Jep. Conclusie uit deze studie: geen ovulatietesten + geen druk + geen 'spermafabriek' gevoel= libidoverhoging van 200% zonder morren 4 x in de vruchtbare week oke, dit klinkt alsof het normaal een probleem is ofzo, dat is ook weer niet zo maar hij vond het gewoon niet zo leuk om onder druk gezet te worden en het werd door mijn gestress er niet leuker/ gezelliger/ spontaner op. kortom: voor herhaling vatbaar!
Ooo ik heb trouwens ook pre seed gebruikt.. Toevallig beide zwangerschappen... En beide keren een nieuwe tube. Misschien een tip!
hihi dat klinkt goed! En laat ontspanning nou ook nog eens bijdragen aan de kans op een zwangerschap. Dat zijn dus wel 5 vliegen in 1 klap
Mijn gynaecoloog zei bij goed zaad kan elke dag. Bij mindere kwaliteit om de dag omdat het zaad dan tijd nodig heeft om weer goed aan te sterken. Sperma overleeft 48 tot 72 uur duw om de dag is prima.
Haha nou weet niet waar jouw vl die wijsheid vandaan heeft maar die handmachine staat hier al jaren in de kast Maar elke dag, denk niet dat ik daar aan zou moeten denken. Heb nu al een beurs gevoel
Haha ik denk dat manlief een bont en blauw gebeuren krijgt als hij die handmachine óók nog moet gebruiken.
hahahaha, nou dan zal die van mij wel een geval apart zijn...als ik hem mag geloven blijft het niet altijd bij 1x per dag Hij krijgt ook instructies mee als eitjes spring-klaar zijn, dat die handmachine even uit moet Ik moet er zelf ook niet aan denken elke dag, heb ook nog wel wat anders te doen
Hahahaha "handmachine staat hier al jaren in de kast" ik zei ook niet dat het elke dag hoeft maar goed volgens mij maakt het exacte 'programma' niet zoveel uit. Of althans, dat hou ik mezelf maar voor, is een stuk relaxeder voor mijn gemoedsrust Linky, je hebt gelijk ook.. hoe voel jij je daar eigenlijk bij?
Zo ik ben er weer... moest even wat dingetjes doen voor mn opleiding, maar nu heb ik een vrije middag en avond De semenanalyse was idd gewoon via de huisarts bij ons! Inleveren bij het lab van de ziekenhuis inderdaad. Lianne en Butterfly, succes maar weer op het wachtbankje. Mijn duimen draaien Sun, percentages zijn stom! Niet teveel van aantrekken. Wel erg fijn dat er eitjes aankomen!! Nog een tweeling zou echt geweldig zijn Hahaha.. de handmachine Missjuul, leuk dat vl toch mee kon. Ik was echt alleen Zal nog even wat meer vertellen over de controle: mijn bloeddruk was weer goed, 110/70, verder geen bijzonderheden. De verloskundige vertelde mij dat ik 'hoog draag'. De rand die ik laatst voelde, dat was mn baarmoeder helemaal niet Hij zit al thv mijn navel!! Heel duidelijk te voelen nu ik weet waar ik op moet letten. Hartje was trouwens even zoeken, want mini elf lag vrij ver onderin. Heb het opgenomen voor ml en ook doorgestuurd naar mn moeder. Wat een mooi geluid is dat edit: die spierpijn van gisteravond was een teken dat mijn buik moe was van de dag dat betekent dus rustig op de bank met een kruik of in bad. Ze noemde het nog geen harde buik, want dat is veel pijnlijker...ofzo... Linky, je hebt gelijk.. dacht er laatst ook nog aan of je daar nog weleens aan denkt?
Sorry voor de moodkill Ik hoop echt voor iedereen gezonde beebjes, en het zou super zijn als er nog meer tweelingen bij komen in dit clubje. Ik vond het alleen een beetje confronterend om te lezen dat de mijne niet echt meer meetelt, alsof het er nooit een is geweest. Zo bedoelen jullie het niet, weet ik wel, maar moest toch even slikken. Verder mag ik echt in mn handen knijpen dat de rest van deze zwangerschap zo voorspoedig gaat *afkloppen* nu er ook zoveel zijn waarbij het niet lukt, of steeds mislukt. Maar alsjeblieft: praat er verder over! Elke nieuwe tweeling in dit groepje maakt me vrolijk voor de rest van de week (en ik hoop stiekem ook dat sun haar beide eitjes kan benutten ) Ik werd alleen een beetje emo net.
Och meis, een dikke knuffel voor jou. Beetje lomp van ons om daar zo overheen te stappen natuurlijk telt jouwe mee!! en ondanks dat je nu een mooi en perfect meisje in je buik hebt, is het nog steeds verdrietig dat er eigenlijk nog 1tje zat. Ik hoef trouwens niet perse een tweeling hoor haha, 1 gezonde ben ik ook al meer dan tevreden mee
Paaseieren kletsclubje! Het actieve-kletsers-lijstje♡ NOD - lijsten Januari > Logan - 29 januari Februari > ButterflyNova - 1 februari > LianneE - 1 februari > Sun123 - 3 februari > Mamayo - 7 februari > Hommel82 - 9 februari > Cosy - 10 februari > Itakepictures - 20 februari Onbekend > Mandy3 > Bakegirl ♡Zwanger♡ ♡ > XmoonlightX - 17 mei 2015 - ♀ it's a Girl! ♡♡ > Daantjuh85 - 3 juni 2015 - ♂&♂ they're Twin-boys! ♡ > Linky - 6 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Gerindarupsje1 - 18 juni 2015 - ♀ it's a Girl! ♡ > Elf84 - 15 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Naa - 23 juli 2015 - ♂♀? ♡ > Missjuul - 31 juli 2015 -♂♀? ♡ > Wensje88 - juli 2015 -♂♀? ♡♡ > Liana84 - 1 september 2015 - ♂♀? Twins! We already have 2 boys, 3 girls, 0 surprises & 2 twins! ♡De toppers die Moeders voor Moeders steunen met hun bijdrage: Moonlight, Linky, Daantjuh85, Naa, Liana84 Afspraken > Wensje88 - termijnecho - 21 januari > Linky - GUO - 22 januari > Linky - Controle bij verloskundige - 23 januari > Naa - Pretecho - 23 januari > Mandy3 - Belafspraak gynaecoloog - 23 januari > Logan - massage - 26 januari > Liana84 - 2e echo - 28 januari > Mandy3 - acupunctuur - 29 januari > Logan - hsg - 13 februari > Elf84 - controle vk - 16 februari > Elf84 - 20 weken echo - 24 februari > Logan - gesprek na de hsg - 27 februari Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Oktober 2014, Linky. (6+0) *Vanishing twin* Oktober 2014, ButterflyNova. (6+3) Oktober 2014, Liana84. (5+1) Oktober 2014, Blloempje. (5w) Januari 2015, Blloempje. (10+2) Lijst aanpassen? Quoten en haakjes weghalen of in kleur je wijziging in je post vermelden. Gebruik 'NODLIJST' in de zoekfunctie om snel de lijst te kunnen terug vinden. Ben je van de lijst verwijderd? Dan heb je veertien dagen niets gepost
Snap het helemaal Linky, was ook echt niet mijn bedoeling! Sorry meis! Natuurlijk telt jouw kindje ook mee! Het komt denk ik omdat er gelukkig ook nog een mooi ander kindje in je buik groeit en ik graag de nadruk leg op het positieve. Dit is niet bedoeld als excuus (want het blijft een lompe actie) maar meer als verklaring.. Ik had er eerder wel aan gedacht toen we het zo hadden over die 2x2 etc. maar ja daar heb je ook niet zoveel aan. Knuffel
Het was ook niet bedoeld als aanval hoor, Sun. Ik begrijp helemaal dat je ermee bezig bent, de kans is voor jou nu groot met twee eitjes in de aanslag En het positieve blijven benadrukken: blijven doen hoor! Het was alleen even dat besef bij 2x2
Ah lieve meid, wat naar dat je dat zo hebt gevoeld. Is uiteraard niet de bedoeling. Kan me voorstellen dat het even confronterend is. Knuffel!