Thanks! Jij ook succes Daantje straks. Ik mag om 10:00. Lekker op tijd. Daantje volgens mij ook s ochtends
Ik hoop het.. Sun heeft volgens mij nog een keer tomtoms naar ze gegooid dus ze moeten ons toch weten te vinden..? ik was vanmorgen ook weer zo semi-depri met dat rotweer en zo'n "bleh het lukt nooit meer moment" :S
Hahaha Hoop dat het bij jullie helpt, hier heeft het geen reet geholpen maar ga een deel er van toch weer uit de kast trekken denk ik. Heel herkenbaar Sun, vervelend he! Hoop dat wij je een beetje kunnen vermaken. Hahahahaha, wat fijn! En dat ie maar snel hier op het dak mag landen en een beeb kan droppen. Potverdorie! :x Daantjuh en Linky veel succes en hopelijk ook plezier zo met de echo Ik was gisteren uitgeschakeld, nog even op bezoek geweest en daar viel ik al bijna in slaap. Eenmaal thuis kon ik het niet meer opbrengen en ben lekker bijtijds naar bed gegaan. Weet niet wat het is maar kan de laatste tijd dagen slapen! Werd dit weekend om 11:30 gewekt door vl
ach en anders heb je iig een leuke avond Ik vrees dat ik die tomtom toch iets te hard gemikt heb We hadden gisteren bij de opleiding een presentatie met plaatjes in de powerpoint. Toen kwam er een struisvogel met zn kop in het zand voorbij en ik dacht: he daar heb je Cosy Butterfly, beetje uitgerust inmiddels? Je zult het wel nodig hebben gehad.
Dat zei vl ook al.. voel me nog steeds niet uitgerust. Morgen gelukkig vrij dus dan weer bijslapen. Zal wel een combi zijn van de afgelopen maanden, de zorgen, en de periode van het jaar..
Ik ben ook een soort mol altijd in januari de donkere dagen.. en dat indd gecombineerd met zorgen en stress.. je zal het inderdaad nodig hebben dus gewoon aan toegeven!! heb je trouwens je vliegtickets al geboekt? Sun, heb je de arme beesten een hersenschudding bezorgd waardoor ze ons niet meer kunnen vinden
Hihi Sun misschien blijf ik idd wel vega, maar ben bang dat ik straks na bevalling toch echt weer 4 weken non stop aan de boterhammen met filet en ossenworst ga Linky en Daantjuh heel veel succes!! Haha Lianne te leuk dat artikel! Ik denk dat ik onbewust toch nog heel erg bang ben dat deze zwangerschap niet goed gaat. Terwijl als ik er gewoon zo over na denk helemaal niet meer zo bang voor ben. Maar is nu al de 3e keer in week tijd dat ik droom dat ik miskraam krijg en vannacht een vroeggeboorte. Werd er gewoon huilend wakker van..
Aahh lieve Naa het komt heus goed! ♡ Haha sun je hebt ze niet knockout gegooid toch? Ze moeten niet duizelig aankomen he haha. Stomme Samsung maakte van knockout kniekous. 😂
he bah, wat een nare dromen Lekkere start van de dag zeg...bleehh.. Logisch die (onbewuste) angst, maar het komt allemaal vast goed! Ik zal Freud eens vragen wat hij er van vindt als ik hem tegenkom
kniekous Ik weet niet wat ik met die beesten gedaan heb, maar iets gaat er mis . En straks krijg ik ook nog allemaal boze paaseitjes achter me aan