Paasei-kletsclubje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liana84, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

2 eitjes... hmmm ik zie tweeling nr 3 in de maak ;)

even zonder flauw te zijn: fijn dat het er oke uit ziet. Maar waarschijnlijk heb je zo/ma ook een ei? Kunnen we weer gezellig samen op het wachtbankje!

2. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    we wachten met z'n alle in spanning op liana

3. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    gaat de goede kant op sun

4. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Goed nieuws! Ben blij voor je!

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik duik nu een werkoverleg in, hoop straks meer te lezen dames!

6. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    LIANA! Lieverd!!! Een tweeling!! Wowww te gek!
    Gefeliciteerd topper! Vertel:)!

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik verwacht zondag nog geen ei hoor, volgens mij groeien die dingen 1-2 mm per dag... Jammer LianneE, was wel gezellig samen op het wachtbankje. Maar je weet maar nooit, misschien hebben die eitjes ook wel zin in een tweeling en zetten ze er samen de vaart in ;)
    ben iig blij dat het er niet heel veel zijn en dat er wel iets gebeurt. En BMS was nu al ruim 2mm dikker dan vorige ronde op zelfde cyclusdag, dus heb goede hoop dat het deze ronde iets sneller gaat.

Liana joehoe....hierkomen jij met goed nieuws....
    misschien heeft ze w el een hartverzakking gekregen..

8. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    En sun! Fijn lieverd dat er eitjes in de maak zijn. Gun t je zo!!

9. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    whaaaaaaaa Liana 2!!!! :D:D:D

Sun ook super fijn voor jou dat er eitjes onderweg zijn! :)

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ook al je ei later komt zitten we er nog wel samen op hoor :D ik zit er wel zo'n 2 weken :)

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Komt even loeren tussen het werk door en ik verslik me bijna in mijn fruitreep.. 2 baby's liana!!! Hoe cool is dat!!
    Gefeliciteerd!!! 🎉🎉🎉 hopelijk zie ik vanavond een update :D :D

12. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    hihi jij met je bil aan de ene kant en ik met mijn bil aan de andere kant :D

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja, het is druk hoor strakjes daar.. volgens mij zit er een heel clubje rond eind jan/ begin feb weer met NODs.

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Liana wat fantastisch!!! Zal ook wel schrikken zijn geweest! Maar meid, van alles wat je had verwacht...
    Super gefeliciteerd! We horen straks vast meer van je, laat t maar ff bezinken.

15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lieve dames,
    Super leuk, jullie reacties! :D
    Wij zijn volledig in shock. ;)
    We konden mee kijken op groot scherm en we zagen gelijk een vruchtje met kloppend hartje en daaronder zag ik nog wat. Ik dacht: nee dat kan niet. Begint die verloskundige ineens te lachen. Komt een stagiaire binnen die wat moest pakken. Zegt vk tegen haar: wat zie jij? Ehh, het zijn er twee, zegt dat meisje. :$ :$. Al mijn emoties waren ineens weg. Vl en ik keken elkaar aan en konden alleen maar stom lachen. Natuurlijk hartstikke blij met twee kloppende hartjes, maar Je/zus, wat een schok. Beebjes zijn allebei ongeveer een centimeter. Ze zei dat het goed nieuws is dat ze beide even groot zijn en een goede hartslag hebben. Ze kon niet zeggen of ze 1 of 2 eiig zijn. Moet 28 januari weer terug komen. Ben dan 9+1 en als dan alles nog goed is, stuurt ze me door naar de gyn. Vind ik wel balen, want het is zo'n fijne praktijk waar ik nu bij zit. Ze zei dat ik waarschijnlijk niet heel veel gynaecologen ga zien, omdat ik onder het pop protocol val. Dat is dan wel weer fijn. Ik besef me dat het een luxe probleem is, maar oh god hoe gaan we dit allemaal doen :).

Hopelijk blijven ze allebei lekker plakken en hebben we over iets minder dan twee weken weer een mooie echo.

Bijgevoegde bestanden:

16. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat fijn Sun, klinkt inderdaad hoopvol!

17. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    hihihihih... Zo herkenbaar.. En ik denk nog steeds wel eens... Oh my god.. :D

Ahhh super leuk zeg!

18. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Wow wat bizar! Kan me voorstellen dat je er even flink van ondersteboven bent en dat het moet landen. Maar wat een zegen ook, een tweeling! Gefeliciteerd! Heel bijzonder, maar ook extra spannend! Hebben jullie het al aan familie en vrienden verteld?

19. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Blloempje ik reageer even apart op jouw bericht. De tranen staan me in de ogen, wat moet dit vreselijk voor jullie zijn. Ik snap dat je je stom voelt dat je het hier en daar verteld hebt, maar dat ben je echt niet!! Wat er gebeurd is is verschrikkelijk stom! Oneerlijk! Dat heb je nooit gewild, dat heb je niet kunnen voorzien, die vreselijke 3% waar iemand bij zal moeten zitten. Dat jij dat nu moet zijn is een lot uit een vreselijke loterij.
    Als we je kunnen bijstaan ergens mee, of je wil je verhaal kwijt, dan zijn we er voor je.

20. Logan

Logan Niet meer actief

Oooo wow!!!

Deel Deze Pagina