hahaha meiden, ik heb weer smakelijk gelachen om jullie. LianneE: 'weer eens wat anders dan een bosje bloemen" Itakepictures: stoere actie van je vent! Die van mij vond het ook erg leuk om in de rij te staan met zijn potje Linky: "synoniemen voor fijn" Heb ik ook wel eens als ik iets terug lees dat ik denk...hmmm... Naa: *smelt mee* wat poepig! Ik kom net terug uit het zh. Eigenlijk was het allemaal goed, maar ik ben toch een beetje van slag. Waren 2 mooie, gezonde follikels (17 en 18 mm) en goed bms, mooie dikte en goede kwaliteit. Niks te klagen zou je zeggen. Maar die gyn (deze vent had ik nog niet eerder gehad) begon over de kansen en eerder is tegen mij gezegd 20% per keer. Deze zei 10-12% . Ik vroeg hoe hij op dat getal kwam 'als we kijken naar de resultaten van vorig jaar in dit zh, is er 10-12% zwanger geraakt met het spuiten van FSH bij anovulatie". Eigenlijk is dit vooral blijven hangen van het gesprek Overigens vond hij het een goed idee om nog een keer zaad analyse te doen, al was het maar voor mijn geruststelling.. Dus misschien staat ie wel bij vl van Itakepictures in de rij Maar goed, we hebben een NOD: 3 februari
Vanavond gaan we lekker samen wokken, even lekker iets leuks doen samen. Manlief is morgen vrij dus dan gaan we ff naar ikea. Fijn even samen wat leuks doen
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Januari > Logan - 29 januari Februari > ButterflyNova - 1 februari > LianneE - 1 februari > Sun123 - 3 februari > Mamayo - 7 februari > Hommel82 - 9 februari > Cosy - 10 februari > Itakepictures - 20 februari Onbekend > Mandy3 > Bakegirl ♡Zwanger♡ ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Missjuul - 31 juli 2015 -♂♀? ♡ > Wensje88 - juli 2015 -♂♀? ♡♡ > Liana84 - 1 september 2015 - ♂♀? Twins! We already have 2 boys, 3 girls, 0 surprises & 2 twins! ♡De toppers die Moeders voor Moeders steunen met hun bijdrage; Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, En Liana84. Afspraken > Wensje88 - termijnecho - 21 januari > Linky - GUO - 22 januari > Linky - Controle bij verloskundige - 23 januari > Naa - Pretecho - 23 januari > Mandy3 - Belafspraak gynaecoloog - 23 januari > Logan - massage - 26 januari > Liana84 - Tweede echo - 28 januari > Mandy3 - acupunctuur - 29 januari > Logan - hsg - 13 februari > Elf84 - 20 weken echo - 24 februari > Logan - gesprek na de hsg - 27 februari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost
Fijn dat alles goed is Elf!! Sun voor jou ook fijn dat er eieren klaar staan! niet te gek maken over die percentages!! is moeilijk dat snap ik.. maar het komt goed! misschien niet deze maand, danwel volgende week maand
Indd... niet gek laten maken door de cijfertjes.. Het zijn niet jou cijfers.. En je bent al een keer zwanger geweest... Dus opzich goede kansen op een nieuwe zwangerschap! 2 mooie eitjes! Hop hop hop! Op naar de 3de twin
Sun: de ene gyn zegt dit, de ander dat... Het persoonlijke slagingspercentage voor jullie zal toch niet anders zijn dan de vorige keer. Maak je niet druk, er staan twee mooie eitjes klaar om te springen. (misschien heb je wel dubbel kans!) Elf: wat mooi!
hahaha dat zou toch wat zijn Wb die cijfertjes, het zakt al wel weer hoor, het positieve van de eitjes die in de startblokken staan (ja ja, leuk voor het beelddenken ) komt langzaam wel weer terug. En ach, mijn lichaam houdt van het tarten van de statistieken dus het zegt niks
Die cijfers zijn een gemiddelde meis.. En die 10% kun je misschien best omhoog krikken! Ik ben ook meteen zo'n doemdenker als het gaat om cijfertjes, maar probeer het naast je te leggen. Het komt vast goed, ik duim ervoor!
Dat vroeg ik me ook af ja.. En is dit alleen van deze specifieke behandeling, of is het ook zo dat stellen wellicht overstappen op een andere behandeling of ander hormoon na een paar behandelingen wat dan weer in een andere statistiek valt?
Yeeh een NOD Sun!! en snap dat die statistieken zijn blijven hangen.. maar die ga jij lekker verbreken! Fijn elf dat alles goed was!
goede vraag....eerst zei hij 10-12% per ronde, maar later zei hij dat vorig jaar 10-12% zwanger is geraakt...hmmm...nou weet ik het ook niet meer Ik neem aan per ronde, want als dat het totaal percentage zou zijn, zouden ze er toch niet aan gaan beginnen? Het ging wel alleen over deze specifieke behandeling en niet over % na evt andere behandelingen... Weer een andere arts zei dat na 6 maanden 50% zwanger is met spuiten met Gonal f. Ik ga voor dat percentage, klinkt nl een stuk hoopvoller
Laat je inderdaad niet gek maken met al die cijfers. Inderdaad op naar de 3de twins. Er staan d'r 2 klaar, dus laten we t er maar op houden dat je dubbel zoveel kans hebt. (Duim duim)
bloempje, wat jammer dat deze nare gebeurtenis ook nog eens zo vervelend is gelopen. Sommige mensen zouden niet is de zorg mogen werken. Dikke knuffel 50% is inderdaad een stukje hoopvoller sun.
Vl kon gelukkig toch nog mee naar de intake bij de verloskundige. Het zelfde meisje gehad die we toen de tijd ook hadden. Echt een lieverd! Na de ma heeft ze toen de tijd ook een aantal keren gebeld om te vragen hoe ik me voelde. We hebben het hartje voor t eerst gehoord zo mooi