Dit is zo goed verwoord dat ik er niets aan toe te voegen heb! Knoop dit alsjeblieft goed in je oren lieve Bloempje!!!!!!
En Logan, wat een ongelooflijk K.nieuws :x:x:x!!! Is het vandaag een beetje gelukt met werken? kan me goed voorstellen dat het nog moeilijk op te brengen is.... Hopelijk vind je snel een hele leuke nieuwe baan!!!!!!!! LIANA!!!!!!!! TWEEEEEEEEEE?!?!?! Oh meid, wat geweldig en wat een schok . WOW!!!!!! En bedankt voor het beeld Sun , zie het helemaal voor me: een kromgebogen Liana, met een buik tot op de grond Sun, misschien wel niet zo spectaculair, maar ook goed nieuws! Groeiiiiiiiiiiii eitjes, groeiiiiiiiiiiii!!!!!!!! Ik ga ook stemmen hoor Itakepictures, wat superleuk als je werk zo gewaardeerd wordt!!
Ik heb gestemd. Werken ging aardig, morgen ben ik vrij maar er zijn zieken dus waarschijnlijk niet vrij. Zal ff de lijst tevoorschijn toveren.
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Januari > Itakepictures - 18 januari > Bakegirl - 29 januari > Logan - 29 januari Februari > ButterflyNova - 1 februari > LianneE - 1 februari > Mamayo - 7 februari > Hommel82 - 9 februari? > Cosy - 10 februari Onbekend > Sun123 > Mandy3 ♡Zwanger♡ ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Missjuul - 31 juli 2015 -♂♀? ♡ > Wensje88 - juli 2015 -♂♀? ♡♡ > Liana84 - 1 september 2015 - ♂♀? Twins! We already have 2 boys, 3 girls, 0 surprises & 2 twins! ♡Moeders voor Moeders toppers:Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Blloempje en Liana84. Afspraken > Logan - massage - 16 januari > Mandy3 - gynaecoloog - 16 januari > Gerindarupsje - 20 weken echo - 19 januari > Elf84 - controle vk - 20 januari > Wensje88 - termijnecho - 21 januari > Naa - Pretecho - 23 januari > Liana84 - Tweede echo - 28 januari > Logan - hsg - 13 februari > Elf84 - 20 weken echo - 24 februari > Logan - gesprek na de hsg - 27 februari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
Kan heel goed van de echo zijn hoor meis..! Je schrikt je natuurlijk een ongeluk hopelijk stopt het snel!!
En hier; wij zijn al verhuist voor t kindergebeuren. 3 kindjes zouden nu een kamertje kunnen krijgen In ons vorige huisje kon een kindje, maar niet meer dsn dat! En zou dan echt vol zijn.
Hoesten, niezen, moeizame ontlasting gehad? Of een drukke dag? Bruin is meestal onschuldig. Heb je buikpijn?
Heb wel een beetje krampjes, maar niet anders dan anders. Ik hoop zo dat t onschuldig is. Stel dat er nou 1 van de 2 loslaat, laat dan door de samentrekkingen van de bm de andere ook niet los? Ik weet het, heel ver gezocht mss. Maar knijp m behoorlijk...
Rustig aan meid... ik heb t ook gehad op 11w6d. Schrok me kapot. Voelde mn baarmoeder die dag ook veel duidelijker... heb heel erg rustig aan gedaan die dag, vk gebeld en de volgende dag was t weer over. Hoop echt dat het onschuldig is!!