Paasei-kletsclubje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liana84, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Het komt goed Naa!! wanneer heb je weer echo?

Haha, kniekous.. :) ik vind dat die ooievaars maar tegen een stootje moeten kunnen hoor! :D

2. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx lieve meiden en weet idd verstandelijk ook dat goed komt hoor. Het is dan alleen even die onbewuste angst denk ik die in dromen de hoek om komt kijken.
    Ik mag volgende week vrijdag voor de pretecho, gaan we weer eens even naar ons hummeltje kijken en tussen de beentjes spieken als hij/zij het toe laat :D

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Oh maar die angsten hebben we allemaal toch? Ik heb de angst dat het nooit meer goed komt en als je eenmaal zwanger bent ben je toch bang dat het mis gaat :) logisch toch ook..

Spannend, heb je een bepaald gevoel erover? Of het een jongen of meisje is?

4. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk een meisje voor Naa (maar dat kan ook komen omdat je banner zoveel roze heeft...haha)

LianneE, de angst dat het nooit meer goed komt herken ik heeeleemaal niet *zucht* (hier ook een btje last van de donkere dagen en gebrek aan daginvulling :))

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja ik heb altijd last van die donkere saaie maanden begin van het jaar.. en nu helpt het ook niet mee nee :S

ik opende vanmorgen per ongeluk zo'n zwangerschaps-app (ik gooi m niet weg want heb 1,50 betaald oid en je bent Nederlander of niet :D) en toen zag ik 'Week 29 nog 11 weken' . auwwtss.. de tranen sprongen mijn ogen :(

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    auw :( dat zijn echt k*t momenten..
    ik ben de laatste dagen ook zo emo, gisteren in de les viel het woord ziekenhuis (en ging nog niet eens over baby's oid) en ik moest al weer slikken..

ik zeg: tijd voor een winterslaap (maar dan wel met eisprong enzo ;))

btw: we hebben wel meteen een antwoord op 'wie is de mol' :D

7. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is zeker logisch hoor maar vind het soms zo onterecht tegenover jullie, Dan denk ik muts zeur niet.. kijk hoeveel geluk je hebt.
    Maar heel lief hoe jullie erop reageren.

Ik denk heel sterk een meisje, maarja of dat is omdat ik al een jongen heb ik heb echt geen idee. Heel veel denken overigens een meisje maarja het is maar een gevoel.
    Ik ben vooral verschrikkelijk benieuwd of ik straks 2 jochies heb of van allebei 1. Lijkt me beide echt heerlijk :)

8. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel liefjes! het is ook gewoon verschrikkelijk k/ut!

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Zo moet je het niet zien hoor.. jij hebt ook je portie ellende meegemaakt en ja je wordt misschien wat makkelijker zwanger deze keer maar je heeft zo weinig zin om het te vergelijken. Het staat gewoon los van elkaar.. althans zo zie ik het in ieder geval ;)
    in mijn omgeving ook mensen die weten van mijn MA, zelf zwanger zijn maar nooit vragen hoe het met mij gaat en alleen zaniken over kleine dingen :x dat trek ik wel echt slecht..

ik ben benieuwd hoor, een koningskoppel is leuk maar nog een jochie ook. als het maar gezond is toch!

10. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee weet dat vergelijken ook weinig zin heeft, ieder heeft zijn eigen situatie en ellende. Maar ik besef juist daardoor ook wel hoe dingen voor jullie moeten zijn.
    Poeh nee kan me voorstellen dat je die mensen slecht trekt!

Zeker gezondheid is het allerbelangrijkste, we gaan het zien volgende week :)

11. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wij zijn net terug van de 20 weken echo. Alles zag er helemaal goed uit, alleen ze is iets aan de kleine kant. Het buikje valt nét buiten de groeicurve. Betekent vaak niks. De echoscopiste zei dat het prima kan komen doordat wij zelf ook niet erg groot zijn. Maar ik krijg voor de zekerheid wel een extra echo aangeboden. (GUO, ga ik wel doen, al is het maar om nog een keer naar ons meisje te kijken :)) ze liep ongeveer 4 dagen achter, dus ook geen hele grote verschillen.

Bijgevoegde bestanden:

12. LianneE

LianneE Niet meer actief

Jeej wat fijn Linky! Hoor het inderdaad wel vaker bij 'kleine' ouders.. wat houdt de GUO precies in? en wanneer heb je die?

Naa, je bent een schat. Het komt ook voor ons goed, heb alleen vandaag even een slechte/verdrietige dag :)

13. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    GUO is een geavanceerd uteraal (?) onderzoek. Dan kijken ze bijvoorbeeld naar de doorbloeding van de placenta en sommige vaten. Als die niet helemaal goed is kan een kindje wat kleiner zijn. Maar dat gaat vaak weer samen met te weinig vruchtwater, en dat was bij mij juist keurig op peil.
    Ik weet nog niet wanneer ik die heb, word ik nog voor gebeld. Het zal binnen twee tot drie weken moeten, vóór de 22 weken.

14. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linky, wat fijn dat alles goed is! En 4 dagen klinkt als niet veel op deze termijn, toch? En tja, een curve is toch ook maar een gemiddelde... En als het niet erg is, dan is een extra klein beebje ook wel errug schattig :) Of je hebt een goed excuus om nog wat lekkers uit de kast te trekken ;)
    Wat is GUO inderdaad?

LianneE, knuffel voor jou! Dat vandaag maar snel over mag zijn!

Naa, je bent lief!

15. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ja, toevallig afgelopen weekend. Met dank aan de wereld deal weken lekker kunnen besparen! Dus we kunnen niet meer terug ;)
    Jullie al geboekt?

Wat een rot dromen (nachtmerries) Naa :( Hoop dat de volgende echo je weer wat gerust kan stellen.

Rot is dat.. *knuffel*

Mooie echo Linky! Fijn dat je een extra echo aangeboden krijgt, hoe vaak hoor je dat niet met doe groeicurves en dat het later dan toch goed blijkt te zijn. Ik duim voor je meis!

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    He lieve dames!
    Alles wel gelezen hoor, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen met reageren, dus ik houd het kort ;)

Naa, wat naar die dromen. Ze lijken dan soms ook zo levensecht. Het komt vast goed met je kleintje! Maar we zullen gewoon pas helemaal gerust zijn als we ons beebje in onze armen hebben.

Lianne en Sun, dat zijn van die confronterende rot momenten. Een winterslaap inclusief eisprong en de hele mikmak is niet eens zo'n gek idee. Jullie weten het wel weer mooi te vertellen. Lach me een breuk om jullie.

Butterfly, je zult het vast nodig gehad hebben die slaap. Fijn dat je morgen lekker vrij bent!

Linky, super fijn om te horen dat alles oké is en wat een mooie echo foto. Mijn nichtje was ook altijd aan de kleine kant en dat is helemaal goed gekomen. Het zou maar zou kunnen dat wij ook een klein kindje krijgen. Vl en ik zijn allebei veel te vroeg geboren en ik steek net boven de 1.60m uit en hij tikt net de 1.80m aan.

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nee, we zijn nog aan het stoeien met de exacte vertrekdata enzo. maar gaan het wel deze week boeken :) fijn om iets te hebben om naar uit te kijken ;)

18. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Wij zijn zelf maar 1.66 en 1.72. We zouden niet opvallen tussen een groep Chinezen :D

Naa nare dromen hoor, bah. Helaas hoort het er wel bij, helemaal als je met zo'n verleden je extra zorgen maakt.
    Raar is het in ieder geval niet.

Sun en Lianne ik ken het winterdip gevoel heel goed, en nu met het zwanger worden gedoe, maakt het er niet beter op. :(
    Heb er wel respect voor hoor, dat je ondanks het downe gevoel toch de goeie dingen weet te blijven zien en alles met humor kunt benaderen.
    Geldt ook voor de andere dames hoor!

19. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel stuk getypt en weer weg:x

Linky fijn dat alles goed was en wat een mooie foto weer van je meisje. 4 dagen klinkt inderdaad niet heel veel. Maar toch fijn dat ze het in de gaten houden en je haar snel weer kan zien.

Lianne dikke knuffel voor jou.

Sun bedankt voor de Vega les, ben geen grote vlees eter maar zal nooit helemaal zonder kunnen. Maar vind het wel erg belangrijk om bewuster met voeding bezig te zijn.

Daantjuh ben ook erg benieuwd hoe het bij jou is gegaan.

Butterfly fijn dat je morgen een dagje vrij bent. Kun je lekker bijtanken. En fijn dat jullie geboekt hebben.

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha :) je weet nooit waar dat voor van pas kan komen! Gratis meedoen met excursies en ongemerkt achter een gids met een paraplu aanlopen tijdens een citytrip :D
    Ik ben 1,68 maar VL is bijna 2 meter. Ben benieuwd wat dat oplevert haha :) (al lijkt me een lang kind minder erg om te baren dan een heel zwaar kind ;)).

Ik heb net VL geappt dat we binnenkort maar wat leuks doen gaan doen (lang weekendje ofzo en dan bijvoorkeur rond een ei :p) want het helpt altijd om iets te hebben om naar uit te zien op redelijk korte termijn..

Deel Deze Pagina