Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Januari > Itakepictures - 18 januari > Bakegirl - 29 januari > Logan - 29 januari Februari > ButterflyNova - 1 februari > LianneE - 1 februari > Mamayo - 7 februari > Hommel82 - 9 februari > Cosy - 10 februari Onbekend > Sun123 > Mandy3 ♡Zwanger♡ ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Missjuul - 31 juli 2015 -♂♀? ♡ > Wensje88 - juli 2015 -♂♀? ♡♡ > Liana84 - 1 september 2015 - ♂♀? Twins! We already have 2 boys, 3 girls, 0 surprises & 2 twins! ♡De toppers die Moeders voor Moeders steunen met hun bijdrage Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, En Liana84. Afspraken > Logan - massage - 19 januari > Gerindarupsje - 20 weken echo - 19 januari > Elf84 - controle vk - 20 januari > Wensje88 - termijnecho - 21 januari > Linky - GUO - 22 januari > Linky - Controle bij verloskundige - 23 januari > Naa - Pretecho - 23 januari > Mandy3 - Belafspraak gynaecoloog - 23 januari > Liana84 - Tweede echo - 28 januari > Logan - hsg - 13 februari > Elf84 - 20 weken echo - 24 februari > Logan - gesprek na de hsg - 27 februari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost.
Oh Mandy wat fijn dat de gyn de noodzaak ook zag en dat er actie word ondernomen! Wat vind je er zelf van? En fijne verjaardag vandaag! Hoop dat je een mooie dag hebt
Wat fijn Mandy! Nou nog een positieve belafspraak volgende week en dan kan je misschien eindelijk weer eens écht ervoor gaan ipv als maar moeten wachten. Fijne verjaardag verder!
Mooi en heel erg binnenkomend onderschrift Bloempje! En ook ik vind je zo dapper dat je hier ook nog reageert op de anderen! En ook al voelt het nu misschien niet zo, je komt hier weer bovenop lieverd, al zal dat tijd en pijn en tranen kosten en is dit een litteken dat je altijd met je mee zult dragen. Heel veel kracht en liefde en moed gewenst bij het afscheid nemen van je frummeltje de komende dagen!
Niet leuk zo'n reactie van je schoonmoeder Liana! Gelukkig had ze dat zelf ook door en heb je het haar ook kunnen duidelijk maken! Hoop dat je bruinverlies snel helemaal weg is en dat je je snel weer wat geruster kunt voelen. Bruin is ook oud bloed, dus hoeft helemaal niks te betekenen, maar wat zou het fijn zijn als je dat nou gewoon zwart op wit kon krijgen he?
Fijn Hommel dat je cyclus zich weer normaal lijkt te gedragen, dat geeft de burger moed . Naa, jeetje, snap dat je daar duizelig van bent! Wel even goed in de gaten houden hoor. Was je bij je zoontje ook zo veel afgevallen? Elf, dat klinkt idd wel als je baarmoeder, bijzonder he . Beetje overdreven vind ik dat altijd hoor Linky. Dat je je pasgeborene niet in een hele kamer vol visite van hand tot hand laat gaan snap ik, maar dit is wel het andere uiterste . Zou ook echt een beetje teleurgesteld zijn hoor als ik niet even mocht knuffelen! Nog even geduld Itakepictures!!!! Ik vind het altijd net als met chocola: als je er eenmaal aan begonnen bent kun je er bijna niet meer mee stoppen
YES eindelijk!! Fijne verjaardag verder, lieverd! Linky, echt zo irritant dat je het jochie niet vast mocht houden. Heb dat ook wel eens gehad, dat het bezoek de kleine absoluut niet vast mocht houden. Erg stom. Naa, jeetje lieverd dat je zoveel bent afgevallen. Volgens mij heb je ook al niet zoveel om bij te zetten. Hommel, fijn dat je menstruatie eindelijk weer normaal is. Op naar twee roze streepjes!
Hele visite niet langsgaan snap ik, maar we waren met zn tweeën (vl en ik). Het was verder wel gezellig hoor, beetje kort, maar dat vind ik op zich niet zo erg. Heb nu even de tijd gehad om thuis lekker op de bank alle drukke bewegingen te voelen ze is volgens mij al een uur wild aan het dansen.
Linky dat is ook stom :S Is toch deels het leuke van kraambezoek, even babyknuffelen. Toen m'n nichtje net geboren was heb ik haar volgens mij een uur vastgehouden, vond het zo mooi En leuk, zo'n drukke buikbaby Naa dat is echt veel, pas goed op jezelf meid! Mamaya hahahah ja dat is wel een goede vergelijking. Vorige rondes kon ik me volgens mij redelijk beheersen maar deze keer is ineens het hek van de dam :S
Wat irritant dat je schoonmoeder dat zei. Mijn tante is ook zo, ze bedoelt het echt helemaal niet zo maar ze kan me soms zo kwaad maken met dat soort opmerkingen. Je voelt je al onzeker in de eerste weken van je zwangerschap, dan kan je dat soort opmerkingen niet gebruiken. Bloempje echt een heel mooi onderschrift. Dikke knuffel denk ook veel aan je. Fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt. Oh Naa dat is niet best 8 kg afvallen en je zo duizelig voelen. Heb je al contact gehad met je ha? Ivm duizelingen? Linky lekker dan, 4 u in de auto gezeten en dan je neefje niet eens vast mogen houden inderdaad tss. Dat ie niet van had tot hand mag lijkt me logisch, maar je kan ook overdrijven. Misschien wat desinfectant opsturen wat leuk dat ze zo lekker bezig is, je kleine meid. Mandy wat fijn dat je gyn, actie wil ondernemen, hopelijk krijg je de 23ste een go. Fijne avond nog he meis, voor welke hapjes ben je gegaan?
Mandy wat super! Eindelijk word er wat gedaan. Lekker dan linky, vind dat ook altijd vreemd hoor. Het is je neefje moet je toch lekker mee kunnen knuffelen. Heerlijk he dat gedans in je buik! Ja 8kg is veel en heb idd niet veel reserves. Ik probeer heel erg te letten op mijn eten maar helaas val ik bij minder kunnen eten snel af. Bij mijn zoontje ook 7kg afgevallen aan einde van zwangerschap stond ik weer op 0. Ik ga idd vk maandag even vragen of er iets aan drankjes is met extra voedingstoffen wat ik kan/mag nemen en ze prikken dan ook mijn ijzer dus dan zal ik ook wel horen hoe dat is.