Paasei-kletsclubje DEEL 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liana84, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Lieve linky! Ben jij gek! Tuurlijk komtndat hard aan. Goed dat je het zegt:) dikke knuff

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo ervaar ik het ook niet hoor! Alleen maar goed dat je het zegt. 😘

3. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Elf, fijn dat alles goed was! Mooie bloeddruk en het hartje gehoord :)
    Is hoog dragen niet een teken van een jongetje? ;) hihi daar zullen ook wel een miljoen theorieen over zijn ;)
    En wat klinkt dat grappig 'mijn buik is moe', alsof het een zelfstandig handelend wezen is :D maar lekker rustig aan doen als je dat voelt!

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Zo voelt het ook een beetje hoor ;) Er gebeurt zoveel daarbinnen en ik heb er helemaal niks over te zeggen.. hihi

Ik denk al vanaf het begin een jongetje, dus ben benieuwd :D

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik denk dat ook dat jij een jongetje krijgt. alleen heb ik het altijd fout dus dan krijg je vast een meisje :p

6. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Linky, goed dat je het zegt! Denk je er vaak aan dat het een tweeling was?

Nou manlief heeft zn potje en alles om zaad in te leveren. Huisarts vond het prima, ze zei wel dat het niet ongewoon is dat het 2 jaar duurt voor een stel zwanger is. Ik hoop niet dat we zo lang moeten wachten eigenlijk... Vind het nu al best zwaar worden

7. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik ben heilig overtuigd van een meisje. Maar nu er twee in mijn buik zitten, zou het ook maar zo kunnen dat er een jongetje in zit. Volgens schoonma krijgen we twee meisjes. Kan niet wachten totdat ik een geslachtsbepalingsecho kan laten doen. ;)
    Ben ook super benieuwd of het 1 of 2 eiig is. Maar laten we maar niet te hard op de zaken vooruit lopen en eerst hopen op een goede echo volgende week.

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Nee, twee jaar zit je idd niet op te wachten zeg!

9. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Komt goed meis :) Al snap ik je instelling als geen ander.
    Heb t ook nog steeds... :) (vandaag ook met vk besproken)
    Ben ook erg benieuwd of het 1 of 2 eiig is! Spannend!

Er komen veel afspraken aan komende dagen zag ik net in de lijst. Leuk :)

10. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Dikke knuf Linky! Jouw 2de gup moeten we indd niet vergeten..

Dan zijn die extra tweelingen in dit clupje wel extra confronterend!

Sorry... X

11. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat goed! Wij waren enorm gerustgesteld na dat onderzoek en dat scheelde een hoop stress.
    Twee jaar is niet ongewoon nee, maar snap dat je niet zo lang wilt wachten :)

12. LianneE

LianneE Niet meer actief

Wat goed itakepictures! Ik hoop indd dat je eerder aan de beurt bent dan 2 jaar. Wanneer krijg je uitslag?

Wanneer vlieg je nou? Dit weekend al?

13. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Hij moet het nog doen hoor, hij heeft het alleen opgehaald. Volgende week is hij toch een week alleen thuis dus tijd genoeg ;)

Zondag ga ik weg ja! Dan heb ik een paar dagen voor mezelf in Dallas, dan begint de workshop die 5 dagen duurt en dan vliegt manlief naar San Francisco waar ik ook naartoe vlieg vanuit Dallas en hebben we 2 weken vakantie/tijd voor een VS-baby ;)

14. LianneE

LianneE Niet meer actief

Nice!!! Aftellen dus :)

Nog even over kwakjesonderzoek, ik vroeg me af hoe vaak er nou wat "mis" is? Is het merendeel nou ok? Het % wat je hier op zp ziet is niet zo representatief volgens mij :)

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Geen idee Lianne, hoe vaak dat voorkomt. Ik weet geen percentages.
    Ik 'ken' nu 2 stellen waarvan de man de oorzaak is van de onvervulde kinderwens. Het ene stel is nu bezig met IVF en het andere stel kan alleen mbv een donor aan de slag...

16. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Leuk vooruitzicht!!!

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

#4937 Elf84, 20 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2015
    Liana, hoe is het eigenlijk met de misselijkheid?

edit: Daantje, heb jij nog een leuke jas gevonden uiteindelijk?

18. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Heel tof!

19. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vind twee wél ongewoon. 70% is binnen 1 jaar zwanger, ik vind een jaar eerder gewoon.
    Wanneer mag je vriend ermee naar het lab?

20. Logan

Logan Niet meer actief

Aahh lieve Linky, ik vind het best rot voor je. Laatst vroeg ik me inderdaad al af hoe je je eigenlijk onder zoiets voelt, maar ik wilde niks aanwakkeren. Het lijkt me inderdaad ook best confronterend om te lezen dat er hier dan twee tweelingen zijn die wel goed gaan. Ik denk dat het net zo voelt als tegelijk zwanger zijn met iemand, en jij hebt een miskraam en de ander niet? Dat gevoel ken ik en is heel zuur :(

Deel Deze Pagina