Paasei-kletsclubje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liana84, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Blloempje wat een prachtig onderschrift. Echt heel mooi :(
    itakepictures och meis 10 dpo zegt niks hoor. Het kan alle kanten op!

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lieve Blloempje, fijn dat je zo snel terecht kunt voor de curettage. Natuurlijk is je hart in tweeën gescheurd, dat zal ook idd nog wel even zo blijven. Dat je veel lieve mensen om je heen hebt is in elk geval heel fijn, al kunnen zij ook maar een heel klein stukje van je verdriet wegnemen. Hele dikke knuffel lieverd.

Itakepictures, mijn schoonmoeder is ook een schat gelukkig, maar helaas ook o zo onhandig af en toe ;). Ik was na haar opmerking maar even weg gelopen omdat ik echt in alle staten was. Ze had dus echt wel door dat ze niet zo tactisch was. Heeft dat ook wel een paar keer gezegd dat het niet zo handig van dr was.

3. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Blloempje, je onderschrift komt echt binnen :(. Ik heb er wel bewondering voor hoe je er mee omgaat. Natuurlijk ben je verscheurd en helaas zal dat gevoel nog blijven, maar ik vind je ontzettend dapper dat je positief probeert te blijven en zo lief reageert hier op de goede berichten. Natuurlijk word je ook niet beter van negatief denken, maar het moet ook maar lukken om vooruit te kijken. En wat afschuwelijk dat je tot maandag met een dood kindje in je buik zit. Ik hoop dat de curretage soepel verloopt, voor zover dat mogelijk is. dikke knuff

hmm..wilde nog meer reageren maar ben het even kwijt...verhaal van blloempje raakt me echt :):(

4. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Sluit me helemaal bij sun aan..
    Ik denk zoveel aan je bloempje! Dikke knuff

5. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Eerst Lieve Bloempje.. zo voelt het precies.. alsof je hart in tweeën is gescheurd.. man o man wat vind ik het erg.. brr en hoppa weer een traan over mijn wang.. we denken aan je! Hadden we nu maar een LIVE groep waar we elkaar konden opzoeken.. is dat niet een idee? 1 keer in de twee maanden een ochtend/middag bij elkaar komen? Thee drinken?

Toch wil ik ook Mandy feliciteren.. ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt bij de gyn..

Itakepictures.. 10 dpo is erg vroeg.. vervelend is dat he wanneer je er zo veel mee bezig bent en de dagen voorbij kruipen..

Liana.. spreekt kleine frummels streng toch lief toe: Jullie blijven SAMEN! Tot het tijd is dat jullie SAMEN mogen komen!

@hier.. ook een 'dirty mind die denkt in plaatjes' :)
    Verder druk druk druk .. bleh.. maar.. mijn ongesteldheid is de eerste normale sinds de miskraam.. geen tsunami, rustig verloop, niet overdreven lang.. zou het dan eindelijk ook weer tijd worden voor mij.. ik wil het zo graag :(

6. Logan

Logan Niet meer actief

Hoelaat ben je bij de gyn Mandy? Ben het ff kwijt haha.

7. Logan

Logan Niet meer actief

Ik hoop het ook voor je hommel!! Xx

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Nu volgens mij ;)

9. LianneE

LianneE Niet meer actief

Dacht 14.30 maar kan me ook vergissen!

Hommel, fijn dat je ongi normaal is. Op naar een mooi ei en 2 strepen!!

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hommel, fijn dat je weer een normale cyclus en menstruatie hebt. Ga natuurlijk heel erg voor je duimen dat je binnenkort een mooie positieve zwangerschapstest hebt :)

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Je hebt gelijk :D

12. LianneE

LianneE Niet meer actief

Dory heeft stiekem een heel goed geheugen :)

13. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff heel bericht gestuurd.. valt telefoon uit.. Poging nr2

Mandy van harte gefeliciteerd! En veel succes bij gyn zo!
    Itakepictures spannend zeg, hoop over aantal dagen wel een positieve test voor je. :)

Lieve Liana ben blij dat het nu weer rustig is bij je. Hoop dat zich nu ook echt geen bruin meer laat zien!
    En schoonmoeders kunnen heel lief zijn maar ook zo niet tactisch.

Butterfly ik had met tarwekiem wel meer afscheiding maar kan ook toeval zijn geweest?

Elf die bal die je voelt kan best je baarmoeder zijn hoor, althans zoals jij het beschrijft voelt het bij mij ook. Als ik snachts lang op een zij heb gelegen en ik word wakker heb ik aan een kant van mijn buik en heuveltje en aan de andere kant plat.. Heel grappig gezicht.

En lieve lieve bloempje! Ik kan me niet voorstellen hoe dit voor je moet zijn... Heel veel knuffel voor jou!

Ik ben de laatste dagen heel duizelig als ik opsta.. Ben ook al 8kg afgevallen wat gezien mijn normale gewicht nou niet echt de bedoeling is. Ben nu maar aan de zoute dropjes gegaan.

14. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik nog iemand was vergeten? Sorry!!

15. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Hey allemaal wat een hoop berichten vandaag! Sorry dat ik nu pas reageer!

Blloempje lieve meid, ik kan me alleen maar aansluiten bij alles wat er gezegd is. Ik wil je een hart onder de riem steken, ook al voelt het op deze digitale manier zo kaal en afstandelijk.

Liana hopelijk blijft het rustig daar met het bruin en roze. Het blijft een onzekere tijd de eerste weken, zeker met zulke signalen en dan ook nog een sociaal onhandige opmerking van schoonmoeder, wat het allemaal niet makkelijker maakt.

Mandy we zijn benieuwd hoe het ging en wat de komende tijd voor je gedaan kan worden!

Elf klopt, dat is je baarmoeder. Die kun je vooral s ochtends goed voelen als je even op je rug gaat liggen :)

Hommel dat is in ieder geval een goed teken!
    Sowieso duimen we deze ronde voor extra sterke paaseitjes (en -zaadjes)!

Itakepictures het is hier vaker voorgekomen dat 10dpo te vroeg was, maar 14 dpo wel duidelijk! Ik hou hoop voor je tot het tegendeel bewezen is!

Naa dat is wel veel, 8 kilo! Geen wonder dat je je niet goed voelt! Je zou zomaar wat tekorten kunnen hebben (zout, magnesium, ijzer etc...) wel goed eten hoor!

Ego: Vandaag neefje bezocht in zuiden van het land. Ruim twee uur heen en zelfde terug. Beetje flauw dat ik m niet vast mocht houden. Ze was daar "niet zo van". Okee dan niet... Tsss.
    Ben nu moe en chaggo. Sorry :D

16. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ehm.. apart? zo van leuk dat je komt kijken en bedankt voor het cadeautje maar vasthouden? echt niet :(

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Bang voor infecties, niemand mocht m vasthouden...

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

... ja dat hoor ik wel vaker dat soort verhalen.. zal je kind inderdaad weerstand van krijgen :)

Mandy, hoe was het bij de gyn??

19. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Zo lieve meiden even snel voor de visite komt.
    Gyn was erg lief.
    Ze gaat overleggen met mede collega of ik met medicatie mag gaan starten! "Lees Clomid"
    Dus ben erg blij!
    Ze heeft veel er al over uitgelegd (met achterliggende gedachten; dat ze met het niet kan beloven maar wel vind dat er actie moet worden ondernomen)

Dus volgende week vrijdag 23 jan een belafspraak

20. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat apart zeg...;)
    Ben ook wel erg benieuwd hoe ik het zelf ga aanpakken.
    Nu vind ik het zelf eerlijk gezegd altijd wel een beetje eng om pasgeboren baby's vast te houden:) (vast niet bij mn eigen kind)

Deel Deze Pagina