alles goed was!! Ben blij voor je! Wat vervelend Liana dat je jezelf op t moment zo bezorgd voelt over je zwangerschap. Wel heel goed te begrijpen nu de echo dichtbij komt, het is ook superspannend! Maar vanaf het begin heb je er een goed gevoel gehad en ik denk dat je dat gevoel niet zomaar had. Ik hoop voor je dat de dagen heeeel snel voorbij zijn. Fijn dat je vriend donderdag ook vrij is. Hoe laat heb je de echo? Duim heel hard voor je!! Logan, ik hoop voor je dat die massages en olie goed hun werk doen en je helpen!! Het is je zo gegund! Haha geweldig stuk Butterfly van BZV! Wij volgen het ook, het blijft leuk! Ik droomde in het begin van de zwangerschap heel veel, daarna een tijd lang niet meer, maar nu is het weer begonnen. De raarste dingen. Zoals vannacht toen ik in de spiegel keek en niet mezelf zag, maar een soort non in een blauwe jurk en met zo'n grote blauwe kap op haar hoofd. Ik schrok me kapot, gilde en toen werd ik wakker. Hoe vreemd
Zo dames, bijgelezen en een poging doen om overal op te reageren... wensje, fijn dat alles goed is, ben benieuwd naar t plaatje. Ben je beetje gerustgesteld? Mandy en Logan. Fijn dat acu en massage fijn waren, ik duim me suf dat het effect heeft! LianneE, je mag best even klagen hoor. Eerste week is zeker nutteloos, maar *gooit even wat optimisme die ik zelf ook bij elkaar moet schrapen in de strijd* aan de andere kant is het wel de meest rustige week in je hoofd (bij mij dan, niet bezig met ei, kwaaltjes etc). @wachten is altijd k*t, maar ik wacht ook liever met een gezond beebje in mijn buik.. Butterlfy, die tekst over BZV, zo treffend! Paracetamol er in en lekker rustig aan jij! Elf, heb je al kunnen skien? Hier weinig bijzonders, behalve dat ik bij de opleiding me weer realiseerde dat ik ander beroep had moeten kiezen, maar ach daar heb je ook zo weinig aan.
Ff spuit elven hoor . Ik snap je helemaal Logan, met de kanttekening dat je geen zekerheid hebt op een kindje als je zwanger bent. Die heb je niet totdat je het kindje in je armen houd en dan moet je nog maar afwachten of het gezond is. Maar als je zwanger bent ben je in ieder geval al een aantal stappen dichterbij en zit je in de volgende fase. En niet op zo'n dood punt als zonder reden niet zwanger worden of miskramen hebben gehad en maar weer moeten afwachten tot je weer vooruit kunt kijken. Het hele zwanger worden is echt zwaar overrated, maar dat moet ook wel want anders zou niemand er aan beginnen Toch maar goed dat we zo'n fijn paasei clubje hebben waarin we elkaar kunnen steunen en door de moeilijke tijden heen sleuren Dan nog een huishoudelijke mededeling, ik ga net als Mamayo en Hommel wat minder aanwezig zijn, zie berichtje in de club
Oh en ik vergeet nog een knuffel voor Daantjuh en Linky, BI lijkt me zoooo pijnlijk, hopelijk is t bij jou linky niet aan de hand.
Daar heb je gelijk in Cosy. Maar ik zit nu op een dood punt. Niemand kan me helpen en ik kan misschien wel 10 keer zwanger raken, de kans dat ik dan nog 10 miskramen krijg is minstens zo groot. Dat vind ik echt andere koek dan het vervelend vinden te wachten op een volgende echo. Ik zou een moord plegen als ik morgen wakker kon worden en 12 weken zwanger zou zijn. Maar goed ik moet ophouden voor ik hier de gezellige sfeer vergal. Ik ga nog ff mien ma knippen en dan kom ik ff de club lezen
logan ik zou echt eens bij de zuiderburen gaan informeren.. Zij gaan toch verder in qua behandeling dan in nl
Zo, madam heeft de boel ook weer bijgelezen. Wensje, wat fijn dat alles goed is! Mandy, top dat je al zo snel terecht kunt. Hopen dat de gyn idd een beetje lief voor je is. Zou ook fijn zijn als die acupunctuur werkt. Linky, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Hopelijk is het geen BI. Morgen 20 weken echo voor Linky en Daantje toch? Nog 3 nachtjes en dan mag ik voor de echo. De angst is wat afgezakt. Ik kan er toch niks aan doen, mocht het niet goed zitten.
Ik denk dat je me helemaal verkeerd begrijpt Logan. 'Het vervelend vinden te wachten op een volgende echo' is zeker niet wat ik heb gezegd. En dàt is zeker niet te vergelijken met jouw situatie of Mandy bijvoorbeeld (en jou noem ik omdat je aangaf mijn bericht ook anders te hebben opgevat). Maar goed, we houden er over op.
Liefjes ik heb jullie verwaarloosd afgelopen dagen. Kleine man is weer ziek dus fungeer als kussen, al is dat heerlijk hoor Net even bij gelezen en hoop dat ik alles onthouden heb. Logan die massage en ademhalingsoefeningen klinken heel fijn, hoop echt dat het je gaat helpen! Wensje wat fijn dat je echo goed was! Welkom in Juli Linky en daantjuh, BI is echt k/ut... Liepen jullie ervoor bij fysio? Kan erover heen gelezen hebben hoor. Is er toevallig iemand vegetarisch hier? Ik krijg nu al weken geen vlees binnen omdat ik daar een afkeer voor heb gekregen, krijg het gewoon niet weg. Bij avondeten dus niet maar ook niet op brood enzo. Weet iemand wat een goede vervanger is? Eet verder wel voldoende kaas.
Volgens mij is Sun vega! Wat naar dat je mannetje weer (nog steeds?) ziek is. Hoe is het met jou? Zelf wel wat opgeknapt?
Je hebt echt heerlijke vervangers!! Van valess is het geloof ik. Ik vind vlees echt heerlijk maar die groente burgers zijn echt super. Of zo'n omelet maken, met vanalles erin. Vroeger at ik eet geen vlees en toen kreeg ik van mijn moeder altijd een omelet.
Ff snel voor t slapen gaan... Naa, ik ben idd vega even de docentenmodus aan: kaas is geen volwaardige vleesvervanger, wel wb vet en eiwit, maar niet wb ijzer en vitaminen (mn vit, B). Ei is al beter (genoeg eiwit...goh echt? ,). Je kunt gewoon vleesvervangers kopen, die zijn echt prima te doen. Valess is ook geen volwaardige vleesvervanger en quorn ook niet (te weinig vit uit mn hoofd). Peulvruchten zijn ook goede vervanger en als je ze eet met granen rijst, pasta) dan worden voedingsstoffen beter opgenomen. Docentenmodus weer uit. Ik ben behalve vega ook gezondheidsfreak en heb hele tijd bij een dietiste gelopen die ik de hemd vh lijf heb gevraagd hierover Zo, ik heb ook nog wat nuttigs gedaan vandaag nu lekker slapen!
Thnx voor de tips! Ga dat eens proberen @liana: ja dat mannetje van mij hebben we de afgelopen bijna 2 jaar heel wat mee te stellen gehad, buisjes, neusamandelen eruit, vaccinaties nog een keer vanwege weinig antistoffen. Het is een kereltje dat praktische alles oppikt dus we zijn het op zich wel gewend. Ik voel me wel weer wat beter hoor. Nog wel aan het snotteren maar verder oke