Paasei-kletsclubje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liana84, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik denk vooral dat als het zo is, dan is het zo en zeker bij een eerste kind weet je ook niet beter ;) Je hebt het niet voor het uitkiezen haha :D

Wat me wel heftig lijkt is dat je een 3e wil oid en het er dan 2 zijn, heb je er opeens 4 :)

Itakepictures... al getest :)?

2. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve bloempje vind het zo erg voor je! Inderdaad gewoon blijven spuien schelden huilen of wat je ook wilt. We zijn er voor je. Je hebt je man niet voorschut gezet en je bent zeker niet stom. Dit had je niet kunnen weten, 3 procent kans dat verzin je toch niet. Een hele dikke knuffel en vergeet niet dat je altijd bij ons terecht kan. Heel veel sterkte lieve bloempje.

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ja maar negatief. Volgens mij ben ik ook veel te vroeg en mn urine was heel licht, dus ik houd nu gewoon op en wacht tot zaterdag. Denk ik ;)

Ik las een tijdje een blog van een Amerikaans stel en die wilden graag een derde kind, en toen werd het (na vruchtbaarheidsbehandelingen) een vijfling!

4. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt hoopvol sun. Hopelijk zijn ze zondag weer wat gegroeid. Hoe groot zouden ze ongeveer moeten worden?

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Hmm.. jammer.. nog even afwachten dan maar. Ik zal duimen!

vijfling :$.. wow... maar ik heb ook wel eens hier op het forum gelezen dat als je teveel eitjes hebt ze niet doorgaan met die ronde bij een vruchtbaarheidsbehandeling omdat je dan een risico hebt op indd een 4-5 ling. mss zijn ze in Amerika makkelijker?

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
  7. itakepictures

8. LianneE

LianneE Niet meer actief

Pff bizar... ik vind deze zin wel treffend: "Things like this only happened to people on Oprah---they didn’t happen to real people. " :D

9. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Blloempje, :( een hele dikke knuffel meis, wat een ontzettend @#%^ nieuws. En ik sluit me bij de andere meiden aan, stom hoef je je absoluut niet te voelen!

10. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
  11. Logan

Logan Niet meer actief

Ik weet heel veel :D hahahah. Vind dit heel interessant :)

12. Logan

Logan Niet meer actief

Hahaha leuk. Nog meer gedroomd? :p

13. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik wel, over jou! Weet het niet meer precies maar had in ieder geval te maken met een positieve test ;)

Trouwens Liana's 2e echo moet volgens mij nog op de lijst :D

14. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik heb ook over jullie gedroomd. Jullie hadden me uit de club gezet omdat ik een opmerking maakte over 2014. Heel vaag. Was vet kwaad haha. Maar dat is maar een heel klein stukje van de bizarre wendingen droom, waar jullie verder niet meer in voor kwamen. (wel een app waarmee ik zelf echo's kon maken, best cool ;))

15. itakepictures

Hahahah die app wil ik ook wel :p

16. itakepictures

Paaseitjes! Ik ben 2x genomineerd voor de Bruidsfotoaward :D Ohhh yeah!

17. Logan

Logan Niet meer actief

Die app wil ik Linky!! Hahaha vet grappig die droom.

Haha Lianne ik hoop dat je gelijk heb over 14 dagen. Zal de lijst thuis ff doen heb weinig batterij meer.

Yeahh itakepictures! Gaaf kunnen we ergens stemmen?

18. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    WoooooWooooow liana!! TWEE!! Hoe leuk!! 3 keer is scheepsrecht meis en voor jou een beebje eextra 💜💙

19. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Woohoo Itakepictures wat gaaf!

20. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166