Paasei-kletsclubje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liana84, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

haha ja!

off topic: Liana, ben je nou zo maar even Elite Member geworden zonder het te melden ;)

2. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    :):):) ik ga helemaal stuk haha. Maar serieus dat zijn echt geen grappen, je hart staat stil en de grond schuift bijna onder je voeten vandaan. Roze wc papier komt er hier al een hele tijd niet meer in.

3. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben trouwens gebeld door t zkh, uitslag combinatietest was goed. Op alles kwam 1 op 5000 uit.

4. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hoera, superfijn Missjuul!!

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Fijn missjuul, dat is weer een geruststelling :)

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi is dat, zit de hele dag op ZP (bij gebrek aan werk) heb ik even een uurtje wat te doen, komen in de tussentijd de grappen en grollen aan bod :p

Ik lach me kapot met jullie, hilarisch!
    Als we t toch over verstopping hebben, toen ik zwanger wad moest ik ongeveer 1x in de 5-7 dagen :$ dat was ook een bevalling van een soort steen in kogelstoot formaat :D dan heb je geen roze ondergoed of figuurtjes pleepapier nodig om je een hartverzakking te bloeden hoor :D

LianneE, vrolijk jij ook wat op van dat geneuzel hier ;)

Liana, aftellen!!!!?

Missjuul, fijn dat alles goed is!! Ik zou nog steeds bang zijn dat ik die ene op de 5000 zou zijn, maar dat zal wel komen door mijn eigen ervaring. Ben je beetje gerustgesteld?

7. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Fijn missjuul!!

Ja hier alles goed, zondag goede shoot gehad ben benieuwd naar het interview 😳 nu nog goed nadenken hoe ik nu moet beginnen.. Zit n beetje in een help wat nu! Gevoel..

Hier voor het eerst een milde cyclus.. Nette LF.. Geen tig dagen bruin verlies maar meteen rood, en vandaag al weer stukken minder.. Als dat zo blijft kan ik eindelijk zeggen dat ik voor het eerst weer een 'normale' cyclus sinds de MK heb gehad.. Geeft de burger moed..

Zaterdag trouwens een high tea gehad en 1 van mijn goede vriendinnen is zwanger.. Was oprecht do blij voor haar.. Maar ze heeft er niet zo een goed gevoel over en voor haar idee terug in tijd gezet.. Lijkt me zo erg als het een mk wordt.. Ik duim dat ze gewoon een laat ei heeft gehad..

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dames ik lach me rot met jullie, heerlijk wat humor vandaag! :D
    Ik zeg ook het liefst alles gewoon recht voor zijn raap, wordt niet altijd gewaardeerd ;)

Mooi meis!
    Bekijk bijlage 438445

Ik hoop voor je dat het niet zo blijft ;) Mooi naar zwanger deze ronde meis.

Hoe veel is ze terug in tijd gezet? Hopelijk is alles goed.

9. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Nou zelf dacht ze 8 weken maar ze haalde net de 6.. Hopelijk dus echt een verlaat ei.. Ze is nog niet lang bezig dus geen ovu testen

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Fijn missjuul!! Toppie

@ sun.. wat was bij jullie de uitslag dan?

11. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    We hebben nooit officiele meting gehad. De nekplooi was al 9-11 mm (kindje lag nog niet eens goed om echt te kunnen meten), dus bloedonderzoek was niet meer nodig :(

12. LianneE

LianneE Niet meer actief

Oh jawel hoor. Maar overall is dit gewoon een baaldagje. Vanavond maar even lekker tegen VL aankruipen op de bank :)

Hommel, spannend voor je vriendin.. hopelijk komt het goed. En HOERA voor normale cyclus. Dat het volgende NOD rondje maar wat succesvoller wordt..

13. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die gedachte is ook heel kort door mijn hoofd geschoten. Maar ben wel gerustgesteld. De nekplooi was ook goed, dus moet nu echt gaan proberen te genieten. Ben niet aan t piekeren hoor, maar zo nu en dan een onzeker momentje.

14. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hopelijk blijft alles goed gaan met je vriendin.

Fijn dat je cyclus weer op je normale cyclus begint te lijken. Geeft de burger zeker moed.

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer

Jeetje.. das indd wel heel erg dik... :(

heftig

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    We hopen met je (vriendin) mee!

17. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Goedemiddag!

Echo's waren goed begreep ik? Superfijn meiden :)

Hier een dagje op de vakantiebeurs gestaan voor het bedrijf van ene vriendin van mij, donderdag ook weer een dagje. Was leuk maar nog erg rustig. Nu MOE, vanavond weinig doen :)

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Haha, ja al sinds mijn 2500e bericht ;).

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Missjuul, wat fijn dat de uitslag goed was!

Hommel, fijn dat je cyclus weer normaal is. Nu snel op naar een plakbeebje. Wat naar voor je vriendin, ik hoop dat alles goed is.

Even over die combinatietest. Wat moet je daar eigenlijk voor betalen? Denk dat wij dat ook wel gaan laten doen.

20. Logan

Logan Niet meer actief

Had vanmiddag een bericht getypt maar dat is ergens blijven steken denk ik. Ga zo ff douchen en dan doe ik het nogmaals
    :p

Deel Deze Pagina