Nee! och lieverd toch wat verschrikkelijk, weet even niet zo goed wat ik kan zeggen, heb een brok in mijn keel. Hele dikke knuffel en als we ook maar iets kunnen doen om je te steunen laat het weten.
Jeetje bloempje wat erg zeg. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar vind het echt verschrikkelijk voor je. Dikke knuffel.
Boemmpje.. Jeetje zeg.. wat erg Godverdorrie... Ik zit met kippenvel op mn armen. Waarom nou???? Heel veel sterkte lieverd... @Linky... vergeten gisteraaf.. Ik was kapot.. Ik kijk vanaaf nog een x
Ittakepicture, hoop niet dat je ongesteld wordt! En sun, hoop dat t spuiten gewoon aanslaat bij je en dat je weer een mooi eitje mag zien, die snel bevrucht word.
Bleh stom zeg... hopelijk kunnen de tampons/maandverband in de kast blijven hoeveelste CD zit je nu? Sun, ook voor jou komt het vast goed!! hoelaat mag je aantreden morgen?
CD28. En net zo stom geweest om een testpoint early (en een reep chocola..) te kopen en die was negatief, dus ik ga er maar vanuit dat het snel komt en anders terug in mn hok tot zaterdag... Bloempje ik denk aan. Vind het echt zo verdrietig voor jullie Ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die jullie begrijpen en waar je je verdriet kwijt kunt.
Itakepictures, zo vroeg testen zegt nog niks toch? Iig lekker die reep opeten, dat heb je sowieso verdient! knuff Ik mag morgen om 8.00 uur aantreden, handig voor mijn werk uit!
balen zeg.. dan maar aan de reep chocola ik zat daar nog over na te denken.. die vroege testen.. is volgens mij meer een vloek dan een zege Hier is de ei-pijn weer begonnen, geeft altijd een fijn gevoel weer naar iets toe te gaan. Nog even over de west-coast he: heb jij je hotels/motels al geboekt of doe je daar? Butterfly, hoe heb jij dat gedaan? Ik heb het toen bij de east-coast wel redelijk op de bonnefooi gedaan nl.
@ LianneE... Wij hebben toen alles ter plekke geregeld. Je komt er echt zooo veel tegen. Misschien dat je de motels in de NP's kan boeken, maar wij zaten er toen steeds buiten. Was ook wat goedkoper.
Thanks Daantjuh, ik denk dat we San Francisco wel boeken (ook omdat we daar beginnen) en New York ook.
@Lianne Ik wil ook alles ter plekke een beetje bepalen. Alleen een Airbnb geregeld voor de eerste dagen in SF, voorderest zien we daar wel. Ik kwam wel een te gekke cabin tegen in Joshua Tree, helaas al geboekt als wij er ongeveer zijn. Google 'JT Homesteader cabin Airbnb', dan heb je 'm
Zat ook te denken aan een airbnb in SF maar heb gisteren maar eventjes gekeken en vond ze vooral duur..
Ja zeker duur, maar hotels hebben dezelfde prijs en dan zit je ook nog eens op een mindere locatie. Ik vind een appartementje in het centrum wel een leuke manier om een stad te leren kennen. Ik heb er nu een gevonden voor 90/-nacht, die is wel leuk
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Januari > Itakepictures - 18 januari > Bakegirl - 29 januari > Logan - 31 januari Februari > ButterflyNova - 1 februari > LianneE - 1 februari > Mamayo - 7 februari > Hommel82 - 9 februari? > Cosy - 10 februari Onbekend > Sun123 > Mandy3 ♡Zwanger♡ ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Missjuul - 31 juli 2015 -♂♀? ♡ > Wensje88 - juli 2015 -♂♀? > Liana84 - 1 september 2015 - ♂♀? We already have 2 boys, 3 girls & 0 surprises. ♡Moeders voor Moeders toppers:Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Blloempje en Liana84. Afspraken > Liana - 1e echo - 15 januari > Sun123 - follikelmeting - 15 januari > Logan - massage - 16 januari > Mandy3 - gynaecoloog - 16 januari > Gerindarupsje - 20 weken echo - 19 januari > Elf84 - controle vk - 20 januari > Wensje88 - termijnecho - 21 januari > Naa - Pretecho - 23 januari > Logan - hsg - 13 februari > Elf84 - 20 weken echo - 24 februari > Logan - gesprek na de hsg - 27 februari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
itakepictures heb je even een pb gestuurd hoeft niet iedereen mee te genieten van ons USA geneuzel en bah, weer een vlindertje op de lijst.. niet leuk