De goede verhalen worden ook minder vaak verteld mijn man heeft perfect zaad... Niet dat dan een hart onder de riem steekt gezien de situatie, maar toch
haha ja, ik snap wat je bedoelt, het is gewoon een raar idee dat het allemaal zo'n blackbox is daarbinnen fijn dat jullie quality time hebben gehad! moet nu wel spontaan denken aan zo'n foute reclameslogan van vroeger.. "niet mokken, lekker wokken"
Knuff linky! Lijkt me ook echt moeilijk soms Ben ook zo benieuwd naar de geslachten van de beebjes. Wij mogen over 3 nachtjes!! (vanmiddag was er in een winkeltje flink uitverkoop en zag een heel schattig meisjes outfitje hangen. Kon het niet laten uiteraard. Nu nog afwachten of we het zelf gaan gebruiken of dat ik het over 3 weekjes kado kan doen aan mijn vriendin) Leuk itakepictures dat je zoveel leuks gaat ondernemen
Oh wat schattig Naa. Linky dikke knuffel voor jou. @ zaadonderzoek. Een vriendin van mij had niet elke maand een eisprong en haar vriend had wat traag zaad. Zijn nu de trotse ouders van een tweeling 2 eiig ook nog.
Lieve linky, heel goed dat je het aangeeft!! En meiden goed dat daar op in gegaan wordt. Ik moet zeggen dat als er iemand ergens tegen aan loopt en dit aangeeft, dat er door iedereen zo goed op ingegaan wordt en ruimte voor is..ondanks dat er soms anders tegen aan gekeken wordt of dat er een andere mening over is, er is gewoon respect voor elkaar. Kanjers allemaal, stuk voor stuk. Nou dat wilde ik even kwijt ☺️☺️
Lief moonlight, en ik ben het helemaal met je eens. Verschillende meningen maar toch veel respect. Ik heb echt steun aan jullie
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/557685-paasei-kletsclubje-deel-4-a.html#post18154130
Innderdaad lief Paaseitjes slepen mij ook door veel rotmomenten heen en lach me suf hier Goed bezig Logan, moet ik nu al daarheen of maken we deze vol