Sorry dames, erg druk weekend en mobiel mee praten is toch wat lastiger dan via de pc Het gaat! Donderdag op vrijdag nog enorme buikpijn gehad maar daarna bleef het rustig. Mijn weerstand is wel behoorlijk slecht, voel me niet helemaal top zal wel een virusje lopen te zeuren. Maar we gaan gewoon door, zaterdag was ik natuurlijk behoorlijk brak van het zwart werken. In de middag met mijn zusje gaan shoppen en 's avonds film gekeken. Gisteren hadden we een borrel bij vrienden en lekker meegegeten en daarna lekker series gekeken. Fijn weekendje nog zo voordat de drukte los barst de komende weekenden Vl concludeerde gisteren dat het 2014, op het aanzoek na, best een klote jaar is geweest. We gaan dan ook voor een veel beter 2015 Hahaha, ge-ni-aal! Hommel knuff voor jou, begrijp wat je bedoeld. Verder knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
Haha LOL @ hommel, wat klote zeg, knuf voor jou. Snap dat t je verdrietig maakt. Is niet leuk! Cosy en lianne ik duim voor jullie.
Pff iemand die 2 kaarten voor U2 in de Ziggodome wil overnemen? Manlief heeft in de chaos vanmorgen verkeerde tickets besteld en nu hebben we heel dure en zijn we 392 euro kwijt voor 2 tickets inclusief parkeren etc. Wel mooie plekken, maar oehh ik was echt kwaad vanmorgen, we wilden echt max totaal 150 euro uitgeven :S En annuleren kan alleen bij echt zwaarwegende medische redenen bijv. Lekker handig van 'm :S
HOEveel? *valt van de loungebank af* snap dat je daar een beetje boos van wordt, jemig zeg! hoop dat je er vanaf komt . Hier geen U2 fans vrees ik. thanks
Ja erg he.. Ik was echt laaiend, het is ook echt typisch iets voor hem dat hij dan iets koopt en niet goed oplet :S Niet het eerste dure geintje helaas...
hahahhaa Cosy.. Chille bank hoor!!! Verder niet zoveel gelezen hier.. Super druk @ work Net 2 dagen vrij geweest, maar kan het nu weer dubbel zo hard inhalen! Blegh @itakepictures.. jeetje dat zijn mooie plaatsen dan? Zit er gratis eten bij ofzo :d Hier geen U2 fans dus kan je niet verder helpen! Marktplaats doet wonderen straks denk ik hoor. Volgens mij is het zo uitverkocht. Misschien maakt ie er nog winst op?
What aha cosy die is echt hiiiillarisch!! Hoe doe je dat ook?? Rest volgt later heb opl dag..lees af en toe wel fijn mee als tot saai wordt...
Jeetje! Voor 160 wil ik ze wel van je overnemen maar daar ga je vast niet mee akkoord Heb vanochtend geprobeerd tickets te bemachtigen maar was niet te doen. Helaas! Hoop nu ook op Ticketswap ofzo. Ik denk dat je ze wel kwijt kunt raken, weet alleen niet of je ook dat bedrag er voor gaat krijgen.
Hahaha nee dat is minder dan de helft van de 392 die we betaald hebben ik ga ze voor 375 aanbieden op ticketswap. Als we ze niet voor meer dan 300 verkocht krijgen gaan we zelf
Wat krijg je eigenlijk voor 392? mag je dan bij Bono op schoot zitten ? Ben ook geen U2 fan overigens dus kan je ook niet helpen
brrr hoop het niet, vind het best een griezel Het zijn eersterangsplaatsen, a 170 euro per kaartje. Dan nog 2 parkeertickets, annuleringsverzekering en boekingskosten. Voila: 392 euro. Echt bizar. Er waren ook kaartjes van 65 euro, die wilde we kopen. Manlief dacht dat hij er daar 6 van had, want er stond "6x U2" in z'n winkelmandje (we wilden met vrienden gaan). Na het afrekenen (waarbij de website tot 2x toe crashte) kreeg hij het overzicht en stond er 2x kaarten, 2x parkeren, 2x annuleringsverzekering. Ook 6x dus. En de annuleringsverzekering kun je alleen gebruiken als er echt een medisch probleem is of je moet onverwacht naar het buitenland oid. We hebben nu een mail gestuurd en het gegooid op een chaotische situatie bij het boeken, kijken of dat werkt
Wellicht kun je Ticketmaster het verhaal voorleggen? Las op social media dat een dame ook iets anders heeft afgerekend dan dat ze besteld had. Zelf kreeg ik op een gegeven moment ook een error. Lijkt iets niet juist te zijn gegaan.
Haha! 392 maar...? hij heeft overigens wel 4 kinderen zag ik op google.. heeft m dus bijna 1600 euro gekost
Cosy, haha geniaal die foto Hommel, wat een gedoe toch weer. Ik snap heel goed dat je er onzeker van wordt. Knuff voor jou! Itakepictures, Jeeeeemig he, wat een geld . Kan me heel goed voorstellen dat je boos was. Hoop dat je ze nog kwijt kunt.