naa, te schattig je zoontje. en fijn dat het allemaal goed is. gerinda en elf, fijn dat alles bij jullie ook goed is.
Elf en Naa, wat fijn dat alles oké is met de kleintjes. Schattig ook van je zoontje Naa. Sun, oeh twee eitjes op springen. Misschien wel tweeling nummer 3 hier in de club . Sja en wat die percentages betreft: er worden daar zoveel dingen over gezegd. Al snap ik wel dat je niet vrolijk van bepaalde berichten wordt. Itakepictures, wat super van je man dat hij zelf een afspraak heeft gemaakt voor zaadonderzoek.
Hier niet dubbel geklust hoor . Zaadjes van vl schieten gewoon alles raak wat ze tegenkomen (of het moet een 1 eiige tweeling zijn).
hij zei al: ik zal de denkhengst de komende dagen weer van stal halen Wat fijn trouwens om het hartje te horen, mooi geluid he?!
Sun, ik las ergens dat je als normaal stel 15% per ronde hebt. Is ook niet veel. Het is een kwestie van geluk hebben/ zes gooien en het gaat je lukken!!! dat weet ik zeker! Ik wilde jullie deze zin even niet onthouden: "Per cyclus is de mens zowat een van de minst vruchtbare soorten op deze planeet. " hebben we weer goed geregeld haha! Missjuul: heel fijn!!
Hier ook lekker elke dag in de weer. Ik ga ook voor de tweeling Nee hoor, als ik over veertien dagen ongeveer maar een vette knaller heb.
haha,ik heb me idd wel eens afgevraagd hoe het kan dat al die beesten elke seizoen volop baren Maar Sherlock heeft het antwoord gevonden!
Ik vind het wel oneerlijk. Hun doen het gewoon alleen om voort te planten, en dan ook gelijk raak. Jaloezie ten top
Het stukje ging nog verder: Een goede eicel heeft in goede omstandigheden zon 70% kans om bevrucht te raken. Eenmaal bevrucht heeft de eicel opnieuw zon 70% kans om voldoende verder te ontwikkelen zodat een innesteling mogelijk wordt. Toch redt daarbij slechts 1 op 3 embryos het tot een vaststelbare zwangerschap. Dat toont aan dat er een streng filtersysteem aan het werk is: de natuurlijke selectie. Dit filtersysteem blijft in mindere en wisselende mate actief gedurende de volledige zwangerschap. Wil niemand depressief maken maar je kan dus elke maand weer pech hebben dat je in die 30% kans zit.. En dan daarna nog maar weer 70%. tja.. het is gewoon niet zo handig geregeld bij ons.. korte vruchtbare periode, maar 1 kind per keer (althans meestal ) en dan ook nog eens de hersens om erover te piekeren En dan al die dingen op internet.. je moet elke dag, je moet om de dag.. wat moet je nou? je zou er gewoon dol van worden
Inderdaad, de een zegt 3 keer per week, de ander om de dag.. Maar nu zegt iemand weer elke dag? Dat schijnt toch niet goed te zijn voor de kwaliteit van de zaadjes?
tja, wie zal het zeggen? Maar elke dag moet toch ook kunnen? volgens vl doet (bijna) elke man wel 1x per dag aan (tja hoe gaan we dit operator-vriendelijk verwoorden) de handmachine zeg maar Als het goed is heb ik dus donderdag ochtend mijn ei, zegt die gyn dat woe en vrijdag gemeenschap hebben ook goed is (voorkeur voor dinsdag en donderdag). Maar vrijdag is dan toch ook veel te laat?? En wat je zegt LianneE, ergst is nog die hersenen die we hebben gekregen om alles tig keer te overdenken...zucht...*wordt moe van zichzelf*
Nou als Daantje ermee zwanger is geraakt van 2 kids zou het toch kunnen werken Ik kijk meestal hoe het uitkomt, als je gewoon 2 dagen achter elkaar zin hebt (ben vorige keer ook zo zwanger geraakt overigens). Heel eerlijk: ik denk soms dat het allemaal niet zoveel uitmaakt, dat je in de maand dat je 6 gooit ook wel 6 had gegooid als je het een dag eerder of later had gedaan maar ja dat weet je natuurlijk nooit
hehe die van jou is wel een dekhengst hoor dan... volgens mij heeft de doorsnee man van 30+ met een fulltime baan soms ook gewoon zin om op te bank tv te kijken en te slapen enne: in de oertijd (jaja daar is mijn stokpaardje weer) hadden ze ook geen klusschema's en de mensheid is niet uitgestorven
LianneE, heeft vl trouwens al wat actie ondernomen? Je zou het toch btje aan hem over laten deze ronde (met als voorwaarde dat hij wel wil tijdens je vruchtbare dagen )