ohhh wat een mooie echo (en fijn een bericht, mijn F5 toets had het bijna begeven hier ) en heel fijn dat ze er allebei goed uitzien Kan me voorstellen dat je in shock bent! Waarom zie je weinig gyns als je onder het pop-protocol valt eigenlijk? Succes met het landen vandaag
Ik heb overigens (in tegenstelling tot behandeling van MMM) Nu ook maar 1 gyn. Vind het ziekenhuis verder wel prettig. Maar wel wat klinisch soms.
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Januari > Itakepictures - 18 januari > Bakegirl - 29 januari > Logan - 31 januari Februari > ButterflyNova - 1 februari > LianneE - 1 februari > Mamayo - 7 februari > Hommel82 - 9 februari? > Cosy - 10 februari Onbekend > Sun123 > Mandy3 ♡Zwanger♡ ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Missjuul - 31 juli 2015 -♂♀? ♡ > Wensje88 - juli 2015 -♂♀? ♡♡ > Liana84 - 1 september 2015 - ♂♀? Twins! We already have 2 boys, 3 girls, 0 surprises & 2 twins. ♡Moeders voor Moeders toppers:Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Blloempje en Liana84. Afspraken > Logan - massage - 16 januari > Mandy3 - gynaecoloog - 16 januari > Gerindarupsje - 20 weken echo - 19 januari > Elf84 - controle vk - 20 januari > Wensje88 - termijnecho - 21 januari > Naa - Pretecho - 23 januari > Logan - hsg - 13 februari > Elf84 - 20 weken echo - 24 februari > Logan - gesprek na de hsg - 27 februari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
Lianne, omdat in het pop protocol dames vallen met psychische problemen, of kwetsbaarheid, of psychische problemen in het verleden hebben gehad. Dan proberen ze wel een beetje vaste gezichten te geven. Mijn ouders weten het nu. Aan het eind van de middag gaan we naar ouders van vl. En straks bel ik mijn zusje nog. Een aantal goede vriendinnen weten het nu ook. Iedereen reageert echt heel gaaf. Ben zelf ook echt super blij, maar het moet echt nog wel even landen.
Ja lijstje word bijzonder he. super gaaf Liana. Snap dat het ff moet bezinken maar wel heel bijzonder. De kans is zo klein maar wel twee tweelingen in dit clubje.
Oooooh zo, ik dacht dat je geen gyn zag dus ik snapte al niet bij wie je dan ging lopen maar nu snap ik het Fijn dat iedereen zo enthousiast reageert, mooie nieuwe banner ook! Maar inderdaad, wat een bijzonder lijstje.. nu op naar een lijstje met alleen maar zwanger en hartjes
Ik kan alleen maar zeggen wauw!! en wat ben ik blij voor je! En schat logisch dat alles met landen, is toch ook wel even zo'n moment van WAT???!!!
Liana, ik loop hier met een grote grijns rond Ik denk al de hele tijd OMG!! Laat staan hoe jullie je moeten voelen . Ik vind het echt super leuk, hoe groot is de kans??! Geniet er lekker van meis, lekker laten landen en beseffen dat het er TWEE zijn. TWEE!!!
Ik hoop met je mee lieve Sun! Ik begrijp dat je volledig in shock bent meis, je bent zo zenuwachtig en hoopt op een kloppend hartje en dan zie je er ineens twee Hopelijk kan dit bericht een beetje landen bij jullie en je hebt hier natuurlijk Daantjuh die je er straks alles over kan vertellen Ik hoop dat je 28 januari weer een mooie echo krijgt meis. Ben het even kwijt, zitten er tweelingen in jullie familie? Daar hebben we het wel eens over gehad toch. Ik ben ontzettend blij voor je!
Die kans is inderdaad niet zo groot. En wij mogen het hopelijk meemaken. Zit niet echt in de familie Butterfly. Mijn zusje is wel 1 van de tweeling, maar die andere heeft het niet gered (vanishing twin). Vl zijn ooms zijn tweeling. Verder niet.
Toch wel iets in de familie Mijn oma was een tweeling en een nichtje van mijn moeder is tweeling. Hier dus ook een kleine kans
Een 2 eiige tweeling kan erfelijk zijn vanaf moeders kant. Vanwege de dubbele eisprong. Mijn broers zei een 2 eiige tweeling. 1 eiig is niet erfelijk want dat deelt in de baarmoeder. Een tweeling lijkt me ook super.
Dank voor de uitleg! Wat weet jij toch veel Aan de ene kant lijkt het me leuk maar aan de andere kant ook heel druk de eerste jaren. Alles dubbel, ook de kosten
Wauw liana, gefeliciteerd. Ik viel bijna van m'n stoel toen ik het bericht las, ook omdat ik het vannacht heb gedroomd. Precies die zin het zijn er twee. Echt super zeg twee te leuk.
Alles dubbel valt op zich ook wel mee... Kosten zullen vooral straks de dubbele luiers enzo zijn, maar je krijgt ook dubbele Kinderbijslag. 2de kind is bijna gratis bij de opvang! En meestal krijg je ook wel best veel van mensen in je omgeving, omdat ze vinden dat je het nodig hebt hahaha... ! Ik heb al kleding liggen voor 2 mannetjes tm 1 jaar En er gaat veel meer bijkomen.. hahaha