Paasei-kletsclubje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liana84, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Hommel, balen dat het is doorgezet! :(

Bakegirl, beterschap!

Oeh spannend Mandy! Hopelijk volg ik je snel met mijn vruchtbare dagen.

Sun, wat vervelend dat je nog zoveel bloed verliest. Ik snap je zorgen, maar er zijn inderdaad meer vrouwen met een lange en heftige menstruatie. Zoals je gyn al zei: het is wel goed dat al dat oude baarmoederslijmvlies eruit gaat. Maakt het mooi ruimte voor een vers nestje!

Gisteren gewonnen met 22-18. We staan nu 3 punten los van de nummer 2. Zou mooi zijn als we dat gaatje nog wat kunnen vergroten. Na de wedstrijd weer heel lang blijven hangen. Lag pas om 2u in bed. Straks nog met vl en een paar vrienden even naar een cafe om mee te doen aan een quiz. Ben benieuwd.

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Veel plezier Liana, klinkt leuk een quiz!!
    En fijn van de overwinning :)

Hier een drukke week voor de boeg incl zaterdag werken :$
    Heb er nu al geen zin in... haha...
    Verder geen nieuws hier eigenlijk... klachten nog steeds aanwezig. Merk wel dat als ik een beetje uitgerust ben dat het dan beter gaat met de misselijkheid. We zijn weer aan het aftellen tot de echo a.s. dinsdag om 14.30u. Blijft spannend :)

Ik pas de lijst eventjes aan.

edit:
    Naa, hoe is het met jou? Kijk je al uit naar je echo?
    Hoe is het op het wachtbankje dames? Er komen weer een aantal NOD's aan.... Cosy, hou je het nog vol?

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Paaseieren kletsclubje!
    Het actieve-kletsers-lijstje♡

NOD In December
    > Cosy - 11 december
    > LittleMeStphnie 13 december
    > LianneE - 15 december
    > ButterflyNova - 16 december

> Itakepictures - 20 december
    > Liana84 - 24 december
    > Bakegirl - 29 december
    > Logan - 31 december

NOD In Januari

> Hommel82 - 5 januari
    > Mamayo - 9 januari

NOD Onbekend
    > Sun123
    > Mandy3

♡ ZWANGER ♡
    ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♂♀?
    ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂♀? Twins!
    ♡ > Linky -6 juni 2015 - ♂♀?
    ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♂♀?
    ♡ > Elf84 - 13 juli 2015 - ♂♀?
    > Naa - 22 juli 2015 - ♂♀?
    > Missjuul - 31 juli 2015 -♂♀?
    > Wensje88 - 1 augustus 2015 -♂♀?
    > Blloempje - augustus 2015 -♂♀?

♡Moeders voor moeders toppers: Moonlight, Linky, Daantjuh85 en Naa.

AFSPRAKEN

> Naa - echo vk - 9 december
    > Elf- controle en 3e echo gyn - 9 december
    > Sun - follikelmeting/echo - 10 december
    > Logan - gynaecoloog - 12 december
    > Elf- termijnecho en prenatale diagnostiek gyn - 16 december
    > Wensje88 - 1e echo en intake - 23 december

> Gerindarupsje - controle vk - 23 december
    > Linky - pretecho - 24 december
    > Moonlight 20 weken echo - 7 januari
    > Linky - 20 weken echo - 13 januari
    > Daantjuh85 - 20 weken echo - 13 januari

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin*
    Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3)
    Oktober 2014, Liana84. (5+1)
    Oktober 2014, Blloempje. (5w)

Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden.
    Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost

4. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Haha ja klopt word er zo nerveus van het idee dat ik zometeen zelf kapot maak me vorige miskraam voelt ook zo misschien Door de miskraam dat ik sneller negatief denk! Moet maar even proberen te relaxen

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Welterusten alvast iedereen, morgen weer een nieuwe week.

6. Missjuul

Missjuul Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.036
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beterschap bakegirl.

@hommel: Balen dat je ongi doorgezet is.

@ sun jeetje al 7 dagen vervelend zeg echt een grote schoonmaak. Op naar een vers nestje.

Welterusten allemaal!

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Goedemorgen! Tijd om mezelf uit bed te slepen voor een nieuwe week :D

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

ButterflyNova, hoe is het? Je bent zo stil!

Lianne, hoe zit het wachtbankje? Heb je al bedacht wanneer je gaat testen? :p

Veel succes vandaag!
    Ik begin de week met een uurtje bij de haptonoom :)

9. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, hier moet er ook heel wat trek- en sleepwerk aan te pas komen ;)

Ik hoop een week met weer eens wat goed nieuws hier, dat geeft de burger weer wat moed!
    Dus graag wat mooie testen, eieren en beebjes op de echo!

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Het gaat oke hier, ben er vrij rustig onder, ga er niet vanuit dat het raak is en ik nog wat langer geduld moet hebben en met 2 normale cycli op rij kan er wél vanuit gaan dat mevrouw de cyclus zich herstelt heeft :D

Ik ga zondag of maandag testen. dat is dan CD 28 of 29. Mijn 'normale' cyclus is rond de 24-26 dagen dus ik verwacht eigenlijk dat ik zaterdag ongesteld wordt en als dat niet zo is ben ik zeker overtijd :)

Vroegtesten heeft geen nut, ook toen ik zwanger was, testte ik op pas op NOD positief ;)

Haptonoom ze Elf :)
    Sun, op maandag heb ik eigenlijk zo'n lanceer-systeem nodig haha ;)

Cosy, hoe is het met jou?? nog een paar daagjes tot NOD :D

11. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Idd, hoe is het meis?

Lianne, ik vind het zo knap hoe jij altijd weer zo goed kunt relativeren. Doe mij daar wat van :D

Elf, succes bij de haptonoom

Gisteren een redelijk donkere streep op de ovu test. Piek zit er waarschijnlijk aan te komen. Hopelijk vandaag of morgen. Ben benieuwd.

12. LianneE

LianneE Niet meer actief

Haha nou ja ik probeer maar zo te denken: door te stressen en te googlen word je echt niet meer of minder zwanger :p je bent zwanger, of niet.. en alleen de tijd zal het leren :)

Fijn dat je piek onderweg is :cool:

13. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    I'm still hanging in here :)!

Bekijk bijlage 432473

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :) BRILJANT!!!

Ik probeer hier op mijn werk discreet van mijn stoel te rollen van het lachen :D
    wanneer ga je testen? donderdag? *edit in je banner staat dat morgen je NOD is?

15. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

hahahaha Cosy! geweldig!!!

Lianne.. goede instelling!!!

@hier.. grrrrrrrr Afgelopen zaterdag avond dus ineens helderrood bloedverlies.. wat al vreemd is want normaal altijd eerst een paar dagen bruinverlies.. maar goed.. ik dacht het zal wel.. het is toch iedere maand weer anders op het moment.. daarna dus twee maandverbanden flink bloedverlies en daarna noppes meer.. Dat is toch om gek van te worden! Normaal ben ik ongeveer een week ongesteld.. paar dagen bruin, paar dagen flink en dan weer afbouwend.. niet pats boem rode zee en weer kurkdroog..
    Gisteren voor de zekerheid getest om zw uit te sluiten en gelukkig was die negatief.. ik zeg gelukkig want ik zou het echt niet vertrouwen als hij nu positief zou zijn.. Morgen mijn NOD en voor de zekerheid nog een keer testen.. hopelijk zet het gewoon even flink door.. ik maak me toch wel zorgen dames.. het is inmiddels bijna een half jaar geleden en het lijkt gewoon niet te stabiliseren.. we zijn er thuis eigenlijk best een beetje verdrietig om..

16. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    :D ja ik kon mijn gevoel even niet beter onder woorden brengen ;).
    Heb niet echt nieuws, kan twee kanten op want lage rugpijn en een wat rommelende buik ;)
    die banners doen altijd stom, nu zegt hij 1 dag, morgen 0 dagen en woensdag mag ik naar hartenlust testen :). Als je hem zo ziet klopt hij wel. ovulatietest+14 dagen= nod 11 dec, ovulatietest + lf van 13 (zoals ik het gewend ben)= nod 10 dec.
    kortom, woensdag niet ongesteld: donderdag testen!

17. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Balen zeg hommel, zo onduidelijk :(

18. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja die banners zijn soms ook wel raar... je mag van ze altijd een dag voor NOD testen omdat het HCG dan evt hoog genoeg is. maar ik ben inderdaad ook van mening dat wachten tot NOD + 1 wel het beste is (ik bedoel ik word ook wel eens 's avonds ongesteld :)). Spannend, ik duim voor je!!

Och meis wat een gedoe toch steeds :( dikke knuff voor jou! ik wil je wel even een hart onder riem steken.. ik heb dit ook sinds een ik een MA heb gehad.. t begint op dag 1 van de ongi wat lafjes te druppelen, dan gaat het weer weg en dan breekt op dag 3 de pleuris uit. Vervolgens duurt het totaal dag 7/8 en is het weer klaar (voor de MA had ik gewoon baf bloed en na 4/5 dagen was het weer voorbij). Maar ook voor mijn zwangerschap wisselde het wel een beetje hoe het verliep, volgens mij is dat aardig 'normaal'.
    Hoeveel dagen was je cyclus nu?

19. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Och meis wat een gedoe toch steeds :( dikke knuff voor jou! ik wil je wel even een hart onder riem steken.. ik heb dit ook sinds een ik een MA heb gehad.. t begint op dag 1 van de ongi wat lafjes te druppelen, dan gaat het weer weg en dan breekt op dag 3 de pleuris uit. Vervolgens duurt het totaal dag 7/8 en is het weer klaar (voor de MA had ik gewoon baf bloed en na 4/5 dagen was het weer voorbij). Maar ook voor mijn zwangerschap wisselde het wel een beetje hoe het verliep, volgens mij is dat aardig 'normaal'.
    Hoeveel dagen was je cyclus nu?[/QUOTE]

HAHAHA heerlijke bewoording!!! Gelukkig is mijn cyclus dit keer inderdaad wel redelijk! Ongeveer 33 dagen? Vrij korte LF maar dat heb ik wel vaker... Het is gewoon dat het zo 'anders dan anders' voelt.. Ik ben altijd extreem gelijkmatig geweest, ook na mijn bevalling, en nu heb ik er gewoon geen goed gevoel over... aan de ene kant denk ik dat het wel goed komt maar soms twijfel ik of er niet iets meer aan de hand is. Maar wel een hele geruststelling dat ik niet de enige ben! Thanks meid!

20. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ja, ik snap het helemaal hoor.. je gaat toch twijfelen of er iets 'kapot' is gegaan ofzo. Het is geloof ik wel normaal dat na een zwangerschap (ook als die mis is gegaan...) het even van de wap is.
    Je leest hier ook wel regelmatig van mensen die gelijk hoppa zwanger zijn maar het is vrij normaal dat het allemaal even duurt. Dat zei mijn gyn en ik denk dat hij er toch meer verstand van heeft van dokter google ;)

33 is zeker netjes toch :) en met stapjes vooruit.. deze keer geen rare tussenbloedingen, volgende keer gewoon een nette cyclus en hopelijk geen ongi maar een + test :D

Deel Deze Pagina