Hahahaha meiden wat een gesprek hebben jullie gehad😂 Vandaag babypark geweest.. Lopen met kinderwagens voor m'n vriendinnetje het viel me alles mee!ook mooi alvast "voor" shoppen / kijken voor onze kleine in de toekomst
Liana, nog 1,5 dag! Bijna zover, houd je het nog? Mandy, dapper dat je meegegaan bent met je vriendin. Vind het zo sterk van je! En inderdaad alvast even inspiratie opdoen, waarom ook niet Het gaat gewoon een keer lukken! Ik heb mezelf ook voorgenomen dat áls ik weer zwanger ben ik er vanaf dag 1 van ga genieten en niet meer zoals de vorige keer bij elke babywebsite/leuk pakje in de Hema/babyfrummelding ga denken 'Verheug je er maar niet te veel op want straks gaat het mis ', maar gewoon als ik iets leuks zie het ook ga kopen (gewoon iets klein, niet meteen een halve babyinboedel bestellen )
Wat fijn Missjuul dat combinatietest goed was. @liana geen idee over de kosten ik heb beide keren niet laten uitvoeren. Lianne hopelijk voel je je morgen weer wat beter. Lekker tegen vl aankruipen idd! Lach me wel rot om alle uitspraken hier!
Precies lieverd! Ik ook! Heb nu al zoveel leuke dingen gezien. En wij willen toch niet weten wat het word (tot nu toe dan) en heb nu de mint groene kleur gezien van koeka en nog een merk, en ben verliefd!
Een combinatietest kost geld als je onder de 35 bent en geen extra risicogroep bent. Volgens mij rond de 150 euro (had de papieren al meegekregen ook die voor de 20 weken echo, vet handig intake voor echo...:x). Mandy, petje af voor jou, lijkt me niet makkelijk!
Zeker dapper mandy, altijd handig als je al weet wat je een beetje wilt. Hopelijk heel snel voor het echie.
Dat ben je zeker! Mee naar de echo en met babyshoppen, ik vind het echt zo dapper dat je dat doet! Kun je ook goed met je vriendin praten over de situatie waar jij in zit?
Dapper van je Mandy! Trek je dat een beetje? Babypark, dat is in Kesteren toch? Daar heb ik vroeger in de buurt gewoond. Ik ben er daarom een beetje op tegen om daar naar toe te gaan haha.. We hebben al een combiwagen, maxi-cosi en kinderstoel via Marktplaats op de kop kunnen tikken. Zien er allemaal nog ontzettend goed uit, ben nu nog op zoek naar een mooie box en slaapkamer. Als het er maar goed uit ziet, vind het zo duur allemaal als je het nieuw moet kopen. Dat spaar ik liever voor later als hij/zij wil studeren. We hebben hier in de buurt een outlet, tegen die tijd maar eens binnen wandelen
Ja gelukkig wel t is m'n beste vriendinnetje en spreek haar ook echt veel.. Merkt ook wel meteen als iets me pijn doet ofzo!
Wij waren in Zaanstad Wat leuk!! Even foto's in de club? Ik heb ook al wel in m'n hoofd wat ik allemaal wil! Maar durf t nog niet echt te kopen.. Bang dat ik de goden over me af roep
Vorige keer was het raak vlak nadat ik iets gekocht had, dus wie weet helpt het De spullen staan veilig en onzichtbaar voor bezoek opgeborgen Maxi Cosi is een simpele Cabriofix (zwart / grijs) en de combiwagen is van Mutsy ziet er zo uit: De bak is grijs/zwart en het zit gedeelte voor later is een coffee kleur. Niet beide in dezelfde kleur, vond ik wel leuk. Konden m voor 130 euro overnemen. Is maar voor 1 kindje gebruikt. De wielen zagen er nog heel netjes uit! Bekijk bijlage 438486 Bekijk bijlage 438485
De kinderstoel mochten we voor 15 euro overnemen en is van Kidsriver: http://www.kidsriver.com/wp-content/uploads/2013/07/londonwit1.jpg (Bijlage is te groot om direct te posten).
Mooi spul hoor Butterfly. Wij hebben wat kleine dingetjes ook al liggen, verder alles wel uitgezocht al. Hopelijk kan het snel gekocht en gebruikt worden. Ik wil ook een musty, leek me erg stevig. Mandy je bent echt een goede vriendin! Wat super dat dit zo goed kan samen. Echt hoor, topper! Heb je nog leuke dingen gezien? Daantjuh wat fijn dat alles goed is. Zo'n eikenhouten deur lijkt me wel een fijne gedachte. Super dat het zo goed gaat met je pikkies Liana haha, sorry ik heb smakelijk gelachen om je verhaal. Ik zou me de vinkent/ering schrikken als ik jou was hoor hahaha. Verder alles gelezen maar het ff kwijt. Was net weer opnieuw begonnen en toen hadden we onverwacht visite haha.
Ja gelukkig wel.. Te leuke dingetjes gezien😊! Wilde t liefst inslaan haha. Naar wil echt wachten tot een zwangerschap!