hahaha meiden, heeeerlijk die positieve flow, word er blij van Tof Itakepictures!!!! Wat zou het winnen inhouden, behalve dat dat super cool zou zijn (valt er nog wat leuks mee te verdienen ) Die app Linky en we zetten je niet zomaar uit het paasei-clubje hoor! Wel schattig dat je daar vet kwaad over was! Logan, spannend die dromen. Jij ook trouwens Missjuul --> ik voel een clubje aan komen hmmm...dat artikel over tweelingen en Gonal-f....zou het? Ik ga gewoon ook voor een tweeling . we tarten de statistieken toch al met zijn allen, dus waarom niet? Ik moest nog wel even (beeld) denken: kleine Liana (was het niet 1.60m??) en een dubbel dikke buuk
Vorig jaar heb ik gewonnen, je krijgt alleen een ingelijste oorkonde (en gratis eten op de avond van de uitreking ). De overall winnaar krijgt een weekendje weg. Niks bijzonders dus, maar het word wel heel goed bekeken door bruidsparen. Vorig jaar was ik alleen niet bij de uitreiking omdat dat een paar dagen na de miskraam was en toen was ik nog veel te emotioneel enzo. Hopelijk is dat dit jaar anders Jullie kunnen hierrr stemmen: Bruidsfoto Award 2014 - Stem mee! Vul bij trouwdatum gewoon de datum van vandaag in. Ik ben genomineerd in Groepsportret (meisjes op het strand die boeketjes in de lucht gooien) & Sfeer & Emotie (man dansend op tafel)
Wat gaaf meis! Ik ga zeker op je stemmen We kunnen niet zien wie de fotografen zijn volgens mij? Maar ik herken jou foto's nog wel van de website. Leuk al die foto's! Wie weet boeken wij je wel voor onze trouwdag incl. speciale paaseietjes korting Edit: Als je de foto's vergroot zie je de fotografen. Zitten gave plaatjes tussen!
Gestemd!! Ik heb net een heel schattig neutral pakketje (met rompertje en doekjes en wat niet al) samengesteld voor mijn kersverse neefje. Zo leuk om dat allemaal te shoppen! We gaan morgen op kraambezoek in Nijmegen. Vroeg opstaan, want ze willen ons om half 2 weer weg hebben.
De paaseitjeskorting hahaha. Wanneer gaan jullie eigenlijk trouwen? Ik hoop toch stiekem dat ik aan het eind van de zomer met verlof kan gaan
Haha, als jij in de categorie Groepsportret niet wint dan weet ik het niet hoor! Wij hebben nog (steeds) geen exacte datum. Mede ook doordat zwangerschap voorrang heeft en we willen dat iedereen er bij kan zijn..
Wauw liana een tweeling .. Wat bijzonder! Gefeliciteerd!! Gaaf itakepictures!! Trots op jou!!! Sun.. Fijn eitjes in zicht!!! Bloempje... Pfff weer tranen in mijn ogen bij je verhaal.. Maar vooral ook beetje boos want je mag niet jezelf de schuld geven.. Het is al verschrikkelijk genoeg en er is niks.. Maar dan ook NIKS jou schuld.. Het is gewoon ongelofelijk oneerlijk.. Blijf alsjeblieft hier je verhaal doen.. Wat je ook voelt.. Alles mag je zeggen..
Itakepictures, wat cool. Ik ga zo ook nog ff stemmen. Missjuul, haha das bizar, zo'n droom. Cosy en Hommel, jullie ook bedankt voor jullie lieve reacties. Zo gaaf hoe alle paaseitjes hier zo leuk reageren. Blij met jullie. @tweelinggebeuren, zie ook wel een beetje op tegen die dubbele kosten en we hebben niet super veel ruimte in huis. We hadden al bedacht dat als we voor een tweede wilden gaan, we dan zouden moeten verhuizen.
In het begin kunnen die twee kleintjes nog bij elkaar op de kamer, misschien langzaamaan al kijken voor een groter huisje? Wij moeten voor een tweede gaan verbouwen..
Thanks lieverds! En Liana, komt goed! Kan me voorstellen dat er veel op je afkomt nu, ook heel veel praktische dingen, maar een warm nestje is waardevoller dan een extra kamertje En dat eerste zullen jullie zeker hebben!
Snap ik meid, het is ook even omschakelen. Maar op marktplaats is zoveel te koop en gezellig met zijn tweetjes op een kamertje Het is nu nog heel vers allemaal maar je zal zien dat je over een paar maanden al zoveel handige dingetjes hebt bedacht. En je moet anders eens op Pinterest kijken, heel veel handige ideeen.
Wauw wat een bijzonder nieuws Liana! Kan me voorstellen dat je dan even helemaal in shock bent. Ben heel blij voor je!!! Wat fijn ook dat alles er goed uit zag! Hopelijk straks weer een mooie echo! Fijn Sun dat er eitjes in aantocht zijn!! Zal ook nog even stemmen Itakepictures. Zou gaaf zijn als je zou winnen! En hopelijk test je over een paar dagen alsnog positief!
Logisch toch dat je even moet schakelen.. ik zou er ook niet vanuit gaan.. maar inderdaad wat meer al zeggen: in het begin nemen ze niet veel ruimte in beslag en ze kunnen denk ik nog vrij lang met z'n 2tjes op een kamer zie gelijk hele schattige taferelen voor me hihi van kleine stapelbedjes enzo Itakepictures, ik stem vanavond even op je!!
Het zal ook allemaal wel goed komen als we een beetje creatief zijn. Onze kat houdt niet zo van kinderen, krijgt ie er straks ineens twee om zich heen als alles meezit .